Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ričard #22560:
A ako sa inak teraz vedie štatistika, keď môže niekto nastúpiť s lístkom zakúpeným u šoféra z iného vozidla prípadne so SMS lístkom? Myslím že tie hodnoty sú posledné roky aj tak irelevantné. Každopádne verím že nové vozidlá budú vybavené týmto systémom a vyrieši sa tento problém.

Ešte mi napadá, vie vôbec to R&G rozoznať že je aktivovaný dopyt?
Reakcia na: Vladimír #22559:
Nadviažem návrhom, ktorý som Ti chcel predložiť aj osobne – bolo by možné tento model zľahka poupraviť a na vozidlách s dopytom namiesto otvorených dverí vyžadovať ako podmienku potvrdenia obslúženia zastávky spolu s polohou v zóne zastávky práve aktivovaný dopyt? Aj keď sa dvere neotvorili, zastávka bola obslúžená, teda na vnútornom transparente sa zobrazí linka a smer a pri pohybe ďalšia zastávka naskočí v podstate hneď. Ak by to narúšalo štatistiku (napr. keďže nemáme APC, otvorenie dverí a následné NEoznačenie lístka považuješ za znak výstupu), vyvráť mi tento nápad. Napriek tomu verím, že za odskúšanie na nejakom šotovoze so stálym majiteľom, ktorému by to bolo v slovenčine vysvetlené, by to stálo.
Reakcia na: S499.1023 #22558:
Lenže architektúra nášho systému je iná. Potvrdením obslúženia zastávky je výlučne vozidlo nachádzajúce sa v zóne zastávky a súčasne otvorené dvere. Manuálne potvrdenie zastávky tento stav nenahrádza. Naopak, manuálne potvrdenie zastávky sa vníma ako nesystémový zásah. Z ručne potvrdenej zastávky sa napríklad do štatistiky nezaznamenáva čas odchodu.
Reakcia na: Vladimír #22557:
Hm. Ja len, že Praha roky fungovala len na tlačidlovom vyhlasovaní zastávok a pár IR majákoch a šlo to.
Reakcia na: S499.1023 #22553:
Nič by to neriešilo. Manuálne potvrdenie zastávky vodičom sa nerovná signálu otvorených dverí. Niektoré veci by sa týmto postupom vyriešili, iné problémy by zase vznikli, väčšia časť správania systému by sa nezmenila vôbec.
Reakcia na: dingo #22555:
Rovnako ako ju môže aj potvrdiť. Pravdepodobne vtedy na Mercedese niekto taký bol, keď som si myslel, že to je opravené...
Reakcia na: S499.1023 #22553:
Vodič môže manuálne prepnúť na ďalšiu/predošlú zastávku.
Reakcia na: Vladimír #22552:
Súhlasím s tým, aby bol čoskoro vyradený a nahradený novým vozidlom. 19 rokov je už dosť
Reakcia na: Vladimír #22552:
Ak voz nedokáže registrovať otváranie dverí, nedá sa to, s ohľadom na perspektívu jeho skorého konca, nahradiť potvrdzovaním zastávok vodičom?
Reakcia na: Ričard #22551:
Predpokladám, že reč je o hlásení zastávok.

Zvyšné veci, ktoré opisuje Toom vyplývajú z toho, že voz 166CE nedokáže registrovať otváranie dverí. Je to v priebehu rokov viackrát riešený problém, ktorý sa vyriešiť žiaľ nikdy nepodarilo. A vzhľadom na prebiehajúci tender na dopravcu, vek vozidla a tým pádom jeho skoré vyradenie, sa to už zrejme nikdy nepodarí a dojazdí tak ako je.
Reakcia na: Toom #22550:
Na 166CE si už niekto trpezlivý našiel čas a je to opravené.
Reakcia na: dingo #22549:
166CE je kategória sama o sebe. Nielen že v ňom nefunguje hlásenie zastávok ale informačný systém vôbec nezobrazuje linku a horko ťažko stíha identifikovať príchod autobusu na zastávku čiže keď autobus vynechá jednu zastávku, to je potom fakt zábava. Tam treba celý systém opraviť
Reakcia na: Ričard #22548:
Rovnako ako 166CE.
Reakcia na: Toom #22546:
Keď už si taký prognostik, že vieš, že Nitra dostane na budúci rok nové autobusy, tak určite už vieš aj to, že výberové konanie na informačný systém vyhrala firma Drevoplech so zariadeniami 4CPDzTO pre kĺbové autobusy a 3CPJzTO pre sólo vozidlá.
pokiaľ teda podľa všetkého Nitra dostane budúci rok nové autobusy (už je najvyšší čas!), dúfam že tam dajú nový informačný systém ako je uvedený na fotke a nie tie staré typy. Btw - Solarisy by neboli odveci
Reakcia na: S499.1023 #22542:
Ďakujem,predbehol si ma, odpoveďou.
Reakcia na: S499.1023 #22541:
Rozmeru nezákonnosti som si vedomý,jazdil som automatom 5 a 1/2 pol roka denne...nikdy mi nenapadlo,vyberať kvalt...
Určite majú...ale som si istý, že naša spoločnosť nevlastní žiaden software na ,,ťahanie" režimov jazdy z prevodovky...toľko už pomery poznám...
Reakcia na: dingo #22540:
To zasa ako kedy - niekedy väčší dojazd zotrvačnosťou voľnobežnú spotrebu viac než kompenzuje.
Podstatné je tu to, že s automatickou prevodovkou sa tak nejazdí a dolu kopcom je to aj zakázané.
Reakcia na: Ričard #22538:
Tak takto určite nie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.