Zavrieť

Nový prejazd cez električkovú trať medzi Závadskou a Púchovskou ul. bol zrealizovaný bez úpravy pôvodnej trate na paneloch BKV

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Račianska radiála (90/227)
Stiahnuť materiál
Nový prejazd cez električkovú trať medzi Závadskou a Púchovskou ul. bol zrealizovaný bez úpravy pôvodnej trate na paneloch BKV. Vjazd naň bude povolený len vozidlám s hmotnosťou do 3,5 tony.
Príspevok:
Lokalita: Žitná ul.
Dátum: 22.10.2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate › Račianska radiála
Mix pozitív, negatív a zaujímavostí (9.11.2016)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 1966

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

9.11.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
V Ružinove sú, pre objektivitu, omnoho kvalitnejšie BKV panely. Ale napr. v Prahe sa donedávna po takýchto komunistických paneloch preháňali kamióny jedna radosť.
Odpovedať
Solider

Solider

9.11.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #4:
Tak zase treba uznať, že je rozdiel medzi občasnou a pravidelnou premávkou po paneloch. Aj keď rovnaký BKV prejazd je aj na frekventovanej križovatke s Tomášikovou a tam to vôbec neprekáža, ani trať nie je prepadnutá (prepadnutá je až za priecestím) ?
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

9.11.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Ale keď sa BEÚSáci v dispečerských autách denne preháňajú po totožných paneloch medzi Pri Vinohradoch a obratiskom, tak to už evidentne problém nepredstavuje ?
Odpovedať
Solider

Solider

9.11.2016
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
To myslím bolo tak, že DPB pôvodne nechcel povoliť vjazd vozidiel na trať bez rekonštrukcie priecestia, ale nakoniec sa zrejme nechali ukecať.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

9.11.2016
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Pozoruhodné. Odkedy majú BKV panely obmedzenú únosnosť na 3,5 t / vozidlo? Nebude to proste kvôli obmedzeniu dopravného momentu? A inak, nemá byť "naňho" ale "naň".
Odpovedať
Red-Hawko

Red-Hawko

9.11.2016
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Nie je to skôr Závadská vs. Púchovská ?
Odpovedať