Zavrieť

Budovanie novej trate pri vyústení Špitálskej ul. na Americké nám.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Budovanie novej trate pri vyústení Špitálskej ul. na Americké nám.
Príspevok:
Lokalita: Špitálska ul.
Dátum: 27.10.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Špitálskej ul. (2017)
Práce sa naplno rozbehli aj na Americkom námestí (31.10.2017)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2434

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

david1

2.11.2017
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #16:
Máš kopec gulatých zelených a nesmieš odbočiť doľava. Aj na Vajnorskej pri Poluse bývajú často nehody električka vs. IAD.
Tiež niekto nerešpektuje radenie jazdných pruhov lebo si to nepamätá z autoškoly ako ty. Mám zelenú tak idem...
Odpovedať

Mike

2.11.2017
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jezo #18:
A okrem zvislého je tam aj vodorovné značenie, aj keď možno už dosť vyblednuté.
Odpovedať

Ike

2.11.2017
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #16:
Je tam značka C25 "radenie jazdných pruhov pred križovatkou", ktorá "(...) označuje spôsob radenia do jazdných pruhov a určený smer jazdy cez križovatku v súlade s príslušnými vodorovnými značkami (...)".
Odpovedať

Jezo

2.11.2017
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #16:
Treba sa o dva stlpy dozadu vratit - je tam radenie pruhov.
https://www.google.ie/maps/@48.1539489,17.1266824,3a,66.8y,268.8h,86.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1seMT5oRsQQd5-YUM0Rzgc3g!2e0
Odpovedať

pharel

2.11.2017
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pridam aj link: https://www.google.ie/maps/@48.1538743,17.1260698,3a,75y,268.8h,86.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1s41tXa4eDMItmK7EmgCNH8A!2e0!7i13312!8i6656
Odpovedať

pharel

2.11.2017
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #14:
Inak mozem sa opytat? Co si ja pamatam z autoskoly, tak pri plnej zelenej sa moze odbacat dolava spolu s danim prednosti oprotiiducim autam a chodcom. Ale napriklad ked idem po Zahradnickej a chcem odbocit dolava na Karadzicovu, tak zevraj sa to nemoze, pritom je to plna zelena, nie je tam prikazova ani zakazova znacka, ale policajti tam stale pokutuju soferov. Ako to teda je? Dik
Odpovedať

lostrail

2.11.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #14:
V pripade priechodu bez signalu vodic musi dat chodcom prednost v kazdom pripade. Rezim kmitavej oranzovej od Spitalskej (trvalo) s prikazanym smerom jazdy vpravo a zmena permanentnej upravy na hlavnu cestu v smere Miczkiewiczova - Krizna, rezim kmitavej oranzovej (napr. so zmenou cez zelenu) od Miczkiewiczovej a Kriznej, so sucasnou preferenciou elektriciek, by v podstate pokryli tuto istu potrebu. Ale OK, takto sa aspon "usetri" (co potom, ked do toho daju LEDky).

O tom, ze Spitalsku a Miczkiewiczovu by bolo idealne "prerobit" na pesiu zonu, sa tu uz pisalo vela a ano, to by bol idealny stav.
Odpovedať

Ike

1.11.2017
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #11:
Absencia veľkého semaforu by znamenala, že zo smeru od Špitálskej platí prednosť sprava vrátane obmedzenia jazdy len na odbočenie vpravo (keby to nebolo, vznikol by problém, kvôli určeniu hlavnej cesty dodatkovou značkou v smere z Amerického).

V prípade chodcov sa bavíme o stave, kedy majú vozidlá a chodci kolízny smer a na oboch signáloch "voľno". Vtedy je vodič povinný dať prednosť. To môže nastať v prípade plného signálu, pokynov policajta, ktoré nahrádzajú plný signál (rozpažené ruky), doplnkovej zelenej šípky, alebo smerového signálu s doplnkovým signálom oranžového chodca.
Odpovedať

Solider

1.11.2017
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #11:
Zóna 30 je na konkrétnej ulici bezpredmetná a brzdí len električky. Ulica je široká, chodci majú svoj vlastný priestor a cyklisti sú aj tak vystavení bezohľadným motoristom ignorujúcim zónu 30, čo budú dovtedy, kým tam nebudú oddelené cyklopruhy, prípadne vylúčená IAD. Čo sa týka hlavnej cesty, takto je to zrejme kvôli rozhľadovým pomerom, najhoršie to však má električka č. 3 a 7 vychádzajúca spoza nemocnice, ktorá dáva prednosť všetkým.
Odpovedať

lostrail

1.11.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Edit: aj vzhladom na #10
Odpovedať

lostrail

1.11.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
OK, takze je to vysledkom debilne vymyslenej vyhlasky, kedy by absencia "velkeho" semaforu alebo aj nastavenie plneho signalu znamenala prednost v jazde napr. pred autami z Miczkiewiczovej. Chodci maju prednost na priechode aj bez semaforu.

Lenze nebolo by potom lepsie (aj vzhladom na #9) zmenit organizaciu krizovatky tak, aby bola hlavna cesta od Miczkiewiczovej, pricom na krizovatke by bola zavedena preferencia elektricek v rezime kmitavej oranzovej? Ja sam som ju kedysi nedrzal velmi v laske (najma moment zmeny na cervenu), ale kedze je to v zone 30, ide o dobreho adepta (prip. by zona mohla zacinat napr. na urovni Avionu).
Odpovedať

ivanbuto

31.10.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
Plný signál sa teraz nevyužíva, už je len červená s doplnkovou šípkou alebo červená. ?
Odpovedať

Ike

31.10.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
zelená šípka - máš dať prednosť všetkým vozidlám v kolíznom smere a chodcom a potom máš prednosť (hint: vtedy ideš spolu s električkou),

plný signál - máš prednosť priebežne, pri odbočovaní vľavo dávaš prednosť protiidúcim vozidlám, pri odbočovaní vpravo chodcom.
(hint: vtedy električka nejde)

inak dlho som tadiaľ nešiel, ale takto to kedysi fungovalo.
Odpovedať

S499.1023

31.10.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: toso0077 #1:
Nauč sa jazdiť a nebudeš mať problém, ty Welcome zo Zsolny.
Odpovedať

Valec

31.10.2017
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Mal by si si doštudovať, aký je rozdiel medzi plným a smerovým signálom.
Odpovedať

lostrail

31.10.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Len nerozumiem, preco je tam este klasicky semafor alebo teda nie je sipka implementovana priamo v tych troch signaloch, ked rovno moze ist len elektricka, ktora ma samostatny signal (a pre silove a zachranne zlozky je to jedno). Komu sluzi hlavny signal?
Odpovedať

lostrail

31.10.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: toso0077 #1:
Po prve neviem, ze by tam bol problem a po druhe, ak sa bojis, to je tak zatazko pockat tych par sekund? Volno smerom doprava byva na tejto krizovatke naozaj dlho.
Odpovedať

Valec

31.10.2017
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #3:
Ako tu viacerí potvrdia, šikovný vodič s primeraným autom sa tam zmestí aj popri električke.
Odpovedať

Ámos

31.10.2017
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: toso0077 #1:
Nie, nebude sa robit preferencia IAD v centre mesta.
Odpovedať

david1

31.10.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Veď tam máš dodatočnú zelenú šípku.Keď prejde elina alebo tam nieje kľudne môžeš ísť.
Odpovedať