Close

Route 3, 5, Račianska ul., zastávka Račianske mýto

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (4 Jul 2017) (6/6)
Download item
Discussion post: #50
Location: Račianska ul., zastávka Račianske mýto
Date: 15.7.2017
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Schedules
Route: 3, 5
Author: CePo
Times viewed: 1987

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
810zssk

810zssk

21 Jul 2017
#15 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Vladimír #14:
Chapem. Ale aj tak moze vzniknut nerealny jazdny cas ak je nepomer medzi poctom usekov v "hornej" polovici minuty a "dolnej".
Reply
Vladimír

Vladimír

21 Jul 2017
#14 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #10:
V prípade, že sa zaokrúhľuje každý medzizastávkový čas osobitne, sa obvykle uplatňuje matematické zaokruhľovanie (hore aj dole). Osobitne zaokrúhľovať všetky časy nadol, to by potom v globále vznikla totálne nereálna jazdná doba.
Reply
Mike

Mike

21 Jul 2017
#13 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: tbus #12:
Blokovanie jednej linky druhou je aj u nás. Jeden vodič príde na zastávku napr. na 0 a na ďalšiu má 2 min. tak "vetrá" a za nim ide z inej strany zmeškaný vodič, ktorý má navyše na ďalšiu zastávku potom iba minútu.
Reply
tbus

tbus

20 Jul 2017
#12 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #9:
v Košiciach sa tie chrono robia pre medzizástavkové úseky. Potom sa stavajú ale opačné prípady, kedy sa v spoločnom úseku stretnú dve linky, jedna nestíha, a druhá sa vlečie. Sú aj prípady, kedy je medzi prvými dvoma zástavkami 0 minút, alebo naopak dve minúty, a nadbiehanie hneď na začiatku trasy
Reply
pharel

pharel

20 Jul 2017
#11 Rate positive Rate negative
Dik chalani, ja som sa len cudoval ale po vasom vysvetleni uz chapem 🙂
Reply
810zssk

810zssk

20 Jul 2017
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #5:
Medzizastavkovy usek ma rovnaku chronometraz pre vsetky linky - ale v sekundach. Rozdiel sposobuje az zaokruhlenie. Predstav si napr. takuto chronometraz:

A-B 40 sekund
B-C 70 sekund
C-D 110 sekund
D-E 50 sekund

Ak z A odides o 0:00:00, do E mas prichod 0:04:30. Cize jazdna doba na CP budu styri minuty. Ak by si zaokruhloval smerom dole kazdu zastavku, vznikne ti chrono 2 minuty, ak by si ju zaokruhloval hore tak 6 minut. Vies si predstavit ako by to vyzeralo po 20 zastavkach na 5ke 😉
Reply
Mike

Mike

20 Jul 2017
#9 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #8:
Neviem aký rozdiel by to prinieslo, ja som to neporovnával. Iba tlmočím, čo mi bolo povedané, prečo je to takto.

Lebo tiež som sa na to kedysi sťažoval, že jednak tu nemáme metro, ktoré by jazdilo na sekundy, takže nemá zmysel riešiť zaokrúhľovanie zo sekúnd po celej trase linky. Aj na zastávkach aj na palubákoch sa jedná o celé minúty, tie zaujímajú aj cestujúcich aj vodičov.

A tiež, že tu máme časové lístky, takže si musím dobre pozrieť, ktorou linkou môžem ísť 15 aby som sa zmestil do platnosti lístka.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20 Jul 2017
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #7:
Hm, zaujímavé, nemyslel som si, že by to prinieslo taký markantný rozdiel.
Vďaka za odpoveď, aspoň niekto ma chápe ?
Reply
Mike

Mike

20 Jul 2017
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #5:
Údajne lepšia presnosť. Lebo keby sa zaokrúhľovali jednotlivé medzizástavkové úseky a tie boli rovnaké pri každej linke, tak by mohlo dochádzať k väčším skresleniam, ako keď sa zaokrúhľujú sekundy pri celej linke.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

20 Jul 2017
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: Viko #5:
Tak teraz asi nerozumiem otázke (alebo ti čítanie s porozumením fakt nejde) - presne ako píše Mike, ono sa to meria po medzizastávkových úsekoch. Akurát sa to v záujme čo najpresnejších cesťákov meria v sekundách a nie minútach. Dôvod je to, že podľa správne nastaveného CP by spoj mal byť schopný vyjazdiť to načas, ale ani by nemal na každej druhej zastávke čakať na vyrovnávku
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

20 Jul 2017
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Mike #4:
A je nejaký dôvod, prečo sa meria po linkách a nie po medzizastávkových úsekoch?
Reply
Mike

Mike

20 Jul 2017
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #2:
Na lístky je to odrb, lebo sú prípady že ide viac liniek paralelne a niekde Ti na tú istú trasu stačí 15 min. lístok a inde nie.

Je to dané tým, že sa merá celá linka od konečnej po končenú na sekundy a tie sa potom zaokrúhľujú nadol. Teda konkrétne tuto môže byť teoreticky napr. medzi Račkom a Urísnyho 70 sekúnd = 1 minúta a 10 sekúnd.
L3 má od Jungmannovej po Račko 13 min, ale to môže byť 13:50. Ursínyho potom je 15:00. Teda medzi Račkom a Ursínyho sú 2 min.

L5 má od Kríža na Račko 30 min. To môže byť napr. 30:10. Ursínyho je potom 31:20, čiže je tam rozdiel po zaokrúhlení 1 min.
Reply
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

20 Jul 2017
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: pharel #2:
A čo je na tom divné? Keď to na sekundy vychádza takto, tak nie je dôvod to prepisovať. Alebo má snáď päťka zakaždým na Ursínyho nasilu minútu čakať, príp. nasilu skrátime trojke jazdnú dobu o minútu a bude chodiť o to viac zmeškaná?
Reply
pharel

pharel

20 Jul 2017
#2 Rate positive Rate negative
To je divne tento rozdiel v casoch na rovnakej trase. Cize si treba este listok kupovat aj podla typu elektricky, nie len podla casu? 😃
Reply
ddenny

ddenny

20 Jul 2017
#1 Rate positive Rate negative
esteze T6tky na 5ke dorazia na Komisarky z Racka rychlejsie ako 30T na 3jke, az teraz som si to vsimol
Reply