Zavrieť

#1025, linka 40, Pribinova ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Autobusy › SOR NB 12 City (72/607)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Pribinova ul.
Dátum: 15.5.2023
Vozidlo: SOR NB 12 City #1025
Galéria: Bratislava › SOR NB 12 City
Pestrofarebne reklamová MHD (14.5.2023)
Linka: 40
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 3368

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tbus

tbus

25.5.2023
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BielikR #14:
Reklama musi byt ocividne skareda, aby vsetci pochopili, ze v takomto objeme by na vozidlach byt nemusela vobec
Odpovedať
mi.v

mi.v

22.5.2023
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mi.v #16:
Dovysvetlenie: ak vytváram mierny oblúk, nenapáskujem ho krížom cez hrubú rovnú čiaru, ktorá ten oblúk vizuálne zničí.
Odpovedať
mi.v

mi.v

18.5.2023
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
To oblúkové rozhranie medzi modrou a žltou tiež nemá chybu.
Odpovedať
mirec240

mirec240

17.5.2023
#15 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: BielikR #14:
Každá reklama je tak spravená, na základe dodatku v zmluve boli vymedzené tie časti vozidla (tiež v závislosti od typu vozidla), na ktoré sa môže reklama nalepiť, zvyšok musí zostať bez polepu a zadávateľ to nemôže ovplyvniť. On len dostane nákres vozidla, kde už je presne určené, ktorá plocha je určená pre reklamu: https://www.efektivnymarketing.sk/media/object/1503/1504_img1_b.png

V prípade T6 sa neponúka ani priestor medzi čelom a prednými dverami...
Odpovedať
BielikR

BielikR

17.5.2023
#14 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mirec240 #11:
Nevyhovuju mi na tych novych reklamach ze predne celo neni polepene ked uz a vrchol bol #7957+7958 s milka reklamou, kde jedna strana bola polepena po hranu ci roh ci ako to nazvat a na druhej bola nalepka len po predne dvere (vratane dveri...). Ked uz robit aj zlu reklamu, tak poriadne.
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

17.5.2023
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #12:
Teda zadarmo len do 3 hodín.
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

17.5.2023
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
nehovoriac už o tom, že podľa môjho prieskumu na mieste to parkovanie zadarmo narozdiel od vedľa stojaceho Tesca nie je.
Odpovedať
mirec240

mirec240

16.5.2023
#11 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Pre mňa farba reklamy nehrá úlohu a môže byť pokojne aj ružová (viď Manner na #7748), ak je súčasťou identity spoločnosti. Reklama by však mala rešpektovať tvar vozidla a nemali by tam byť farebné kontrasty a ˝skoky˝, logo spoločnosti aj nápisy by mali byť dobre viditeľné. V tomto prípade to reklama celkom spĺňa (žiadne nápisy na otváracích oknách ani ˝preseknuté˝ časti grafiky či loga idúce napr. cez polovicu dverí a polovicu okna), akurát je tu výrazný farebný kontrast a veľa nevyužitej plochy (dvere nemuseli byť prelepené vôbec, je otázne či by to vyzeralo lepšie ale aspoň by to nezavadzalo pri cestovaní, napr. pri daždivom počasí cez tú fóliu vidno ešte horšie). Ďalšia vec, ktorá mi vadí sú vyčnievajúce červené časti autobusu. V Košiciach vedeli spraviť reklamu, kde oblepili aj klimatizáciu: https://imhd.sk/ke/media/gn/00116433/ Je však pravda, že sú to len náklady navyše a málokomu sa s tým chce babrať, najmä ak ide o reklamu len na pár týždňov. Evidenčné číslo by pokojne mohlo byť súčasťou grafiky (v rovnakom fonte) na reklamnej fólii a tak by sa nemuseli lepiť číslice nanovo ani nechať výrez pre pôvodné číslo. K predku som sa už viackrát vyjadril...

