Close

#6838, route 202, Kazanská ul., obratisko Dudvážska

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries (1/1)
Download item
Discussion post:
Location: Kazanská ul., obratisko Dudvážska
Date: 19.9.2021
Vehicle: Škoda 31 Tr SOR #6838
Gallery: Bratislava › Škoda 31 Tr SOR
Route: 202
Author: Tragáčik
Times viewed: 2822

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

24 Sep 2021
#18 Rate positive Rate negative
Reply on: TomJ #5:
Na druhej strane sú dve občasné zastávky, takže by tam asi mohli stáť tbusy, aj keď som ich tam osobne ešte nevidel stáť. To, že sa dva trolejbusy musia predbiehať sa stáva celkom často, keďže 201 zvykne meškať viac, ako 202, resp. idú 2 201-ky za sebou a musí ich obehnúť 202.
Reply
Foltest

Foltest

24 Sep 2021
#17 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #16:
Dik za tip, doteraz som netusil, ze bocne okno je aj na pozeranie, keby si nenapisal ani neviem.
Reply
Solider

Solider

23 Sep 2021
#16 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Viko #14:
26/27 Tr majú vypuklé zrkadlá hore a je tam dobre vidieť aj na zberače. A čo sa týka mŕtvych uhlov. To okno vedľa vodiča je dosť široké, treba sa cez neho občas aj pozrieť a nemať roletu stiahnutú až dole.
Reply
Foltest

Foltest

23 Sep 2021
#15 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Viko #14:
Mne osobne dost vadi verzia so zrkadlom dolu, vytvara to velmi velky mrtvy uhol, hlavne na prechodoch, ked idu chodci z lavej strany a pri vjazdoch do kruhacov.
Reply
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

23 Sep 2021
#14 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Solider #13:
Osobne sa iným mestám nečudujem. Pokiaľ viem, za zrkadlo dole sa ti ľahšie nedopatrením skryjú účastníci premávky, než za zrkadlo hore.
Reply
Solider

Solider

23 Sep 2021
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #12:
Neviem, prečo to majú aj autobusy z 2017, možno sa vtedy prekopírovalo zadanie z trolejbusového tendra. V iných mestách to tak nemajú. Všade majú zrkadlá hore.
Reply
N/A

N/A

23 Sep 2021
#12 Rate positive Rate negative 1
Reply on: Solider #11:
Aj autobusy to majú kvôli zberačom? Skôr to je (aj skrze prípadne pridané spodné zrkadlo) pre lepší prehľad o strane vozidla bezprostredne za vodičom, resp. najmä cyklistoch.
Reply Comment has been edited by the author.
Solider

Solider

23 Sep 2021
#11 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Brano2633 #10:
Je to hlavne kvôli zberačom. Ale ja v tom osobne nejaký zásadný rozdiel nevidím. Navyše na zberačoch je aj kamera.
Reply
Brano2633

Brano2633

23 Sep 2021
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: Solider #9:
Ďakujem za odpovede; inak má to aj nejaké logické/praktické opodstatnenie (ako napr. lepší výhľad na zberače alebo celkovo lepší rozhľad), alebo to je o väčšom pohodlí pre vodičov (nemusia vykrúcať hlavu dohora), alebo je na to nejaký bližšie nešpecifikovaný dôvod?
Reply
Solider

Solider

23 Sep 2021
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Brano2633 #6:
Štandardne všetky Sorky vrátane tých trolejbusových majú ľavé zrkadlá hore, ale v Bratislave bola požiadavka, aby zrkadlá boli dole ako na 15 Tr. Tak vozy od 6821 majú zrkadlo dole. Zároveň aj neskoršie autobusové Sorky pre Bratislavu majú ľavé zrkadlo dole.
Reply
Mhr1

Mhr1

23 Sep 2021
#8 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #4:
...tangovalo...
Reply
Foltest

Foltest

23 Sep 2021
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: Brano2633 #6:
Zalezi od serie, 1. seria ma zrkadlo zavesene zhora, 2. vo vyske hlavy vodica. Aj na naftovych sorkach to je tak, ze starsie serie zhora, novsie zdola.
Reply
Brano2633

Brano2633

23 Sep 2021
#6 Rate positive 1 Rate negative
Ako to je vlastne s ľavými spätnými zrkadlami na týchto vozoch (Z 5 trolejbusov na fotke majú 2 zrkadlo ,,zavesené" tesne pod strechou a 3 majú zrkadlo ,,postavené" plus-mínus vo výške hlavy vodiča)? Je to tak od výroby, alebo si to vie vodič odmontovať a primontovať podľa toho, čo mu viac vyhovuje?
Reply
TomJ

TomJ

22 Sep 2021
#5 Rate positive 1 Rate negative
Ako to na Dudvážskej vyzerá v špičke? Stoja t-busy aj na druhej strane cesty a nestáva sa, že prídu v opačnom poradí a musia sa obiehať?
Reply
S499.1023

S499.1023

22 Sep 2021
#4 Rate positive 4 Rate negative
Reply on: Solider #3:
Poznám desiatky situácií, kde ho žiadne autá neobehnú, pretože nemajú kade a aj tak stojí krížom cez priechod či križovatku. Mimochodom, už dávno som vyrástol z toho, aby ma tankovalo, že ma niekto obehol a už vôbec nechápem, prečo by to malo tankovať vodiča, ktorý tam sedí za hodinovú, nie kilometrickú mzdu.
Reply Comment has been edited by the author.
Solider

Solider

22 Sep 2021
#3 Rate positive 6 Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #2:
Dosť často sa stane, že vodič MHD pokojne ten priestor nechá, ale obehnú ho autá a do toho priestoru sa nasáčkujú. Takže úprimne sa nečudujem, že tá empatia ide na vedľajšiu koľaj.
Reply
S499.1023

S499.1023

22 Sep 2021
#2 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: Technopol #1:
Asi ich zabudli preškoliť. Všimni si, že pri státí v kolóne či pred semaforom žiadneho vodiča MHD v BA nenapadne zastaviť tak, aby nezablokoval priechod pre chodcov, výjazd z vedľajšej cesty a podobne. Proste tomu chýba empatia voči ostatným účastníkom CP.
Reply
Technopol

Technopol

22 Sep 2021
#1 Rate positive 1 Rate negative
Ja chápem, že tie trolejbusy musia byť niekde odstavené, ale včera prvý trolejbus cca 1-2m pred priechodom, druhý (pred odbočkou) na hranici križovatky. Hoci som išiel pomaly, aj tak som do poslednej chvíle nevidel či ide niečo z prava (autá/chodci)
§ 25
(1) Vodič nesmie zastaviť a stáť
c) na priechode pre chodcov alebo na priechode pre cyklistov a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred nimi,
d) na križovatke a vo vzdialenosti kratšej ako 5 m pred hranicou križovatky a 5 m za ňou; tento zákaz neplatí v obci na križovatke tvaru "T" na náprotivnej strane vyúsťujúcej cesty.
Reply