Zvyšné veci, ktoré opisuje Toom vyplývajú z toho, že voz 166CE nedokáže registrovať otváranie dverí. Je to v priebehu rokov viackrát riešený problém, ktorý sa vyriešiť žiaľ nikdy nepodarilo. A vzhľadom na prebiehajúci tender na dopravcu, vek vozidla a tým pádom jeho skoré vyradenie, sa to už zrejme nikdy nepodarí a dojazdí tak ako je.
166CE je kategória sama o sebe. Nielen že v ňom nefunguje hlásenie zastávok ale informačný systém vôbec nezobrazuje linku a horko ťažko stíha identifikovať príchod autobusu na zastávku čiže keď autobus vynechá jednu zastávku, to je potom fakt zábava. Tam treba celý systém opraviť
Keď už si taký prognostik, že vieš, že Nitra dostane na budúci rok nové autobusy, tak určite už vieš aj to, že výberové konanie na informačný systém vyhrala firma Drevoplech so zariadeniami 4CPDzTO pre kĺbové autobusy a 3CPJzTO pre sólo vozidlá.
pokiaľ teda podľa všetkého Nitra dostane budúci rok nové autobusy (už je najvyšší čas!), dúfam že tam dajú nový informačný systém ako je uvedený na fotke a nie tie staré typy. Btw - Solarisy by neboli odveci
Rozmeru nezákonnosti som si vedomý,jazdil som automatom 5 a 1/2 pol roka denne...nikdy mi nenapadlo,vyberať kvalt...
Určite majú...ale som si istý, že naša spoločnosť nevlastní žiaden software na ,,ťahanie" režimov jazdy z prevodovky...toľko už pomery poznám...
To zasa ako kedy - niekedy väčší dojazd zotrvačnosťou voľnobežnú spotrebu viac než kompenzuje.
Podstatné je tu to, že s automatickou prevodovkou sa tak nejazdí a dolu kopcom je to aj zakázané.
Rôzne tie Ecomaty a Ecostepy a DiWy nemajú diagnostiku? Kontrolné jazdy u vás nepoznáte? Mmch., okrem ničenia prevodovky je jazda s vyradeným rýchlostným stupňom v klesaní porušením zákona a ohrozením bezpečnosti cestnej premávky.
Liorbus totiz nemal variabilnu zlozku mzdy. Nie su premie, nie je z coho brat. Arriva sa ju od prebratia Liorbusu niekolkokrat pri zvysovani platov pokusala zaviest, ale odbory im to zakazdym zostrelili.
S499.1023