Zavrieť

Rakúska súprava ÖBB po nahradení Regiojetu na trase Bratislava - Komárno v prvý deň prevádzky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Tri novinky (14.12.2020) (1/7)
Stiahnuť materiál
Rakúska súprava ÖBB po nahradení Regiojetu na trase Bratislava - Komárno v prvý deň prevádzky.
Príspevok:
Lokalita: Kyjevská ul.
Dátum: 13.12.2020
Vozidlo: #80-73.212-7
Galéria: Bratislava › Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Tri novinky (14.12.2020)
Linka:
Autor: Matej138
Počet zobrazení: 3498

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
IBBI

IBBI

18.12.2020
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Ohladem vlaku a trucku urcite!
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.12.2020
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #13:
V každém prípadze ví vác než ty.
Odpovedať
BigMac

BigMac

18.12.2020
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
23,6 m medzi nárazníkom mali aj tatrovácke Aa, ABa, Ba, Bac, Bai (štvor i osem kapurové), Da, DFa, Fa...
Odpovedať
BigMac

BigMac

18.12.2020
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #13:
Ad1: Žemla neví všicko.
Ad2: My sa nehádame. Ufo tu len upravuje meine Schlieren Fabulation.
Ad3: Nič proti rekonštrukciám a modernizáciám vozidiel. Roky rokúce na nich frčia napríklad Švajčiari. Problém nie je v type vozidla ako takom. Problém je v režime, v ktorom sa ho modrie gumkä snažia použiť. Dopravným technológom Náhodného dopravcu totiž ušla drobnosť: Že vozidlo s úzkymi dverami a vysoká podlaha potrebujú kapánek dlhšie pobyty ako široké dvere a vozidlo nízkopodlažné. A na tom im to celé stojí, či skôr padá. Fešáci prišli, skopírovali GVD z minulého roku, na čo nemajú náležitosti, to vygumovali a myslia si, že SA TO nejako vyjazdí. To Sato má potom odchýlku v grafikone od 0 do +73 minút a niekedy aj väčšiu. Druhá drobnosť je prenos meškaní na iné vlaky, či už posunom križovania lebo jednokoľajka, alebo prenos meškania na obratový vlak, lebo meškanie na príchode je väčšie ako obratový pobyt a pojem vyrovnávaní čas je len v teoretickej rovine, nie však v reálnej podobe prichystanej súpravy okamžite použiteľnej ( v modrogumnej hantýrke "na službu pohotovej"). Tam by bolo treba ďalšiu mašinu, ďalšie vozy a aspoň jedného rušňovodiča a jedného vlakvedúceho.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
IBBI

IBBI

17.12.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: ufo #12:
So Zemlom sa nehadaj - Zemla viii secko! 😛 Minimalne co sa vlakov a kamionov tyce. 😉
Odpovedať
ufo

ufo

17.12.2020
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
OK, tak ešte menej. Všeobecne veľa ľudí Cityshuttle považuje za rekonštrukciu Schlierenu, tak v tom som chcel opraviť Bigmaca.
Btw. tie vozy v 80. a 90. rokoch jazdili hlavne v diaľkovej doprave.
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car/regional/long_Schlieren/Bmpz/Bmpz20-75_jf1.jpg
Náhodný príklad: https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=OeBB&kategorie=Ex&cislo=142&nazev=Pongau&rok=1991
Po rekonštrukcii bol cieľ z nich urobiť vozy pre regionálnu dopravu, ale riadiace vozy, ktoré vznikli tiež pri tejto rekonštrukcii, sú jediné použiteľné na IC vlaky cez Selzthal, kde je úvrať (poschodové by boli trochu od veci na IC ku klasickým vozom), takže jazdia stále aj v diaľkovej doprave.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

17.12.2020
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #9:
Schlieren nemá ani 24,5 m, len asi 23,6, nie je to "Ypsilon" 😆 . Toto sú rakúske vozy pre osobnú dopravu bez "RIC", ekvivalent našich Bt, Bh a podobnch skvostov.
Odpovedať
BigMac

