Diskusné fórum › Všeobecná diskusia
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Bubboo22.3.2019 22:14 #22479 Re:
Reakcia na #22478 od dingo:
Tam, kde aj všetky neklbové vozidlá...a napodiv to aj vydá...okrem KlboConecta to vydá na šupu...vyskúšal som to s Ikarusmi, 138AP, 172DE, VH,aj NB18...ale určite to nie je ok, je to predsalen otáčanie v križovatke...
dingo22.3.2019 16:18 #22478 Re:
Ak na L19 ide kĺbové vozidlo kde sa otočí?
TeBeCe22.3.2019 14:54 #22477 Re:
Reakcia na #22476 od henko151:
Uz su tam sutazne podklady
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/419982
henko15121.3.2019 21:13 #22476 Re:
Držte si klobúky, mesto Nitra vypísalo VO na nového dopravcu. (len dokumenty v prílohe ešte chýbajú)
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/419982?page=1&limit=20&sort=datumAktualizacie&sort-dir=DESC&ext=0&nazovZakazky=&cpv=&datumAktualizacie=&nut=&kriterium=-1&eurofondy=-1&obrana=-1&druhPostupu=-1&druhZakazky=-1&fin=-1&organizaciaId=4401

Verím, že nebudú komplikácie a v mají budeme poznať meno dopravcu ktorý bude mať MHD na starosti a začnú sa veci meniť k lepšiemu.
henko15112.3.2019 15:42 #22475 Re:
Reakcia na #22472 od Ričard:
Kinderkovú palubku nemá, má iba budíky Kinderkové/C954 a palubka ako novšie BN12. A má to klasickú Alisonku, takže netuším ako to tam je. A tomu som sa vždy čudoval, že v BA sa nedokázali staršie vozy ako u nás rozbehnúť a u nás pohode aj BN9,5 z roku 2013 sa pohýňa s otvorenými dverami.
S499.102312.3.2019 8:53 #22474 Re:
Reakcia na #22472 od Ričard:
Nehovorím o zastávkovej brzde ale o blokovaní D-čka.
@Mike: Samozrejme je vhodné, aby vodič mal možnosť to premostiť, može sa to v núdzovej situácii hodiť. Ale prepínač by mal byť plombovaný a jeho obsluha by sa mala zapisovať na kartu.
Mike12.3.2019 7:41 #22473 Re:
Reakcia na #22472 od Ričard:
V Ba mali všetky B 9,5 či automat, či manuál, a usudzujem že aj BN 9,5 automaticky blokovanie rozjazdu s otvorenými dverami. Ale bolo na prístrojovke tlačidlo (prepínač), ktorým sa to dalo vypnúť (čo vodiči často využívali).
Ričard12.3.2019 6:44 #22472 Re:
Reakcia na #22471 od S499.1023:
Je to plynová automatová BN-ka ešte s kinderkovou palubkou, takže o zastávkovej brzde tam darmo hovoriť.
S499.102312.3.2019 4:24 #22471 Re:
Vy nemáte v NR blokovanie "D"-čka, kým sú dvere otvorené? Či to je manuál, o ktorom je reč?
Inak ja som tiež " Bratislava/Praha style" vodič, rozhodne sa neflákam, po obci jazdím na hornej hranici rýchlostných limitov (ale 60 na 50 s AUTOBUSOM považujem za priveľa - otázka je však, ako sťažovatelia tú 60 merajú, či Ramerom, Gesigom alebo feláciou digitu), mimo obec aj nad nimi ale jazdu s otvorenými dverami považujem za netolerovateľnú - to je priestupok pri prvom preukázaní na zobratie celých premií a žltú kartu, pri druhom na výpoveď.
Ričard11.3.2019 18:34 #22470 Re:
Reakcia na #22469 od henko151:
Je možné, že dvere smerom von nezvládajú prekonať odpor idúceho vzduchu.
henko15111.3.2019 17:25 #22469 Re:
Reakcia na #22466 od Ričard:
Nie, na niektorých SORkach za jazdy nezavrieš dvere, veľa krát som zažil, že začal sa rozbiehať s otvorenými dverami tak musel zastaviť a zavrieť ich
Ričard11.3.2019 16:28  +1#22468 Re:
Reakcia na #22467 od dingo:
Tak sa to aj väčšinou robí – Paťova 332EZka je veľmi dobrý voz s relatívne málo kilometrami... taká dvojslužka 149EZka presne naopak, tak aspoň čiastočne sa na nej pošetria tie kilometre.
dingo11.3.2019 16:08 #22467 Re:
Reakcia na #22464 od Ričard:
Nejaký cestujúci objavil, že v SORke sa dá držať stopka, ktorú držal celý čas keď boli dvere otvorené, ale vodič úplne ignoroval.

