Zavrieť

Električkové stanovište A zastávky Záhumenice dostalo aj nadštandardne veľký prístrešok

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Zastávky › Informačné tabule (71/204)
Stiahnuť materiál
Električkové stanovište A zastávky Záhumenice dostalo aj nadštandardne veľký prístrešok.
Príspevok:
Lokalita: Púchovská ul., zastávka Záhumenice
Dátum: 11.8.2021
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Zastávky
Bratislava › Informačné tabule
Označníky a zastávky (10.5.2023)
Linka: 3, 7
Autor: Dispecer
Počet zobrazení: 5817

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Andrej

Andrej

22.5.2023
#59 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #58:
Jaaaj, na tie odporniky som kompletne zabudol. Vdaka.
Odpovedať
Edelweiß

Edelweiß

22.5.2023
#58 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #57:
To, ze priestor pre dalsie menice tam je mozme vidiet na 7957. Odpoved lezi v odpornikoch, ktore su dovodom preco TV3 pri takomto kroku musi ist prec. TV14 je riesena inac, preto si mohli dovolit na strechu umiestnit aj klimatizaciu do salonu u typu T6C5.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Andrej

Andrej

22.5.2023
#57 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #56:
To samozrejme chápem, ale nerozumiem tvrdeniu že TV14 dokáže tú klímu uživiť a TV3 nie. Aké vlastnosti má že toto je skutočnosť? Priestor na streche pre ďalší menič existuje na prvých dvoch sériách T6A5. A ja som už viac krát stretol vozidlá ktoré mali klímu dobudovanú po vyrobení ale mali pôvodnú výzbroj.
Odpovedať
si

si

22.5.2023
#56 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #55:
klima (jej kompresor) na svoje fungovanie potrebuje nejaku energiu, v pripade vozidiel zavisilej trakcie takmer vyhradne elektricku, no a tak vyzbroj musi byt dimenzovana na to aby vedela poskytnut jej dostatok nielen na pohon vozidla ale aj klimy....
resp. klima/kompresor moze mat aj vlastny menic, v tom pripade ale musis mat este aj nan niekde miesto
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Andrej

Andrej

22.5.2023
#55 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #49:
Nerozumiem - co ma vyzbroj spolocne s klimou?
Odpovedať
N/A

N/A

19.5.2023
#54 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #49:
Hovorím, niektoré vozy majú doraz na dverách a do zrkadla vidieť, ale na niektorých je to peklo, šteloval som to už toľkokrát, že vždy som niečo videl, ale dosť obmedzene.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.5.2023
#53 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #51:
Keď zaznie zámer a rozvieti sa nápis "VOĽBY", opustite urýchlene plánovací priestor!
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.5.2023
#52 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #49:
Je hanebné, že má každý voz tú hrazdu inak. Ale to má asi DPB know-how priamo od ČKD, v T3 bolo tiež v každom kuse sedadlo inak.
Odpovedať
Edelweiß

Edelweiß

19.5.2023
#51 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #50:
Rozumiem co chces povedat a viem, ze dostavanie Petrzalky navysi vypravu. Len je stale otazne, do akej miery budu chciet T6 modernizovat ak vobec ( zaznel tu kedysi nejaky zamer, ale ten sa pomerne rychlo upratal ). Preto ta skeptika, ze ci sa to oplati.
Odpovedať
si

si

19.5.2023
#50 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #49:
"Preto tu je otazka, ci sa takato urcite nie lacna zalezitost vyplati na vsetky T6, ked nikto aj tak presne nevie dokedy tu s nami budu. "
vzhladom na to ze ani po dodani novych vozov a dobudovani trate do petrzalky nebude na pokrytie komplet celej vypravy skodovkami dost vozov + ak mesto mysli snahy o presun ludi z aut do verejnej dopravy vazne (a nie su to len tlachy za ucelom vymlatit z kazdej strany peniaze od obyvatelov) tak musi ratat aj s potrebou navysenia dopravnych vykonov, tak si myslim ze este nejaky ten piatok tu s nami aj tieto vozidla pobudnu.... a z pohladu substratu im okrem osuntelesti interieru (ktora sa ale da vcelku lahko riesit) chyba hlavne ta klima v lete (a kedze dnes uz malo aut na ceste najdes bez klimy a leta su teplejsie, tak je to vcelku relevantny argument na to preco "tym" necestovat)
Odpovedať
Edelweiß

Edelweiß

19.5.2023
#49 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
U platnakov velmi zalezi, jak si nastavis zrkadlo. Da sa nastavit tak, kde ti sice dvere aj tak dostanu do vyhladu, ale rameno zastavi presne tam kde je priehladna cast dveri, takze vlastne stale vidis. Preto nesuhlasim, ze sa musia vzdy zatvorit prve dvere. Dokonca aj s platnovymi K2S sa to da, ale tam to zalezi aj jak je posadena hrazda, 7103 ma to zrkadlo o nieco vyssie nez ostatne takze tam je to uplne v pohode.

K T6C5 a teme klima - netreba zabudat, ze ma ale vyzbroj TV14, vdaka ktorej je vobec mozne ze tu klimu na streche ma. A urcite musi byt nejakym sposobom zosilnena, predsalen je to vaha. Do toho to urcite musi mat minimalne extra staticky menic, aby to vobec utiahlo. Preto tu je otazka, ci sa takato urcite nie lacna zalezitost vyplati na vsetky T6, ked nikto aj tak presne nevie dokedy tu s nami budu.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

17.5.2023
#48 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #47:
Výzbroj neviem, ale riadiaci panel totožný s T6. Prvé boli vyrobené v Česku, ostatné okopírované v USA.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

16.5.2023
#47 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #45:
Pseudoretro vozy v New Orelanse, pokiaľ viem, majú podvozky od ČKD, rovnaké ako na T6A5. Nie som si istý či náhodou nemajú aj výzbroj TV Progress.

https://www.heritagetrolley.org/TNERJNewOrleans3.htm
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Miro

Miro

16.5.2023
#46 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #45:
Pozri príspevok #40
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

16.5.2023
#45 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #37:
Nové električky v New Orleanse sú v retro prevedení, vyzerajú rovnako ako tie z 20. rokov, čo tam stále jazdia na najdlhšie premávajúcej tramvajovej linke na svete (v premávke od 1830-tych rokov ako parná, potom konská a nakoniec elektrická t. Nebyť Catriny, bolo by to bez prerušenia). Výzbroj ako T6, ale kvôli retro prevedeniu vysokopodlažné, pre vozičkárov majú tieto nové retrovozy dvíhaciu plošinu, videl som to v akcii. Či mala takúto plošinu aj T6C5, netuším. Možno by v Straussbergu vedeli.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

15.5.2023
#44 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #43:
Len aby sme neboli prekvapený a všade okrem 3ky ich uvidíš 😅😂😂
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

15.5.2023
#43 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #42:
Po redukcii intervalu elektriciek myslim uz K2S nevylezu von v pracovne dni. Cez prazdniny aj tak ani nechodi L7.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

15.5.2023
#42 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #41:
DPB šetrí, bude drať radšej K2S aby ušetril každú kWh.
Odpovedať
Solider

Solider

15.5.2023
#41 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #33:
Veď už onedlho budú jazdiť len tak maximálne v špičke, keďže tu bude 100 nových električiek.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

15.5.2023
#40 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #37:
https://www.strassenbahn-online.de/Betriebshof/Tatra/T6C5/Strausberg/17.jpg
Odpovedať