Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím, 332EZ má novú reklamu zo zadu autobusu čiže je opäť ľahšie rozoznateľný medzi 541EZ a 543EZ. Fotku prosím berte ako úplné dokumentačnú, ak bude čas zajtra odfotím lepšiu, táto je rozmazaná a celkovo úplne 🤮.
Reakcia na: Dispecer #22493:
Bez obáv, to sa nepredá obratom.
Reakcia na: S499.1023 #22492:
Prvá časť prvej vety v tvojom príspevku možno čoskoro nebude pravda:
https://www.railwaygazette.com/news/business/single-view/view/db-to-dispose-of-arriva.html
Reakcia na: Toom #22491:
Arriva, dcérska spoločnosť DB, určite dostatočné množstvo financií má. Ale nebude ich dávať Nitre z altruistických dôvodov zadarmo, takže otázka bude znieť, či má Nitra dostatok financií.
Reakcia na: dingo #22484:
to by ma teda veľmi zaujímalo či má v tom prípade Arriva dostatočné množstvo financií na ich náhradu novými vozidlami
Reakcia na: henko151 #22489:
Podľa môjho názoru zostanú aj hrbaté sorky, s tým, že najstaršie NR-xxxDT pôjdu preč aj s ekobusmi.
Reakcia na: Ričard #22486:
Vyjadrovať s k tomu čo má akú nejakú emisnú normu mi príde zbytočné. Ale skôr sa vyjadarím, že vzhľadom k tomu aká je štruktúra vozového parku dnes, tak myslím si že pokiaľ súčasný dopravca bude chcieť splniť podmienky na čo najviac bodov, tak ostanú asi iba NB18 ako jediné vozidlá ktoré majú emisnú normu E4. Uvidíme každopádne aký model zvolí Arriva a ako to nakoniec bude, kedže súťaž je postavená dosť zaujímavo, kedže z jednej strany dopravca nemusí všetko splniť najlepšie ale zároveň chce aby porazil súperov.
Reakcia na: Ričard #22486:
Preto som tam napísal väčšina, nemyslím si, že všetko s euro 4 pôjde preč.
Reakcia na: Ričard #22486:
Všetky? Tak potom nič. Vyraďovanie určite bude pretože tie body sa udeľujú podľa toho koľko percent z vozového parku majú Euro 5 a vyššie.
Reakcia na: dingo #22484:
Nie je to celkom tak. Všetky nitrianske SORky žerú močovinu, a hlavne nejde celkom o úplné vyradenie vozov s normami Euro 4 a nižšími – len to dopravcovi pridá body v súťaži.
Ešte samozrejme Citaro a Ekobusy tiež.
Reakcia na: Toom #22483:
Bez euro 5 sú karosy, vanhooly, conectá, sorky, ktoré nemajú močovinu (cng nerátam), scanie. Nič otravné, neboj.
Reakcia na: dingo #22481:
bez Euro 5 sú ktoré? viem, asi z mojej strany otravná otázka ale len tak zo zvedavosti
Reakcia na: Toom #22480:
Inak, conectá sú hnilé a Karosy to isté, takže by išli preč aj tak.

Inak, zmluva končí Arrive nech nepríde k nedorozumeniu.
Reakcia na: Toom #22480:
Až po konci roku 2019 pretože končí zmluva. Pôjde preč väčšina bez Euro 5 alebo vyššie.
dostane Nitra v blízkej dobe nejaké nové busy na mhd? bolo by celkom fajn nahradiť staršie B952 a kĺbový Mercedes Conecto, prípadne aj krátke Conectá (Len nech to zas nie sú Sorky ale aspoň Solarisy!)
Reakcia na: dingo #22478:
Tam, kde aj všetky neklbové vozidlá...a napodiv to aj vydá...okrem KlboConecta to vydá na šupu...vyskúšal som to s Ikarusmi, 138AP, 172DE, VH,aj NB18...ale určite to nie je ok, je to predsalen otáčanie v križovatke...
Ak na L19 ide kĺbové vozidlo kde sa otočí?
Držte si klobúky, mesto Nitra vypísalo VO na nového dopravcu. (len dokumenty v prílohe ešte chýbajú)
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/419982?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&nazovZakazky=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1&organizaciaId=4401

Verím, že nebudú komplikácie a v mají budeme poznať meno dopravcu ktorý bude mať MHD na starosti a začnú sa veci meniť k lepšiemu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.