Close

Eisnerova ul., zastávka Milana Marečka

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (11 Aug 2024) (8/16)
Download item
Discussion post:
Location: Eisnerova ul., zastávka Milana Marečka
Date: 11.7.2024
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Shelters
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 1226

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
lostrail

lostrail

13 Aug 2024
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #3:
V zasade nenamietam, lebo neschvalujem vymenu pristresku za menej kapacitny, resp. ak ma mesto mensie pristresky, tak daju napr. dva kusy. Moderne pristresky po meste maju rozdielnu kapacitu, ved aj na Zahumeniciach dali taky pomerne stedry. Hlupe je, ak to niekto spocita, ze netreba, ale vlastne treba.

Druha vec je, ze ked idem do dazda, asi si vezmem dazdnik a nemusim naozaj moknut, resp. narusat niekoho intimnu zonu. Ale to uz je asi kazdeho vec, ci sa nastve na dazd a kvoli tomu sada do auta.
Reply Comment has been edited by the author.
lostrail

lostrail

13 Aug 2024
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: eMDi #2:
Neviem, ci som tam v zivote bol, ale to uz z tej fotky vidim, ze to je presne ta blba vyska.
Reply
Ttom

Ttom

13 Aug 2024
#4 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Ike #3:
tak podobne je to aj so Slovšportom. Tie prístrešky nevyzerali vábne, ale boli funkčné, tiež sa do nich zmestilo omnoho viac ľudí ako do súčasných. Jedinou nevýhodou boli teda chýbajúce bočné steny
Reply
Ike

Ike

12 Aug 2024
#3 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: lostrail #1:
Tu sa zabúda na jednu dôležitú vec. Verejná doprava nie je iba o presune z miesta A do miesta B, ale aj z dostupnosti miesta A z východiska cestujúceho (teda napr. presun z bydliska cestujúceho na zastávku) a z miesta B do cieľa (napr. zo zastávky na pracovisko). Tento presun musí byť komfortný, preto ani super moderná zastávka v poli bez osvetleného chodníka neplní svoj účel. No a okrem dostupnosti je potrebné brať do úvahy, že v tom prístrešku bude človek nejaký čas aj čakať a teda tráviť svoj život.

Áno, na električkových radiálach pri metro-linkovaní obrovské prístrešky čiastočne stratili zmysel. No neplatí to všade.

Tieto domčeky som denne využíval v rokoch 2002 až 2010. Keď pršalo alebo snežilo, tak sa do nich bez akýchkoľvek problémov a porušenia intímnej zóny zmestilo bez problémov možno až 40 ľudí. Dnes je realita aká? Časť ľudí bude moknúť mimo prístrešku. No a časť z nich si nakoniec vyberie auto. To je výhra.
Reply
<a href='mailto:emdi [zavinac] emdi [bodka] sk' >eMDi</a>

eMDi

12 Aug 2024
#2 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: lostrail #1:
kym som par mesiacov byval v DNV, tak minimalne troch ludi tyzdenne som videl zakopnut o ten sokel a nieraz aj padnut.
Reply
lostrail

lostrail

12 Aug 2024
#1 Rate positive 5 Rate negative
Ale tak nemusi byt vsetko len o tom, ze to nie je "dost progresivne". Zakladne stlpov su hrdzave, zvisle zlaby slusne vydrolene, ta paradna strieska drzi bordel (hmyz a pod.) a teplo (v zime s minimalnym prinosom), podla nanosov na podstresnom rame vidno, ako z tej strechy steka voda, co nie je velmi optimalne, kedze okrem ineho pocas dazda kvape ludom na hlavy, ked vchadzaju dnu / vychadzaju von, pricom jej udrzba musi byt hotovym potesenim (a na jej zachytenom stave aj vidno, ako poctivo bola robena).
Aj ked sa tie veci mozno dali riesit, pre DPB je zrejme vyhodnejsie mat co najviac mensich pristreskov rovnakeho alebo podobneho typu, pricom vsetky pristresky dokazu pokryt napr. jednou SLA zmluvou.
Ratam, ze tych zmluv maju viac, no tendencia tieto veci postupne zjednotit a tak setrit, nie je uplne uletena, a uz vobec nie "progresivna". Dovolim si napisat, ze ide skor o uplny opak, t.j. snahu o akusi "normalizaciu" zastavok.
Este aj ten sokel by sa patrilo zrovnat do urovne terenu (neviem, ci to urobili), kedze presne takyto schod sice nevzbudzuje obavy, ale to je prave to zakerne, kvoli comu nakoniec zakopnes. Hlavne, ked pozeras hore, odkial kvape voda, aby si nedostal osviezenie za krk.
Reply