Príklady (podľa mňa) vydarených reklám: https://imhd.sk/ba/media/gn/00032488/ - veľké logo, reklama rešpektujúca tvar vozidla, žiadne vytŕčajúce resp. neoblepené plochy, žiadne polepené okná
https://imhd.sk/ba/media/gn/00047618/ - to isté čo v predošlom prípade
https://imhd.sk/ba/media/gn/00014153/ - tu je dokonca polepená aj tá horná lišta na okraji strechy, opäť veľké logo aj doména, jedinou nevýhodou sú polepené okná na dverách
Našli by sa samozrejme ďalšie, tieto som našiel narýchlo.

A teraz tie menej vydarené, resp. nevydarené:
https://imhd.sk/ba/media/gn/00177146/ - farebný skok na predku, vo výsledku je to rovnaké ako keby bol predok bez reklamy, grafika idúca cez okná, zdiaľky nepoznať čo to má byť za reklamu (napriek tomu farebne to až tak zle nevyzerá)
https://imhd.sk/ba/media/gn/00180209/ - podobný prípad, malé logo a grafika nerešpektujúca tvar vozidla
https://imhd.sk/ba/galeria-media/295872/ - reklama vyzerá ako by bola navrhnutá za 5 minút, ľutujem slečnu, ktorej vidno len vrchnú časť hlavy
https://imhd.sk/ba/media/gn/00289523/ - grafika ktorá na seba nenadväzuje, v kombinácii s predkom to vyzerá veľmi zle
https://imhd.sk/ba/media/gn/00281918/ - síce logo viditeľné ale inak len grafický odpad (neviem ako inak nazvať Barta s odseknutou hlavou a jednou nohou)
https://imhd.sk/ba/media/gn/00283597/ - toto je prípad sám o sebe, v prípade otvorených okien si viete domyslieť ako to bude vyzerať...
A mnoho ďalších, najmä tých súčasných...
Odpovedať
Cancer

Cancer

16.5.2023
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Inak človek by čakal, že si šotouši so slzičkou v oku zaspomínajú na #4921:

https://imhd.sk/ba/galeria-media/50696/1999-s-novou-reklamou-Avion-Ikea?ghv=7329&ref=ba%2Fvozidlo%2F7329%2FMercedes-Benz-CapaCity-4921

a oni tu plačú aká je ohyzdná (je, ale to je väčšina tých CVR).
Odpovedať
Cancer

Cancer

16.5.2023
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #8:
Si z toho robíš srandu ale keby sme mali vozidlá antracitové prakticky by ich nebolo potrebné umývať.

Stačilo by iba opucovať tlačidlá, evidenčné čísla a sem tam ošpliechať okná. 😛
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Andrej

Andrej

16.5.2023
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Dadino #4:
Úplne posledná vec čo toto mesto potrebuje je šedé vozidlo. 😱 Už teraz som v šoku že sa nerozhodli korporátnu červenú nahradiť antracitovou, lebo treba šetriť predsa.
Odpovedať
gejza

gejza

16.5.2023
#7 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 2
úroveň reklamy len kopíruje úroveň propagovaného "produktu"
Odpovedať
Oli61

Oli61

16.5.2023
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
Buď mal byť celý modrý, alebo celý žltý, nie kombinovaný, skôr celý modrý, tá výrazná žltá dosť bije do očí a autobus sa vôbec nehodí.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

16.5.2023
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 3
Dezolati sa este nechytili modrozltej kombinacie ? 😃
Odpovedať
Dadino

Dadino

16.5.2023
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Akože toto je po rokoch podľa mňa jedna obrovská katastrofa. Dizajner v reklamke by mal dať výpoveď. Nie len, že to je vizuálny grc farebného rozloženia ale ešte aj nacápané tie vety. Tá zadná maska musela mať všetko ešte aj to logo lidlu tak to tam nacapil. Strašné fakt. Pritom sa dá ta reklama úplne elegantne spraviť napríklad do šedej ako majú interiér predajní a žlto-modré logo lidlu na to. Fakt je to takto úplná katastrofa. 🙄
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

16.5.2023
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Du blejt.
Odpovedať
Andrej

Andrej

16.5.2023
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Oli61 #1:
Za mňa oveľa lepšia než Foodpanda na 7951 alebo Ibalgin na 7949.
Odpovedať
Oli61

Oli61

15.5.2023
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Toto je niečo otrasné, táto modrožltá reklama.
Odpovedať