Zavrieť

Montáž trolejového vedenia na nových odstavných plochách pre trolejbusy

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním (1.5.2018) (1/4)
Stiahnuť materiál
Montáž trolejového vedenia na nových odstavných plochách pre trolejbusy.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka, Ul. Pri dvore
Dátum: 29.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Vozovňa Trnávka a Jurajov dvor › 2. etapa modernizácie
Nové odstavné plochy pre trolejbusy pred sprevádzkovaním (1.5.2018)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2303

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Osky

Osky

3.5.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #7:
A práve to je chyba. Nemám na mysli konkrétne tie svietidlá, ale celkovo princíp.
Odpovedať
Osky

Osky

3.5.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
Máš recht. A to sa bavíme len o stupidných svietidlách. Takto sa dá vyhovárať a vlastne sa aj vyhovára pri omnoho závažnejších veciach. Proste, absurdistan a pokým EÚ niečo nenariadi, tak si môžu robiť, čo chcú.
Odpovedať
david1

david1

2.5.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
Nikto nebude rýpať do schválených projektov EU kvôli typu svietidla na výložníkoch.
Odpovedať
Ámos

Ámos

2.5.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Osky #5:
Pri VO to este chapem. Tam je nejaka zmluva so Siemensom na montaz SR100. Je to sice skoda, ze tam nie je toho kompetentneho, ktory by prisiel a dohodol nieco nove.
Samozrejme chapem vyhovorky, neda sa a bude novy tender a bla bla bla, varim si kavu.
Posledne tri-styri roky sa uz mohlo montovať niečo usporne. Co sa pouzilo napriklad na Medenej.

No v pripade DPB je to o niecom inom. Viazany so zmluvou so Siemensom nie je a tak za eurofondy mohli mat nieco aktualne moderne a uspornejsie.
Ale v DPB je to rovnake: "neda sa a nikdy sa to tak nerobilo a bla bla bla, varim si kavu.
Odpovedať
Osky

Osky

2.5.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #4:
Áno, tam sa už dávali 444 28 (modernizované s iným spôsobom ukotvenia k výložníku a s menšou predradníkovou časťou). 444 23ky (tie pôvodné s veľkou predradníkovou časťou) ešte nájdeme v Krasňanoch a tuším aj na Hroboňovej. Tam boli myslím montované v lete 1991. Je to inak celkom vtipné, keď si človek uvedomí, že tento typ svietidiel sa v Bratislave montoval od jari roku 1982 (prvá bola dnešná Karloveská) a SR100ky sa tiež nemajú čím chváliť. 21 rokov v uliciach Bratislavy je tiež dosť a v dnešnej LEDkovej dobe o to viac. Nerozumiem týmto kontraktom. Štúrova a nové Estakády pre ET v Petržalke detto. ?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

1.5.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #3:
☺ V jednej časti vozovne sú, dokonca tie novšie s kratšou prírubou, osádzali sa pri tej veľkej modernizácii TV na Trnávke, kedy sa menili aj pôvodné železobetónové stĺpy za oceľové (fundovanejší nech ma prosím doplnia/opravia).
Odpovedať
N/A

N/A

1.5.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #2:
Tie Ambasadory by mali aspon historicky nadych ?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

1.5.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #1:
Tiež by ma zaujímalo, prečo sem išli klasické Siemensy so sodíkovými výbojkami, možno kvôli provizóriu vo VO, ktovie. Rovnako na novú petržalskú trať, dokonca vtedy ešte platila pôvodná zmluva so Siemensom...
Na druhej strane DPB mohol vytiahnuť zo skladu nejaké staré Ambasadory ? ?
Odpovedať
Ámos

Ámos

1.5.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
SR100 a sodik? Ako fakt? Nieco uspornejsie sa nenaslo? ?
Odpovedať