Zavrieť

Nová električka Škoda 29T3 pred odhalením

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nová električka Škoda 29T3 pred odhalením.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Jurajov dvor
Dátum: 16.8.2023
Vozidlo: Škoda 29T ForCity Plus #7432
Galéria: Bratislava › Škoda 29T ForCity Plus
Rok 2023 v jednom Update (31.12.2023)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 7064

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

19.8.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Ok, beriem. Neuvedomil som si, že aj tie škody už majú hrb iba na jeden schod. Astra však bola nad podvozkami plne vysokopodlažná.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

18.8.2023
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Huitzilopochtli #8:
Napr. Siemens/Bombardier MGT6-2 "HermeLijn"

https://public-transport.net/bim/Belgium/Gent/gent_pic/Hermelijn/8467_16.jpg

alebo DÜWAG/ABB 6MGT/8MGT (pozor, nepliesť si s vozidlami GTxN/M/S od MAN/AEG/ADtranz a neskôr Bombardier, ktoré sú koncepčne Kurzgelenky - prototyp bol v roku 1989, na metrový rozchod v roku 1993, kedy ČKD do Bratislavy dodávala akurát tak historičáky T6A5, zastaralé koncepčne aj technicky)

https://blog.rnv-online.de/media/_processed_/3/f/csm_blog-6mgt-sanierung-bildergalerie-2_e68971d081.jpg

V oboch prípadoch sa jedná o multigenenky na metrový rozchod. Na rozdiel od vehiklov z produkcie Škody alebo Inekonu, mali aspoň normálny interiér nad podvozkami od výroby. Prvé vozne behali už v polovici 90. rokov 20. storočia.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

18.8.2023
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ktorí svetoví výrobcovia mali multigelenk s hrbmi nad podvozkami? 🤔
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
S499.1023

S499.1023

18.8.2023
#7 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Huitzilopochtli #6:
Takýto ultrabizár mali pár rokov predtým všetci svetoví výrobcovia. Škodovka mala samozrejme tiež záujem vyrobiť 100% NP vozidlo ale zatiaľ nedokázala vyrobiť hnací podvozok pod nízku podlahu a Praha jej bola ochotná vývoj (alebo skôr výrobu, vývoj prebehol už u Astier a Vektier) z peňazí nás všetkých zafinancovať, tak čo by po tom neskočili...
Odpovedať
Huitzilopochtli

Huitzilopochtli

18.8.2023
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Mhr1 #5:
Navyše, účelom celej koncepcie návratu ku článkom na pevných podvozkoch a visutým medzičlánkom je mať priebežnú nízkopodlažnosť. Vytvoriť takéto vozidlo s vysokou podlahou nad podvozkami je ultrabizár hodný Severnej Kórey.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

16.8.2023
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Kubo123 #3:
Nejde o krajšie/škaredšie. V novom Kotasovom nátere vyzerá vyslovene dobre a i v nátere PiD (priečne pruhovanom) vyzerá lepšie ako v originálnom sfarbení, ktoré je na obrázku. To ale nič nemení na tom, že sú to hrozné vozidlá - neotočné podvozky, len 6 náprav, čiže vysoké nápravové tlaky.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

16.8.2023
#4 Ohodnotiť kladne 15 Ohodnotiť záporne
Tá zbierka nálepiek z diaľky vyzerá ako QR kód. 😂
Odpovedať
Kubo123

Kubo123

16.8.2023
#3 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #1:
Určite je to stále lepšie a krajšie ako napr. 14T:
https://imhd.sk/tatry/galeria-media/2259/skoda-14t/24138/Skoda-14-T-na-barrandovskej-trati?&ref=tatry%2Fgaleria%2F2259%2Fskoda-14t%3F
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

16.8.2023
#2 Ohodnotiť kladne 15 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Andrej #1:
Dovolím si nesúhlasiť.
Odpovedať
Andrej

Andrej

16.8.2023
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 18
Škoda že sme radšej nekúpili 45T podľa Brnianskeho vzoru. Tie vyzerajú oveľa lepšie než tieto hebedá.
Odpovedať