Close

#VT 228, route R70, ŽST Podunajské Biskupice

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: ŽST Podunajské Biskupice
Date: 1.11.2024
Vehicle: #VT 228
Gallery: Bratislava › Stops
Bratislava › Leo Express
Route: R70
Author: W.I.
Times viewed: 1474

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
andy27

andy27

3 Nov 2024
#9 Rate positive Rate negative
Ja hlavne nechápem, prečo to už dávno nie je elektrifikované.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

3 Nov 2024
#8 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Joyki #6:
Aj Nová Baňa, prestupná stanica do NAD pri výlukách. Betónové hrany sú vysadené do výšky oproti nespevnenému nástupišťu, akoby rátali s nikdy nepoloženou dlažbou. Pred začiatkom terajšej výluky to dosypali jemným kamenivom, ale keďže na druhej hrane šikmého nástupišťa ho nemá čo držať, za pol roka výluky všetok kameň "odišiel" do jamy medzi hranou a koľajnicou - a sme zas tam, kde sme boli.
Reply
Solider

Solider

2 Nov 2024
#7 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Petto #5:
Aby si tam urobil širšie nástupištia, potreboval by si prekonfigurovať koľajisko a upraviť zabezpečovacie zariadenie. A to je podstatne drahšia záležitosť, ako len z výzisku zrekonštruovať existujúce nástupištia. Zásadnejšiu úpravu by som očakával spolu s elektrifikáciou/zdvojkoľajnením.
Reply Comment has been edited by the author.
Joyki

Joyki

1 Nov 2024
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: B K #4:
Bol si uz v Galante ? Prechody nie sú, cize žiadne zníženie nikde

A v Senci? Nízke, rozpadnute a ešte aj krivé, teda vyspadovane od vlakov preč. V zime nepoužiteľné. Normálne nizkopodlazne vstupy majú výškový rozdiel tak 40 cm, pri znizeninach 70.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

1 Nov 2024
#5 Rate positive 7 Rate negative 1
Reply on: Solider #2:
To,ze je na Slovensku ešte horšie je síce pravda, ale to nemôže byť argument, ze prečo ma hlavne mesto stále takýto bullshit aj 2024 po rekonštrukcii.
Reply
B  K

B K

1 Nov 2024
#4 Rate positive 5 Rate negative
Hypermoderné nástupištia inšpirované nástupišťami v Japonsku (rok 1842).

Celé nástupište je z recyklátu z pozostatkov na koridore. Takže mohli nájsť aspoň peniaze na Strail, aby kočíky a osoby s obmedz. schopnosťou pohybu nemuseli chodiť po krivých paneloch.
Reply
Choke

Choke

1 Nov 2024
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Petto #1:
Podla mna to nie je az tak zle... Predsa je to teraz aj tak cele spinave od prachu a strku.
Reply
Solider

Solider

1 Nov 2024
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Petto #1:
V čom? Takýto štandard spevneného nástupišťa stále nemá množstvo staníc a zastávok na Slovensku.
Reply
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

1 Nov 2024
#1 Rate positive 10 Rate negative 1
Myslel som si, ze vacsia tragedia ako Bratislava Vrakuna nemoze byt, ale vidim moze.
Reply