Inak otázka, ak má vozidlo pridelený vodič, ktorý vykonáva delené smeny, pri jeho neprítomnosti môže vozidlo ísť aj dvojslužbu? napr. Paťova 332EZ.
Ričard11.3.2019 15:54 #22466 Re:
Reakcia na #22465 od henko151:
Len zareagujem na bod 2 – týmto smerom sa dvere rozpohybovať dajú. Za jazdy sa nedajú iba otvoriť.
henko15111.3.2019 15:48  +2#22465 Re:
Reakcia na #22463 od dingo:
1. Pán šofér jazdí taký Bratislava/Praha style, čo u nás nie veľmi bežné, ale keby nemal vo zvyku sa lepiť na auta, tak by som ho bral ako super šoféra ktorý ide aj rýchleješie ako 35km/h. Bodaj by viacerí vedeli že plynový pedál sa dá dať aj ďalej ako do 1/3. (Zároveň netvrdím že neexistujú takí ktorí vedia ho používať aj na podlahe a majú lepší štýl jazdy)

2.Problém je že pokiaľ sa autobus pohne tak dvere už zavrieť nejdú bez opätovného zastavenia, takže pán šofér zjavne chcel stihnúť zelenú a vykašlal sa preto na bezpečnosť cestujúcich.

3.Morálne isť 60 je podľa mňa v poriadku, ale myslím že by šofér mal predvídať že možno tam za rohom bude cestujúci a preto by mal dostatočne skoro stiahnuť nohu z plynu, predsa len to nejazdí prvýkrát.

4.Pokiaľ mu teda cestujúci nenaznačil že nechce isť s ním, tak zastaviť mal.

Môj osobný názor na daného pána je taký že síce počul som od ostatných rôzne zlé skúsenosti, ja osobne mám iba dobré. Viackrát vďaka nemu som stihol prestup, kedže sa nebál šlapnúť a meškanie dobehol. Horšie však je že pri ňom sa to stáva aj opačne a častokrát chodí aj vopred, kde by som ja osobne bol za 20 sekundovú toleranciu, lebo 1 minuta je strašne veľa, hlavne v meste kde ide MHD na väčšine úsekov raz 30-60min
Ričard11.3.2019 15:32  +1#22464 Re:
Reakcia na #22463 od dingo:
183CX má dnes pán ..... a robí službu 12/3, ktorá v popoludňajšej časti vykonáva spoje linky 22. S pánom ..... mám aj ja osobne zlé skúsenosti, už som s ním veru zažil aj jazdu o 2 minúty skôr aj s otvorenými dverami. Škaredé veci som počul aj od kolegov.

1) Pán ..... má od minulého roka pridelený plyňáčik 183CX, na ktorom mu firma nekontroluje spotrebu plynu. Preto jazdí za každých okolností na plný kotol – aj keď nie je treba.

2) Jazdu s otvorenými dverami si u pána ..... pamätám, bolo to v jeden nedávny pondelok na linke 7, veru nepáčilo sa to ani dverám, ani gaštanom.

3) Vodohosp. stavby nie je zlá zastávka. Ak si pán ..... nedokáže odsledovať zastávku včas, je zlý vodič. Navyše, v obci už zdravú dekádu platí päťdesiatka.

4) Áno, málokedy by čakal na vlak – pán ..... by teoreticky nemusel zastaviť, aj keby išiel s dvojminútovým náskokom, lebo... prečo by mal?

Ak v tomto príspevku pán ..... nájde, nech si ho vytlačí a pripne na slnečnú clonu – aspoň bude mať vo voze ešte o kus bordelu viac.
dingo11.3.2019 15:19  +1#22463 Re:
Nepíšem sťažnosť, iba potrebujem vyjadriť svoj názor.

Neviem, kto má dnes 183CX linka 22 poradie neviem, ale

1. Za to, že sa tlačí pri 50+km/h na aviu, ktorá má celú dobu smerovku a nebrzdí prudko, netreba strhnúť volant do druhého pruhu (stačí spomaliť)

2. To, že medzi stavebou školou a Murgašovou je krátka vzdialenosť neznamená, že netreba zavrieť dvere ak ľudia stoja a ide tak 55kmh

3. Že ide 60 neznamená, že netreba zastaviť na Vodohospodárskych stavbách aj keď kvôli zlej zastávke bolo zle vidno človeka.

4. Ak človek stojí v prístrešku na Tehelnej väčšinou čaká na autobus.
Peterzm8.3.2019 18:04 #22462 Re:
Akurát som v Ivánke videl 12ku s cieľom Nitra-Chrenová Gorazdova. Budú takto po novom označené linky MHD, čo chodia do dedín, či to bola len náhoda?
Peterzm8.3.2019 16:50 #22461 Re:
Nuž, s týmto treba rátať pri takto veľkých výstavách. Podľa mňa by to bolo oveľa znesiteľnejšie, ak by bol postavený výjazd z R1 Južného obchvatu rovno k AX.. ale tak múdre hlavy zas raz rozmýšľali, keď ten obchvat robili. A čo sa týka Zoborského kruháču, to je kapitola sama o sebe. Tam by sa zišlo poriešiť buspruhy obojsmerne, priestoru tam na to je hocikoľko. Jedine treba tlačiť na mesto.
dingo8.3.2019 16:24 #22460 Re:
Reakcia na #22459 od Ričard:
Práve idem L6 už aj protismer je upchatý. Piatková premávka + bývanie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra 
 
Zoradenie 
 
Počet príspevkov na stranu   

Vyhľadávanie v téme

.. - ..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.