Zavrieť

"Fox bus" sa po vykonaní spoja linky 141 vracia na Hlavnú stanicu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. 1. apríla pred 28 rokmi sa v Bratislave objavili Ikarusy 435 (1.4.2024) (17/20)
Stiahnuť materiál
"Fox bus" sa po vykonaní spoja linky 141 vracia na Hlavnú stanicu.
Príspevok:
Lokalita: Botanická ul.
Dátum: 2.3.2014
Vozidlo: Ikarus 435 #2825
Galéria: Bratislava › Ikarus 435
1. apríla pred 28 rokmi sa v Bratislave objavili Ikarusy 435 (1.4.2024)
Linka: 141
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 1772

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
VladoPal86

VladoPal86

3.4.2024
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #14:
Nerozumiem co chces povedat touto cestou....ja sam mam toyotu s hybridom a zuajimam sa o zivotne prostredie...myslim skorej to ze nove dieslove autobusy sor zvyknu vyhadzovat chyby kvoli emisiam v diagnostike....
Odpovedať
Ike

Ike

3.4.2024
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: VladoPal86 #10:
Pri všetkej úcte, štandardný krútič kolieskom, ktorý neznáša cyklistov a cestujúcich sa stará o životné prostredie? Ak áno, tak klobúk dole.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

3.4.2024
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: VladoPal86 #10:
Vodiči merajú emisie?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

3.4.2024
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #4:
To sú podobné konšpiračné teórie, akým podlieha jeden môj kolega a kamarát, ktorý na Supe 4x4 s automatom vyraďuje do neutrálu a na leto necháva odpojovať Haldex...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

3.4.2024
#11 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #5:
Kickdown je funkciou automatickej prevodovky a je tam na to, aby sa používal.
Odpovedať
VladoPal86

VladoPal86

3.4.2024
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #9:
skus sa opytat vodicou NS 12 DIESEL na emisie a co to robi....povedia ti svoje....
Odpovedať
Ike

Ike

3.4.2024
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Predpokladám, že existujú rozdiely medzi naftovým motorom autobusu a osobaku. Ja mám naftovú dodávku a tej vyslovene jazda na nízke otáčky škodí. Hlavne tým znečisťujem filter a pri nízkych otáčkach sa nepúšťa regenerácia, takže filter mi potom musia za nie lacné peniaze vyčistiť. Po zistení týchto skutočností som sa naučil striedať jazdu na normálnych otáčkach a vysokých a značne som eliminoval návštevu servisu.
Odpovedať
VladoPal86

VladoPal86

3.4.2024
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
dovolte mi sa vyjadrit priamo z praxe kedze mam uz co--to odjazdene v beuse...kickdown/preslap je dobra vec ale problemov je hned viac - - napriklad tedom ked som mal tak tam isiel lepsie na plni plyn ako ked som preslapol na kickdown lebo vtedi nechcel ani preradit casto kedze drzal plne otacky a trebalo ubrat vzdy potom....klbove sorky stare su lenive furt aj s kickdownom alebo bez.....odpoved na vasu otazku preco to nemaju niektory radi? Ide tam o viac veci...jedna vec je teplota oleja prevodovky ktora sa zacne casto prehrievat lebo je tam pod vysokým tlakom hnaný horúci olej a čím častejšie radenie, a otáčky, tak, vtedi sa prehrieva...dalsia vec je ze nase klinove remene su casto hrube jak snurki na topanki takze casto roztrhne aj remen....nehovoriac o tom ze mne sa raz takto hore na pristavny ked som isiel zadrel motor ale to bolo dvacat rokou dozadu...lebo zrazu dosiel olej a kontrolky na karose nefungovali....spotreba sa v beuse neriesi vobec to je okej....z mojho pohladu radsej plni plyn bez preslapu, autobus vydrzi dlhsie v sluzbe....inak sa chodi na porucby...lebo udrzba jak...
Odpovedať
color

color

3.4.2024
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #4:
Škodí možno spotrebe (a aj to minimálne a ani to nemusí byť vždy pravda), čo je smer, ktorým by som sa vydal na pátranie, prečo ho beús nemá v láske.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ecomat

Ecomat

3.4.2024
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #5:
kickdown je funkcia automatických prevodoviek s tým že pri prešlapnutí plynového pedála prevodovka radí vo vyšších otáčkach motora než obvykle, prípadne za jazdy ak program uzná za vhodné tak aj podradí o jeden až dva stupne, hlavne pri rozbehoch do kopca je to užitočné .. pred pár dňami sa tu niekde debatovalo o rozbiehaní sa zo Sokolskej napríklad ..

ak je motor zohriaty a je v ňom dosť oleja v normálnom skupenstve, tak mu vyššie otáčky nemajú prečo škodiť, naopak semtam mu ešte aj prispeje povyháňať pavúky z výfuku!
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

3.4.2024
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #4:
Škodí ten kickdown motoru, alebo je to len povera? Ja som vždy myslel, že kickdown je funkciou autobusu a preto je naň motor stavaný a neškodí mu. 🙂
Odpovedať
Ecomat

Ecomat

3.4.2024
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
my sme sa podaktorí aj snažili ale v beuse vládne všeobecné presvedčenie nielen medzi vodičmi (a vodičkami) že kickdown škodí motoru a tak sa zo zásady nepoužíva .. 🙄
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.4.2024
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ecomat #2:
Keď ste to tie ostatné nenaučili.
Odpovedať
Ecomat

Ecomat

2.4.2024
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Verča bola jediná baba za volantom Ikarusu radu 400, ktorá vedela, čo to je kickdown a na čo sa používa...😍
a dnes už je to história, Ikarusy skončili a Verča už odišla z beusu ..
Odpovedať
VladoPal86

VladoPal86

2.4.2024
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
jaj to boli casi...verca pozdravujem ta..
Odpovedať