Zavrieť

Pôvodná električková trať do Karlovej Vsi viedla po úpätí svahu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Premeny električkovej trate do Karlovej Vsi (2.10.2017) (2/25)
Stiahnuť materiál
Pôvodná električková trať do Karlovej Vsi viedla po úpätí svahu. Fotografia zachytáva stav počas výstavby budov Dunajského veľtrhu (neskôr Park kultúry) a výstavby Karloveskej cesty ešte pred zdvojkoľajnením električkovej trate. Vpravo sa ešte nachádza stavenisko tunela pod hradom a starý židovský cintorín.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská cesta, Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu
Dátum: 1948–1949
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Zrušené električkové trate
Premeny električkovej trate do Karlovej Vsi (2.10.2017)
Linka:
Autor: František Silavecký, reprofoto Hana Fábry
Počet zobrazení: 5266

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jojan

Jojan

2.10.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Širšie nie, iba menšie a tenšie. Na vtedajšie vozidlá stačil bohate ľahší zvršok a v uliciach mesta "bosé" trate.
Odpovedať
toms

toms

2.10.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Nie su tie kolaje sirsie ako 1000mm❓
Odpovedať