Zavrieť

Koniec vyhradeného pruhu na Záhradníckej za zastávkou Karadžičova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Bratislava na fotografiách (22.9.2021) (2/27)
Stiahnuť materiál
Koniec vyhradeného pruhu na Záhradníckej za zastávkou Karadžičova.
Príspevok:
Lokalita: Záhradnícka ul.
Dátum: 11.2.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Ostatné dopravné fotografie
Bratislava na fotografiách (22.9.2021)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 1409

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
3pa3ck3

3pa3ck3

23.9.2021
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #8:
Podľa mňa vzhľadom na význam jednotlivých čiar ani neexistuje iné použiteľné riešenie
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

23.9.2021
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #7:
Treba to brať ako najlepšie z nedobrých, ale možných riešení.
Odpovedať
Ike

Ike

22.9.2021
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: birch #6:
Tu je to najlepšie možné riešenie. Čo sa mi však nepozdáva, je vedenie cyklistov v BUS pruhoch.

Beriem argumenty, že "a kde majú jazdiť", alebo či "majú jazdiť v strede vozovky, keď do bus pruhu nemôžu" a priznám sa, že nepoznám riešenie, no vedenie pomalého cyklistu, čo je v princípe udržateľná, ale stále invidividuálna doprava, ktorá spomaľuje verejnú dopravu (kde je desiatka ľudí), kým individuálka ide svojim tempom, mi nepripadá ako najšťastnejšie riešenie.
Odpovedať
birch

birch

22.9.2021
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Na tomto konkrétnom mieste to ale funguje. Vodiči IAD, ktorých väčšina ide priamo, majú dané presné miesto, kde sa majú preradiť, idú tak ako je naznačené a celkom rešpektujú povinnosť pustiť trolejbus von z vyhradeného pruhu.

To klasické ukončenie bus pruhu bývalo často dosť nevýrazné (kým ešte bus pruh nemusel byť oddelený plnou čiarou). Keďže väčšina vozidiel sa potrebuje preradiť do pravého pruhu, vznikali by zbytočné predbiehačky a konflikty a autá by napokon zavadzali v priestore zastávky (ako to bolo predtým). Takto je vodorovným značením úplne prehľadne nakreslené, kde končí bus pruh a kde a ako majú vozidlá vchádzať do križovatky.
Odpovedať
Solider

Solider

22.9.2021
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Zaujímavé na tom je to, že na opačnej strane pri Odborárskom námestí je to presne tak, ako popisuješ.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

22.9.2021
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: IBBI #3:
V takýchto miestach má končiť všeobacný pruh a vlievať sa do buspruhu, nie opačne.
Odpovedať
IBBI

IBBI

22.9.2021
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #2:
Celkovo tieto konciace buspruhy su problem. Ved pred krizovatkou mas prave stojace vozidla. Podobne na Radlinskeho pred Rackom pre busy. Ja by som osobne auta este viac ombedzil v prospech MHD. A to hovorim ako motorista! Ak chceme mat plynulu premavku MHD, tak by sa mali aj radikalnejsie auta obmedzovat. A to nevravim o (ne)preferencii elektirciek na karlovesskej a racianskej radiale. X-krat (ale neprehanam!) sa mi stalo, ze sme museli zastavit kvoli jednemu otacajucemu s autu, ci uz na svetelnej krizovatke na Karlovessko-dubravskej radiale, alebo jednom z X priecesti na Racianskej. Dodnes nerozumiem, preco nemoze byt system nastaveny tak, ze krizovatky (nehovoriac o malych ala River Park) zaznamenaju elektricku a zelena tam pre auta neskoci, ani keby neviem co.
Odpovedať
Ike

Ike

22.9.2021
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #1:
Tento je ok, ako inak by si ho spravil, aby Ti v ňom neviseli autá? Predpokladám, že to "zrušenie" buspruhu je v takej vzdialenosti, že vodič autobusu stíha zelenú.

Čo je však horšie je Lamačská. Tam je buspruh presne tam, kde by v princípe byť nemusel a tam, kde je najdôležitejší, chýba.

Je potrebné si uvedomiť, že osobné auto idúce v BUS pruhu (idúce, nie stojace) autobus nijako neobmedzuje. Obmedzuje autobus keď stoji v križovatke. No a tu je BUS pruh v celej dĺžke od Tesca Lamač až po križovatku pri ex-vojenskej. A pred ňou končí. Navyše značenie je robené tak, že je tu aj priebežný pruh pre IAD namiesto bus pruhu.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
IBBI

IBBI

22.9.2021
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Kokos tieto polovicate buspruhy....
Odpovedať