Zavrieť

Výstupná koľaj konečnej stanice Nemocnica Motol

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Česko › Praha › Metro › Stanice (70/145)
Stiahnuť materiál
Výstupná koľaj konečnej stanice Nemocnica Motol po vystúpení prvých cestujúcich.
Príspevok:
Lokalita: Stanica Nemocnica Motol
Dátum: 6.4.2015
Vozidlo:
Galéria: Slovensko a svet › Praha › Metro › Stanice
Otváranie 5. úseku pražskej linky metra A (11.4.2015)
Linka: A
Autor: veteran
Počet zobrazení: 2166

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
horizon286

horizon286

14.4.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To predĺženie mi skorej príde ako "len aby sa niečo v metre stavalo". Sme boli v špičke sa prevesť na na Motol a tak do Nádraží Veleslavín asi normálne naplnená súprava jak jazdí k Dejvickej a k Petřinám už smeroval vlak kde bolo v každom vozni tak okolo 10 ludí ? Ale zase od Dejvickej na Nádraží Veleslavín sa to viac oplatí metrom než električkou, ktorá tam má 3x viac zastávok a trvá to tak 5 minút dlhšie po tej Evropskej ? a to počítam aj výstup na povrch z metra.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

14.4.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: horizon286 #3:
Ide ale o to, že takto to chodí v úseku Dejvická - Veleslavín rozumne zaplnené, dva vlaky v smere z mesta rozumne zaplnia jeden pokrač. na Veleslavín. Len keby ten interval nebol potom dlhší, jak interval mnohých povrchových liniek na Veleslavíne ?

A ľudia na Petřinách to majú na Hradčanskú električkou len o pár minút dlhšie, pričom ale navyše nemusia prekonávať 50m eskalátor v stanici Petřiny a k tomu potom čakať aj 10 min. na vlak. Plus električka je v pešej dostupnosti oveľa väčšieho počtu ľudí a ponúka vyššiu kultúru cestovania...
Odpovedať
horizon286

horizon286

13.4.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Mohli nechať ako konečnú pri pásmovej prevádzke aspoň Nádraží Veleslavín. Aj tak tam vystupuje a nastupuje približne polovica z toho, čo pôvodne na Dejvickej.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

13.4.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
A bol si tak aj dnes? ? (nehovoriac o intervale 10 min. v sedle, aby to aspoň do polky predĺženej trasy nevozilo vzduch a iných chuťovkách)
Odpovedať
Valec

Valec

12.4.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No, a to sa viedli polemiky o tom, že do Motola bude jazdiť málo ľudí. ?
Odpovedať