Zavrieť

Staré drevené pražce električkovej trate na Floriánskom nám. z roku 1979

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021) (72/133)
Stiahnuť materiál
Staré drevené pražce električkovej trate na Floriánskom nám. z roku 1979.
Príspevok:
Lokalita: Floriánske nám.
Dátum: 12.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021)
Trať na Americkom námestí včera a dnes (14.12.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2317

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

16.12.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #8:
Vonia aj mne aj väčšine šotoušov, vždy na jar sa zovlávame na nejaký šotovýlet, že "už voňajú pražce". Ale nič to nemení na tom, že je to odporný brutálne rakovinotvorný sajrajt 😁 .
Odpovedať
IBBI

IBBI

16.12.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #9:
Presne toto! 😃 To je ta vona zeleznic! 😉
Odpovedať
Miro

Miro

16.12.2020
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pražce voní karbolem...

https://www.youtube.com/watch?v=dkxeF66hmDA
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

16.12.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: IBBI #8:
Mne tiež. Na hocijakej železničnej stanici sú dodnes kopy takýchto starých podvalov a v letných horúčavách to pekne rozvoniava 😍
Odpovedať
IBBI

IBBI

16.12.2020
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
Mne ten odporny sajrajt vzdy vonal a voni dodnes. 😉 Navodzuje u mna vonu zeleznicnej trate z 80. rokov.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

16.12.2020
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #6:
Nechápem prečo práve tu máš potrebu komentovať kvalitu práce. Táto spojka bola v 70. rokoch rekonštruovaná dosť pofidérnym spôsobom. Namiesto nejakých osvedčených postupov sa tu uplatnila ľudová tvorivosť a čo najviac starých materiálov, aby nemuseli použiť nové. Síce to vydržalo desaťročia, ale v dezolátnom stave.

Teraz sa spravila rekonštrukcia osvedčenými postupmi a z kvalitných materiálov, a nejaký kecho kritizuje súčasné stavebníctvo? Dovolím si povedať, že keby to aj nebolo vôbec rekonštruované 40 rokov (čo vôbec nie je nepravedpodobné), tak to bude vyzerať lepšie, ako to, čo sme tu mali predtým.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

15.12.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Toto je pekna veta, ktora vsak nevyvracia vetu platnu aj na SVK, ze nizku kvalitu mozes dostat aj za vysoku cenu. 🙂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

15.12.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Ono 40 rokov pre pražce, napustené tým odporným sajrajtom, nie je žiaden extrém.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

15.12.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #3:
Dnes sa to hlavne stavia podľa toho, čo si kto objedná, ak chce nízku cenu, tak ju má, ale za cenu nižšej kvality a naopak. 🙂
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

15.12.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: lupask #1:
Vtedy sa stavalo tak, aby to vydrzalo co najdlhsie. Dnes sa stavia tak, aby sa to mohlo rekonstruovat co najskor...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

15.12.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lupask #1:
To drevo sa impregnovalo dechtovým olejom, aby vydržalo.
Odpovedať
lupask

lupask

15.12.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
vlastne je uzasne ze vydrzali az tak dlho, kedze je to "len" drevo co uz by inak davno zhnilo na prach
Odpovedať