Zavrieť

Betónový povrch trate na Botanickej

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020) (13/46)
Stiahnuť materiál
Betónový povrch trate na Botanickej.
Príspevok:
Lokalita: Botanická ul.
Dátum: 9.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Dokončovacie práce na Karlovesko-dúbravskej radiále (10.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2990

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

17.10.2020
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Maremi #15:
Viac hláv, viac rozumu. 🙂
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Maremi

Maremi

16.10.2020
#15 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #14:
Povinne predkladať projekty na schválenie imhd, zlepšili by sa aspoň o 50%
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

16.10.2020
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #11:
Takéto riešenia sme tu zvládali už pred 14 rokmi, napríklad na Kapucínskej: https://goo.gl/maps/wQoZM9n2eMZTCJoz7
Ktovie, či táto generácia projektantov už vymrela alebo sa odvtedy zmenili elektrotechnické normy alebo čo. Na statiku to vplyv mať nemôže, však tieto stožiare sú hrubé a napríklad na kombinovaných sú tak či tak dosť veľké dvierka kvôli výzbroji pre VO. Osobne to tipujem na podobný dôvod ako pri neďalekých prevesoch predelených na dva - nikomu to nenapadlo...
Edit: tak ELV produkt stožiare s otvormi pre napájacie káble na objednávku stále vyrába, napr. str. 7 http://elv.sk/wp-content/uploads/2020/01/%C5%A0peci%C3%A1lne-sto%C5%BEiare.pdf ...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
fanatikmhd

fanatikmhd

15.10.2020
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #12:
Nechcel som verejne ponižovať schopnosti pracovníkov DP že nie sú schopný 50 rokov riešiť jednu GPK....uvidíme ako je to teraz. Ak aj teraz tam voˇačo vyletí, začnem fakt veriť že je to tam prekliate 😃
Odpovedať
lostrail

lostrail

14.10.2020
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #8:
Suhlasim, ze niektore miesta si vyzaduju ovela tvrdsie opatrenia, ako ine, ale hovorit, ze je to tam zakliate alebo ze nech robis, co robis, neda sa to vyriesit, s tym suhlasit nebudem nikdy.
Odpovedať
shaggy

shaggy

13.10.2020
#11 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #10:
Keď už je reč o kábloch, je problém, ak by boli vedené vnútrom toho stožiaru? Bráni tomu nejaká fyzika (napr. že otvor pre ne by musel byť veľký a stožiar by tak veľmi oslabil), alebo normy, alebo nejaké praktické hľadisko?
Odpovedať
guest

guest

12.10.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Káble sú vedené po tejto strane, od tunela až po Dúbravku.
Odpovedať
Valec

Valec

12.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kotlár #7:
Je to zároveň napájací bod, možno sú káble vedené na tejto strane a z nejakého dôvodu ich nechceli ťahať na opačnú.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

12.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Jasné, ale sú proste miesta a miesta. Vieme, že za Pionierskou smer Rača či za Trnkom smer Vivo či ako sa vlastne teraz volá Polus sú nehody v podstate bežnou rutinou. A proste keby sa tam dnes opravila trať, stále bude otázka, kedy príde nehoda. Proste sú miesta a miesta. Sú priecestia kde za celú históriu sa nestalo nič, a sú miesta ako toto kde sa to deje nech robíš, čo robíš...
btw, len tak z brucha som hodil do galérie nejaké parametre ( https://imhd.sk/ba/galeria/104/Dopravn%C3%A9-nehody?ghp=rivi%C3%A9ra&ghv=&ghe=&ghl=&gha=&ghdo=&ghdd=&ghg=true&gsd=0 ) a uznaj, že na posunutú GPK to sú docela brutality.
Odpovedať
Kotlár

Kotlár

12.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Mesto už v predstihu vedelo že bude pokles ekonomiky a cez projekt finančne pomohlo cementárňam (normálny CSR projekt).
Ja tu konkrétne nechápem že prečo nedali stĺp TV na opačnú stranu aby nerobil clonu na semafor + vozidlo stojace na hranici križovatky.
Odpovedať
lostrail

lostrail

12.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #5:
Ale no tak, hadam nejdeme teraz verit na carodejnice a ciernu magiu. Jeden prepnuty kamionista a povodne odflaknute obluky este nemozu byt nametom pre Akty X.

Nehody sa stavaju aj inde v meste a nie je to nic zvlastne.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
fanatikmhd

fanatikmhd

12.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Začarované miesto 🙂 Uznaj sam, že buď sú v DPB šlendriáni že za X desiatok rokov, prakticky od doby prvej výstavby až doteraz nedokázali jeden jediný oblúk správne vytvarovať, alebo je to fakt kúzelné miestečko 🙂 Navyše, o pár metrov vyššie niekoľko výkoľajov spôsobil náraz kamiónu do boku električky keď sa rozhodol otočiť - a keď teraz uvidia tú veľkú zabetónovanú trať 🙂 Ja tomu dávam 3 mesiace než tam niekto vylezie, narazí, vykoľají alebo vymyslí niečo úplne nové 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

12.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
Pri pevnej jazdnej dráhe nemá prečo GPK putovať sem a tam, čo by teda malo byť príčinou budúcej výkoľaje?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

12.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Navrhnem Tiposu aby vytvorili stávky, koľko potrvá po prvý výkoľaj na tomto prekliatom mieste 🙂
Odpovedať
lostrail

lostrail

11.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #1:
Ale ved domiesavac este nebol prazdny a im sa tak dobre striekalo...
Odpovedať
guest

guest

11.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Vyzerá to strašne. Aspoň po krajoch mohli dať trávnikové pásy.
Odpovedať