BigMac

16.12.2020
#10 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #9:
Asi máš pravdu, ale aj tak im to klímu a nízku podlahu nepridá. Rovnako nenavýši kapacitu a nerozšíri dvere, ktorými by to skrátilo výmenu substrátu a teda skrátilo pobyty v jednotlivých dopravných bodoch.
Odpovedať
ufo

ufo

16.12.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BigMac #8:
Cityshuttle nie sú reko Schliereny.
Schliereny sú 24,5 m dlhé vozy a toto sú 26,4 m dlhé vozy z 80. rokov čisto rakúska produkcia. Prezývajú ich dlhý Schlieren, ale to je všetko, čo majú so Schierenom spoločné.
Odpovedať
BigMac

BigMac

16.12.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #5:
NEPLETIEM si dve informácie, použil som vyjadrenie ZSSK.
Žiadne 840 v prvom rade, až druhom, viď obehy.
Na Wízle rýchlo zabudni, Rakušan ich má sám málo a navyše by bolo za ne treba platiť podstatne viac ako za reko Schliereno-Jenbachery. Mimochodom, som zvedavý, koľko peňazí za tieto výkony zaplatia, nostalgické súpravy bývajú na západ od DNV o dosť drahšie... 😁
Na nejaké recipročné km vyrovnanie zabudni, nie je čím.
Nabudúce, keď budeš písať Mikulášovi, aby Ti priniesol huby, tak mu napíš, že chceš dubáky a suchohríby do kapustnice, pretože lysohlávky čo Ti priniesol spôsobujú halucinácie a vlhké sny o 840.
Odpovedať
ufo

ufo

15.12.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BigMac #4:
https://www.vagonweb.cz/popisy/popisy.php?k=OeBB_2
Odpovedať
Jak44

Jak44

15.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #5:
Naozaj nie je 840 základ. Tie jazdia na 18 spojoch, OBB na 30 spojoch.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

15.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: BigMac #4:
Nepletieš dve informácie? Nízkopodlažné klimatizované...V prvom rade jazdia 840, a tieto rakúske sú doplnkové,tak ako u RJSK jazdili motoráky a herák s poschoďákmi.
Mi to príde ako by si sa postavil do Ružinova, čakal na električku, príde T6, a nadával že Škodovka má byť klimatizovaná, nízkopodlažná.....

Ako najväčší fail osobne považujem len počet rakúskych vložákov - pri nahradení Btčkami zločineckej by to bola relatívne fajn súprava, a tá jedna hlava bez výbavy by bola znesiteľná. Aj keď, rakúsko má vo flotile aj Lasičky 😃 Že tie nepustia....
Odpovedať
BigMac

BigMac

15.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Klimatizované, nízkopodlažné jednotky...
Vidím tri nízkostrešné, prievanom klimatizované (vozňové) netrakčné jednotky z roku asi 1965 od SGP, rekonštruované asi v roku 2000. Ako bonus vysoká podlaha a úzke dvere, úplne ideálne pre nástup vozíčkara, ktorý túži po rannej rozcvičke pre silový trojboj.
ZSSK zaradí prekopané Btee (ako jediné s klímou) a vlak vydeklaruje za klimatizovaný. Asi sa inšpirovali DPB sorkami, kde jedna klima kúri a jedna mrazí a tiež sa vydáva za klimatizovaný autobus. Toto je to zlepšenie ceny? Alebo toto je to mierne zhoršenie kvality a intervalu a kapacity?
Kapacitu (ponúkanú) dobehneme v sedle rovnako veľkou súpravou, kde je samotná mašina asi 2x ťažšia ako motorová jednotka aj s ľuďmi v plnom obsadení.
Záchodky typu "ve stanici nelze", takže bonus aj v koľaji.
LEPŠÍ HOVNO NA STANICI, JAKO HO MÍT V NOHAVICI!
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

15.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BigMac #2:
Ale zachránili ľud tejto krajiny! Ľud tejto krajiny nie je sprostý a odmieta žlté vlaky aj očkovanie! Všetko sú to šorošoviny a iluminátčiny! Zdieľaj, než to zmažú!
Odpovedať
BigMac

BigMac

15.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Os 4309 (Bratislava hl. st. 07:05 - Komárno 09:30) aktuálne meškanie zo stanice Bratislava-Nové Mesto 61 min.
Zdroj: https://twitter.com/zssk_mimoriadne
Odpovedať
BigMac

BigMac

15.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
A koľko mešká? Iba +13 min 1,6 km od východzej stanice alebo už má aspoň +69.
Odpovedať