Close

Karloveská ul., zastávka Segnerova

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (27 Nov 2019) (19/22)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul., zastávka Segnerova
Date: 29.11.2019
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Stop signs
Route:
Author: imhd.sk
Times viewed: 4186

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kobenhavn

Kobenhavn

1 Dec 2019
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: IBBI #9:
Ja si myslím, že 3 pôjde zo Špitálskej na Námestie Ľudovíta Štúra a potom cez Šafko na Špitálsku a naspäť do Rače (úplne totožne, ako kedysi 11). A podľa toho, čo je na obrázku, do Karlovky pôjdu 4 a 9 s tým, že 9 pôjde z Obchodnej cez tunel do Karlovky a 4 pôjde z nábrežia do Karlovky s tým, že po dokončení rekonštrukcie bude predĺžená do Dúbravky.
Reply
Ma178rek

Ma178rek

1 Dec 2019
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: JFCX #7:
Ešte aj posilnenie mimo špičky .. možno mimo spičky by sa hodil 5 minútový intervak, v rannej v čase najváčšieho nápiru by som dal striedavý 3/4
Reply
IBBI

IBBI

30 Nov 2019
#9 Rate positive Rate negative
9 bude jazdit odkial do KV? A 3 bude ako vyzerat? Resp. je niekde rozpis liniek po otvoreni Karlovky?
Reply
Kobenhavn

Kobenhavn

30 Nov 2019
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: JFCX #7:
Áno, ale obe v intervale 4 minúty, takže ostane zachovaný počet spojov a taktiež spoločný interval 2 minúty 🙂
Reply
JFCX

JFCX

30 Nov 2019
#7 Rate positive Rate negative
To do Karlovej Vsi majú definitívne chodiť iba dve linky?
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

30 Nov 2019
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Vladimír #5:
Podľa mňa bu stačilo, ak by STN boli bezplatne prístupné na internete (napokon, podľ autorského zákona nie sú technické normy, podobne ako napr. zákony, predmetom autorského práva).
Reply
Vladimír

Vladimír

30 Nov 2019
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #4:
Ale ako inak to definovať bez toho, aby bol zákonom stanovený záväzný jednotný vzhľad označníka? Toto zrejme tiež nechceme.

Alebo budeme označníky dupľovať ešte aj dopravnou značkou a tým posilňovať "značkoradia" na našich cestách?
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

30 Nov 2019
#4 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Vladimír #2:
Mne príde zvláštne už len odvolávanie sa zákona na technickú normu, ktorá nie je verejne prístupná (ako to potom môže byť všeobecne záväzný predpis... 🤔 )
Reply
Jadran

Jadran

30 Nov 2019
#3 Rate positive 3 Rate negative
Nepomôžem si, ale mne príde i samotný nápis názvu zastávky nejaký zbytočne moc malý.
Reply
Vladimír

Vladimír

29 Nov 2019
#2 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Traverso #1:
Podľa príslušnej STN má mať označník električkovej zastávky v modro orámovanom poli symbol električky. Ja si myslím, že plniac túto požiadavku normy vytrieskali z označníka grafické maximum.

Výraznejšie sa odchyľovať od normy by som neodporúčal. Mohlo by sa potom stať, že v sporných prípadoch polícia nebude konať pri blokovaní zastávky gumokolom, lebo veď odkiaľ mal vodič vedieť, že toto je označník?
Reply
Traverso

Traverso

29 Nov 2019
#1 Rate positive 3 Rate negative 1
Je to pokrok proti pôvodnému typu označníkov, má však pár nedostatkov:
- Označenie nástupnej hrany (B) je tak malé že je prakticky neupoužiteľné. Aby bolo nápomocné pre nájdenie správnej nástupnej hrany podľa spojenia v mobilnej aplikácii, musí byť viditeľné z veľkej vzdialenosti
- Symbol električky je úplne zbytočný, namiesto neho by tam pojne mohlo byť v modrom rámiku veľké písmeno nástupnej hrany. Ako napríklad tu: https://www.google.com/maps/@57.6995997,11.9446165,3a,75y,107.76h,76.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssFFHNIoTGKvQs_W_xqkCmg!2e0!7i16384!8i8192
Reply