Zavrieť

Linka 208 na digitálnom displeji zastávky Blumentál

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Zastávky › Informačné tabule (76/212)
Stiahnuť materiál
Linka 208 na digitálnom displeji zastávky Blumentál.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul.; zastávka Blumentál
Dátum: 31.10.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Informačné tabule
Vozidlá MHD obchádzajú rozkopané Americké namestie (7.11.2017)
Linka:
Autor: Max
Počet zobrazení: 1650

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Mike

7.11.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #6:
Áno, na Patrónke si viem predstaviť kľudne aj takéto dačo:

https://imhd.sk/transport/galeria-media/852/hradec-kralove/103412/Predstanicny-priestor-s-velkou-elektronickou-tabulou-a-informacnou-tabulou?&ref=transport%2Fgaleria%2F852%2Fhradec-kralove%3F%26ghg%3D%26p%3D6.

Už aj to striedanie je lepšie ako dnešný stav, ale stále nie ideálne.
Odpovedať

Ámos

7.11.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #6:
Alebo aby skrolovali posledne dva riadky pri 5 riadkovej tabuli a jeden pri 3 riadkovej.
Aby sa vzdy zobrazovali vozidla prichadzajuce do zastavky.
Odpovedať

Valec

7.11.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #1:
Úplne by stačilo, keby tá tabuľa mala "dve strany" údajov a tie by sa pri zobrazovaní striedali. Zas nie je nutné mať tu 7 (a na Patrónke 14?) riadkovú tabulu.
Odpovedať

S499.1023

7.11.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Aj v omnoho väčších mestách ako Bratislava majú tangenciálne linky problém so zháňaním zákazníkov - kopa ľudí potrebuje cestovať tangenciálne ale každý inde. Prestoje na HBF sú samozrejme ostudné ale neviem o žiadnom prestoji električiek pri Blumentáli.
Odpovedať

Ike

7.11.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #3:
Hej, problém koľajovej dopravy v BA spočíva v tom, že historicky predpokladá, že jadro dochádzky je historické centrum (platí aj pre vlaky aj električky) a nepredpokladá, že cestujúci by chceli toto centrum obísť tak, aby sa dostali do biznis-distriktu (15 minútové prestoje Os vlakov na HLST., električky idúce cez centrum).
Odpovedať

Mike

7.11.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #2:
Žiaľ pokiaľ nebude tretie prepojenie el. traťou východ - západ (haha) a jedno z tých súčasných dvoch bude vylúčené, tak celá záťaž je na tom ostávajúcom. A úzke hrdlá sú všade v centre, bez ohľadu na zastávky bratislavského typu ...
Odpovedať

Ike

7.11.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #1:
Zároveň to poukazuje na zraniteľnosť systému, kedy je celá električková sieť (wannabe nosný dopravný systém) závislý od úzkeho hrdla s dopravne nevhodne navrhnutým riešením zastávky. Ale zase je to "úzke miesto" v pravom slova zmysle ?
Odpovedať

Mike

7.11.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tu je pekne vidno, že pre takúto frekventovanú zastávku čo do počtu spojov, je 5 riadková tabuľa málo.
Odpovedať