Zavrieť

Posledné chvíle posledného zastávkového domčeka v Devínskej

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Posledné chvíle posledného zastávkového domčeka v Devínskej. Prístrešok bol ako posledný z trojice takýchto domčekov zbúraný v júli 2024 a nahradený klasickým prístreškom, keďže už nebol dostatočne progresívny.
Príspevok:
Lokalita: Eisnerova ul., zastávka Milana Marečka
Dátum: 11.7.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Prístrešky
Označníky, zastávky a ich súčasti (11.8.2024)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 1228

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

13.8.2024
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #3:
V zasade nenamietam, lebo neschvalujem vymenu pristresku za menej kapacitny, resp. ak ma mesto mensie pristresky, tak daju napr. dva kusy. Moderne pristresky po meste maju rozdielnu kapacitu, ved aj na Zahumeniciach dali taky pomerne stedry. Hlupe je, ak to niekto spocita, ze netreba, ale vlastne treba.

Druha vec je, ze ked idem do dazda, asi si vezmem dazdnik a nemusim naozaj moknut, resp. narusat niekoho intimnu zonu. Ale to uz je asi kazdeho vec, ci sa nastve na dazd a kvoli tomu sada do auta.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
lostrail

lostrail

13.8.2024
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: eMDi #2:
Neviem, ci som tam v zivote bol, ale to uz z tej fotky vidim, ze to je presne ta blba vyska.
Odpovedať
Ttom

Ttom

13.8.2024
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #3:
tak podobne je to aj so Slovšportom. Tie prístrešky nevyzerali vábne, ale boli funkčné, tiež sa do nich zmestilo omnoho viac ľudí ako do súčasných. Jedinou nevýhodou boli teda chýbajúce bočné steny
Odpovedať
Ike

Ike

12.8.2024
#3 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
Tu sa zabúda na jednu dôležitú vec. Verejná doprava nie je iba o presune z miesta A do miesta B, ale aj z dostupnosti miesta A z východiska cestujúceho (teda napr. presun z bydliska cestujúceho na zastávku) a z miesta B do cieľa (napr. zo zastávky na pracovisko). Tento presun musí byť komfortný, preto ani super moderná zastávka v poli bez osvetleného chodníka neplní svoj účel. No a okrem dostupnosti je potrebné brať do úvahy, že v tom prístrešku bude človek nejaký čas aj čakať a teda tráviť svoj život.

Áno, na električkových radiálach pri metro-linkovaní obrovské prístrešky čiastočne stratili zmysel. No neplatí to všade.

Tieto domčeky som denne využíval v rokoch 2002 až 2010. Keď pršalo alebo snežilo, tak sa do nich bez akýchkoľvek problémov a porušenia intímnej zóny zmestilo bez problémov možno až 40 ľudí. Dnes je realita aká? Časť ľudí bude moknúť mimo prístrešku. No a časť z nich si nakoniec vyberie auto. To je výhra.
Odpovedať
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

12.8.2024
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #1:
kym som par mesiacov byval v DNV, tak minimalne troch ludi tyzdenne som videl zakopnut o ten sokel a nieraz aj padnut.
Odpovedať
lostrail

lostrail

12.8.2024
#1 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Ale tak nemusi byt vsetko len o tom, ze to nie je "dost progresivne". Zakladne stlpov su hrdzave, zvisle zlaby slusne vydrolene, ta paradna strieska drzi bordel (hmyz a pod.) a teplo (v zime s minimalnym prinosom), podla nanosov na podstresnom rame vidno, ako z tej strechy steka voda, co nie je velmi optimalne, kedze okrem ineho pocas dazda kvape ludom na hlavy, ked vchadzaju dnu / vychadzaju von, pricom jej udrzba musi byt hotovym potesenim (a na jej zachytenom stave aj vidno, ako poctivo bola robena).
Aj ked sa tie veci mozno dali riesit, pre DPB je zrejme vyhodnejsie mat co najviac mensich pristreskov rovnakeho alebo podobneho typu, pricom vsetky pristresky dokazu pokryt napr. jednou SLA zmluvou.
Ratam, ze tych zmluv maju viac, no tendencia tieto veci postupne zjednotit a tak setrit, nie je uplne uletena, a uz vobec nie "progresivna". Dovolim si napisat, ze ide skor o uplny opak, t.j. snahu o akusi "normalizaciu" zastavok.
Este aj ten sokel by sa patrilo zrovnat do urovne terenu (neviem, ci to urobili), kedze presne takyto schod sice nevzbudzuje obavy, ale to je prave to zakerne, kvoli comu nakoniec zakopnes. Hlavne, ked pozeras hore, odkial kvape voda, aby si nedostal osviezenie za krk.
Odpovedať