Zavrieť

Rekonštrukcia trate v úseku Odborárska – Magnetová

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Vajnorská radiála sa mení každým dňom (25.10.2023) (44/57)
Stiahnuť materiál
Rekonštrukcia trate v úseku Odborárska – Magnetová. V ľavej spodnej časti fotografie môžeme vidieť stav opätovne využitých DZP panelov.
Príspevok:
Lokalita: Vajnorská ul.
Dátum: 24.10.2023
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kuchajda - Zlaté piesky (2023 - 2024)
Vajnorská radiála sa mení každým dňom (25.10.2023)
Linka:
Autor: Solider
Počet zobrazení: 2844

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mhr1

Mhr1

2.11.2023
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #18:
Veď presne to píšem v príspevku 14.
Odpovedať
si

si

2.11.2023
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #17:
lenze to vyzaduje aj nejake strategicke rozmyslanie a planovanie na trosku dlhsie obdobie ako par mesiacov....
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

1.11.2023
#17 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #16:
No a to je potom ekonomická škoda, keď sa kašle na zostatkovú hodnotu. V Česku neexistuje vyradiť voz, čo ešte nevyjazdil poslednú opravu.
Odpovedať
Solider

Solider

1.11.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #15:
Ale v čase, keď tie vozy išli na GO, ešte nikto nemohol ani tušiť, že sa o pár rokov komplet obnoví celý vozidlový park trolejbusov. Nerátalo sa s tým. Po obnove už nebolo treba staré vozy s GO, tak dojazdili. Zostatková hodnota nebola dôležitá.
Odpovedať
Andrej

Andrej

1.11.2023
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Ja neobhajujem stav 14/15 Tr pred GO, len píšem, že to, že ich vyradili takmer všetky naraz bol nezmysel. V 2015 bolo 104 poradí na tbusových linkách a 42 trolejbusov po GO. Keby ponechali 6-7 služieb na denných (nie nočných) linkách, na ktorých by sa tie vozy točili dovtedy čo si za GO zaplatili, tak by to bolo oveľa lepšie hospodárenie.

@Mhr1: Mega dodávky sú nezmysel aj preto, lebo ak je nejaká seriózna závada s daným vozom, tak si úplne v háji. Našťastie sa tak u nás nestalo.
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

31.10.2023
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Aj vyraďovanie treba plánovať. Treba mať vždy vopred vytipované vozy na vyradenie a už do nich investovať len toľko, aby vydržali. Nezmyslom sú aj megadodávky vozidiel, potom treba vyradiť naraz veľa vozidiel, a to potom znamená, že sa tam pripletú aj kusy, čo na vyradenie nie sú. Ale diali sa takéto zverstvá, bohužiaľ, vždy. Posledné generálkované T2 nabiehali na 1.VP po GO presne v dobe, keď sa na JD uvoľňoval priestor pre dodávku prvých 20 T3SU. A vyradili sa práve tie, čo po GO jazdili len 4 roky. A tie 10 rokov po GO jazdili ďalej...
Odpovedať
Solider

Solider

31.10.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Andrej #12:
Stačí si len spomenúť, v akom stave boli 14/15 Tr pred dodaním nových vozov a že na generálku ísť jednoducho museli. A hlavne, to dodanie komplet 120 nových trolejbusov v tom čase nebolo vôbec isté.
Odpovedať
Andrej

Andrej

30.10.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #11:
V podstate sa to stálo aj tu, keď vyradili 7757+58 8 mesiacov po VP, 7719 3 roky po dôkladnej rekonštrukcii, a nespočetné množstvo 14/15 Tr po GO v Zlineri. A už vidím, že o chvíľu sa toto zverstvo zopakuje, keďže posledné T3G/T3'M (7733, 7839 a 7845) po VP viac stoja než jazdia a od 4.10 sú vo "väzení" v Juráku.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

30.10.2023
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #9:
+ #10 :
Myslel som, že to je známy prípad, ale teda hľadaj rok 2011, projekt „Náhrada autobusovej verejnej dopravy trolejbusovou dopravou v meste Banská Bystrica“ z OPŽP. Podmienkou na dodanie 19 trolejbusov bola likvidácia 19 starších autobusov. A keďže DPmBB reálne toľko starín nemal, tak sa okrem prvých Karos 9xx na konci životnosti šrotli aj mladšie Karosy, ktoré kvôli ťahaniciam so SADZV odjazdili sotva sedem rokov - z toho posledný polrok umelo na trolejbusových linkách, len aby tá náhrada papierovo sedela 😃
Odpovedať
Mhr1

Mhr1

30.10.2023
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #8:
Mohol by si špecifikovať, o aké autobusy išlo (typ, vek) a kto bol vlastník?
Odpovedať
lostrail

lostrail

30.10.2023
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #8:
K tomu druhemu bodu by som si rad precital nieco viac. Vies hodit nejaky odkaz?
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

28.10.2023
#8 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #7:
1) Fondy zakazujú DZP panely? Fondy sú proti ekológii? Či čo tým chcel básnik povedať?

2) "Z fondov" sa robia všelijaké absurdity, lebo si do operačných programov radi vsúvame koniny. Napr. v Bystrici šrotovali takmer nejazdené autobusy. To je nejaké merítko správnosti?
Odpovedať
guest

guest

28.10.2023
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #6:
Ak by sa to rekonštruovalo z fondov tak také niečo by nebolo prípustné. Prečo máme dvojaký meter?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

25.10.2023
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Prečo by nie? Ten jeden rozdrolený panel z inej foto mohli vymeniť, ale toto kým drží a drážky sa nerozsypali, tak nejaké obité rohy fakt nemajú vplyv na životnosť. DZP sú kdekade po meste ako trvalé riešenie a problémy so životnosťou tej skladby nie sú, je to štandardná technológia.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

25.10.2023
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Bude musieť vydržať.
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

25.10.2023
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viliam22 #2:
Vydrží aj takéto riešenie niečo, alebo sa to robí hlavne preto, aby to bolo rýchle a lacné?
Odpovedať
lostrail

lostrail

25.10.2023
#3 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Presne tak docasne, ako je v Bratislave zvykom. Cize asi tak na jeden furt.
Odpovedať
Viliam22

Viliam22

25.10.2023
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Panely ostávajú, len sa znova uložili na nové lôžko
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

25.10.2023
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To upevnenie koľajníc na starých paneloch je len dočasné riešenie, kým sa neopraví aj druhá koľaj, alebo to tak bude natrvalo?
Odpovedať