Zavrieť

V Schaffhausene sa vybrali cestou demontáže vrchného trakčného vedenia na niektorých úsekoch a prevádzkou trolejbusov na týchto úsekoch na batérie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Vozidlá › Trolejbusy › Hess › Hess SwissTrolley 3 / lighTram 3 › Hess Swisstrolley 3 / BGT-N1C / BGT-N2C (41/224)
Stiahnuť materiál
V Schaffhausene sa vybrali cestou demontáže vrchného trakčného vedenia na niektorých úsekoch a prevádzkou trolejbusov na týchto úsekoch na batérie.
Príspevok:
Lokalita: Neuhausen am Rheinfall, Zentralstrasse
Dátum: 14.12.2020
Vozidlo: #104
Galéria: Slovensko a svet › Schaffhausen
Slovensko a svet › Hess Swisstrolley 3 / BGT-N1C / BGT-N2C
MHD v Schaffhausene (29.11.2022)
Linka: 1
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 961

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer

Dispecer

29.11.2022
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
😂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.11.2022
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #6:
Po päťdesiatich rokoch sa spamätali? Alebo sa zapojil miestny Marzel Nachtigall a požadoval budovanie fontánok pri každom napájacom bode?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.11.2022
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #4:
Ha, jeden prípad som našiel, celkom čerstvý: https://shnews.ch/news/103736/Blaulicht/Stadt-Schaffhausen--Lastwagen-kollidiert-mit-Fahrleitung
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

29.11.2022
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
Žeby protesty majiteľov budov voči zaveseniu trolejového vedenia? 😂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.11.2022
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #3:
Hlavne keď v inkriminovaných úsekoch skoro žiadne stĺpy neboli 😃.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.11.2022
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #2:
Fakt by ma zaujímala nejaká štatistika, koľkokrát sa práve v Schaffhausene, resp Neuhausene niečo také stalo za posledných trebárs dvadsať rokov. Podľa webu VBSH šlo o úsporu pri nejakých rekonštrukciách ulíc a zjednodušenie údržby. Mne to pripadá ako "keď už tie dvojzdrojáky máme, treba ich predviesť aj mimo výluk" plus príprava obyvateľstva salámovou metódou na likvidáciu trolejbusov a ich náhradu elektrobusmi. Je pravdou, že taká trolejbusová miniprevádzka s tuším siedmimi trolejbusmi je ťažko udržateľná ale ja by som šiel skôr cestou rozširovania, hlavne keď už raz majú tie hyperdrahé Hessy.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Dispecer

Dispecer

29.11.2022
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: samkoh #2:
Môžeš použiť menšie stĺpy na verejné osvetlenie s nižšou nosnosťou, keďže trolejové vedenie už na nich nevisí, menšie základy preň,... Ale tiež by ma zaujímalo, aká je hlavná motivácia.
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

29.11.2022
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #1:
neexistujúce trolejové vedenie ti nespôsobí skrat, nepadne na cestu, netreba ho udržiavať, nezhodí ho zábudlivý vodič vysokého vozidla...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.11.2022
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tejto filozofii síce nerozumiem ale nech robia, ako uznajú za vhodné.
Odpovedať