Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #22553:
Vodič môže manuálne prepnúť na ďalšiu/predošlú zastávku.
Reakcia na: Vladimír #22552:
Súhlasím s tým, aby bol čoskoro vyradený a nahradený novým vozidlom. 19 rokov je už dosť
Reakcia na: Vladimír #22552:
Ak voz nedokáže registrovať otváranie dverí, nedá sa to, s ohľadom na perspektívu jeho skorého konca, nahradiť potvrdzovaním zastávok vodičom?
Reakcia na: Ričard #22551:
Predpokladám, že reč je o hlásení zastávok.

Zvyšné veci, ktoré opisuje Toom vyplývajú z toho, že voz 166CE nedokáže registrovať otváranie dverí. Je to v priebehu rokov viackrát riešený problém, ktorý sa vyriešiť žiaľ nikdy nepodarilo. A vzhľadom na prebiehajúci tender na dopravcu, vek vozidla a tým pádom jeho skoré vyradenie, sa to už zrejme nikdy nepodarí a dojazdí tak ako je.
Reakcia na: Toom #22550:
Na 166CE si už niekto trpezlivý našiel čas a je to opravené.
Reakcia na: dingo #22549:
166CE je kategória sama o sebe. Nielen že v ňom nefunguje hlásenie zastávok ale informačný systém vôbec nezobrazuje linku a horko ťažko stíha identifikovať príchod autobusu na zastávku čiže keď autobus vynechá jednu zastávku, to je potom fakt zábava. Tam treba celý systém opraviť
Reakcia na: Ričard #22548:
Rovnako ako 166CE.
Reakcia na: Toom #22546:
Keď už si taký prognostik, že vieš, že Nitra dostane na budúci rok nové autobusy, tak určite už vieš aj to, že výberové konanie na informačný systém vyhrala firma Drevoplech so zariadeniami 4CPDzTO pre kĺbové autobusy a 3CPJzTO pre sólo vozidlá.
pokiaľ teda podľa všetkého Nitra dostane budúci rok nové autobusy (už je najvyšší čas!), dúfam že tam dajú nový informačný systém ako je uvedený na fotke a nie tie staré typy. Btw - Solarisy by neboli odveci
Reakcia na: S499.1023 #22542:
Ďakujem,predbehol si ma, odpoveďou.
Reakcia na: S499.1023 #22541:
Rozmeru nezákonnosti som si vedomý,jazdil som automatom 5 a 1/2 pol roka denne...nikdy mi nenapadlo,vyberať kvalt...
Určite majú...ale som si istý, že naša spoločnosť nevlastní žiaden software na ,,ťahanie" režimov jazdy z prevodovky...toľko už pomery poznám...
Reakcia na: dingo #22540:
To zasa ako kedy - niekedy väčší dojazd zotrvačnosťou voľnobežnú spotrebu viac než kompenzuje.
Podstatné je tu to, že s automatickou prevodovkou sa tak nejazdí a dolu kopcom je to aj zakázané.
Reakcia na: Ričard #22538:
Tak takto určite nie.
Reakcia na: Bubboo #22537:
Rôzne tie Ecomaty a Ecostepy a DiWy nemajú diagnostiku? Kontrolné jazdy u vás nepoznáte? Mmch., okrem ničenia prevodovky je jazda s vyradeným rýchlostným stupňom v klesaní porušením zákona a ohrozením bezpečnosti cestnej premávky.
Ja stále nerozumiem z kadiaľ zobrali šetrenie keď dajú nohu dole z plynu žerie to menej (nič) ako keď majú neutrál.
Reakcia na: henko151 #22535:
Liorbus totiz nemal variabilnu zlozku mzdy. Nie su premie, nie je z coho brat. Arriva sa ju od prebratia Liorbusu niekolkokrat pri zvysovani platov pokusala zaviest, ale odbory im to zakazdym zostrelili.
Reakcia na: Bubboo #22537:
Šotoušov nás je tu dosť... proste by sa to hlásilo.
Reakcia na: S499.1023 #22529:
Podnet dobrý,vítam...ale ako to vysledovať?
Reakcia na: henko151 #22535:
Nielen podnikmi...aj prevádzkami...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.