Zavrieť

Nájazdová rampa na Starý most

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Výstavba električkovej trate Štúrova - Bosákova (2013 - 2015) › Rekonštrukcia Štúrovej a Šafárikovho nám. (11/426)
Stiahnuť materiál
Nájazdová rampa na Starý most.
Príspevok:
Lokalita: Šafárikovo nám.
Dátum: 16.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia Štúrovej a Šafárikovho nám.
Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 10550

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mku81

mku81

21.12.2015
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #16:
len ci ta farba nebude ako ta, co ju pouzivaju na prechody pre chodcov, co sa po dazdi meni na klzisko... to by som fakt nechcel byt cyklistom na takomto exkluzivnom cyklochodniku
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

21.12.2015
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #17:
Lebo to je trasa staršieho dáta, keď v tom ešte nebolo jasno. Ale aj tam sa pri obnove značenia použila na čiary biela farba (https://goo.gl/maps/sRitmbReTSk) namiesto pôvodnej zelenej, čo vyzeralo úplne hnusne (https://goo.gl/maps/2CkrCDeSYMk).
Pri divadle Aréna vidno aj staršiu aj novšiu realizáciu (https://goo.gl/maps/TATMQTWNvto). Dúfam, že pri obnove podfarbenia to už zladia na zelenú. ?
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.12.2015
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #16:
Len fór je v tom, že červená pri Inchebe okolo plota až pod Nový most je pre chodcov - aspoň to tak vyzerá... ?
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

19.12.2015
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #15:
Farebne je to vo svete rôzne, na podfarbenie sa používa červená, zelená ale aj modrá farba. U nás sa na pár miestach použila v minulosti červená, podľa mňa aj kvôli tomu, že najlacnejšia zámková dlažba bola aj v tejto farbe ?
No narozdiel od iných krajín, u nás sa červená používa aj na podfarbovanie priechodov pre chodcov, takže jej použitie aj pre cyklistov nie je úplne jasne určujúce.
Technické podmienky TP 7/2014 v tomto robia poriadok a na čiary a piktogamy určujú bielu farbu (čiže žiadna nevýrazná zelená čiara) a na podfarbenie zelenú (mala by byť jasná, tak ako je to napr. na Šafku). Čiže pri nových realizáciách či opravách by to už malo byť dané jasné - červené podfarbenie: priechod pre chodcov, zelené podfarbenie: cyklisti.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

19.12.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Etis #14:
Blbe je, ze cyklocesty maju stale inu farbu...raz zelene, potom cervene a aj klasicky asfalt/beton... Pri Inchebe cerveno-asfaltova kombinacia, kde je tusim asfalt pre cyklistov, na nadjazde nad Einsteinovou k Staremu mostu tusim sedo-cervene delenie bez oznacenia kto kam patri, inde iba asfalt rozdeleny ciarami so zmazanymi piktogramami...
Odpovedať
Etis

Etis

18.12.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peto3700 #13:
Ono hlavne je blbé že u nás sa cyklotrasy značili - okrem teraz Štúrovej len nejakou bielou čiarou a podobne, sem tam biely netrvácny piktogram, takže sa nedivím, že to chodci neveľmi vnímajú... skúsenosť z Nemecka, kde to fungovalo dobre, bol celý cyklopruh v celej jeho dĺžke aj širke v tehlovej farbe a v pravidelných odstupoch a za križovaniami ešte na tej tehlovej nastriekaná aj modrá dopravná cykloznačka... každý v meste vedel ze tehlová sú bicykle a neloziť tam
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

17.12.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #10:
Snáď s výnimkou Apolla je celkom bežné, že sa cyklisti vyskytnú na strane vyznačenej pre chodcov.

To že chodci sa im motajú tiež do cesty ja nespochybňujem. ?

Asi najblbšie je to vyznačené na nábreží od Mosta SNP po River Park, pretože cyklotrasa vedie stredom, ak by to rozdelili na polovicu, s tým, že chodcom by ostala strana bližšie k Dunaju, tak by to možno trochu pomohlo.
Odpovedať
Miro

Miro

17.12.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: CraneMan #8:
Ja si pamätám, že ešte za socializmu boli na tom múre nejaké reklamy či iné pútače a takmer celý ho zakrývali (vtedy sa tomu ešte nehovorilo bilbórdy).
Odpovedať
Andy

Andy

17.12.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: richardhudec #10:
Presne, ak z nejakého dôvodu na bicykli nejdem po cyklotrase, tak kvôli množstvu chodcov. A najviac cyklotrasy lákajú mamičky s kočíkmi a dôchodkyne so psami.
Odpovedať
richardhudec

richardhudec

17.12.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peto3700 #6:
Aby cyklisti dodržiavali? Vždy keď idem na bicykli, tak jediní, koho vidím nič nedodržiavať sú chodci. Na nábreží od mosta SNP k River parku sa všetci motajú po vyznačenej cyklotrase, na moste SNP sa všetci motajú po vyznačenej cyklotrase a vlastne všade sa všetci motajú po vyznačených cyklotrasách. A keď ich človek vyzvoní, akurát sa začnú hádať 😃 Takže skôr vidím problém v tom, že sa budú chodci motať cyklistom pod kolesa 😃
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

17.12.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: CraneMan #8:
Ani s domami na Štúrovej či v Petržalke sa nič nerobilo a tie tiež patria iným vlastníkom ?
Odpovedať
CraneMan

CraneMan

16.12.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
A s tým ošarpaným múrom sa asi nič nebude robiť predpokladám, to je predsa dobré ako to bolo aj doteraz.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

16.12.2015
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peto3700 #6:
Nebudú musieť križovať koľajnice, budú môcť ísť aj na Viedenskú cestu.
Pri šírke pruhu pre cyklistov na moste (1,5 m) zrejme nebude veľmi dobre možná protismerná premávka cyklistov.
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

16.12.2015
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
A cyklisti, ktorí pôjdu z centra na Jantárovu budú hneď za mostom, pri petržalskom mýtnom domčeku musieť križovať koľajnice?

Ako je to celkom logický nápad, už len aby na lávkach dodržiavali cyklistickú jednosmerku. 🙂
Odpovedať
Solider

Solider

16.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peto3700 #4:
Je to kvôli tomu, aby mali chodci možnosť prechádzať po obidvoch stranách mosta. Ak by boli cyklisti iba na jednej strane, tak by chodci mali kvôli priestorovým možnostiam prístupnú iba jednu stranu mosta, čo nebolo žiaduce.
Odpovedať
Peto3700

Peto3700

16.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Na ľavej strane bude tiež cyklochodník? Lebo za mostom už nepokračuje na tej strane...
Celkom by som ocenil ak by boli cyklisti len na jednej strane, tak ako to je na ostatných mostoch.
Odpovedať
Solider

Solider

16.12.2015
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Pantograf1 #1:
Na ľavej časti fotografie stĺpy oddeľujú chodník od cyklochodníka. Na pravej časti sú umiestnené podľa STN pol metra od okraja vozovky.
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

16.12.2015
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Pantograf1 #1:
Po oboch stranách je v tomto prípade miesta dosť, takže je len dobre, že je to (predpokladám) akurát v strede medzi pešou časťou, a cyklotrasou, nikomu tak nebude zavadzať
Odpovedať
Pantograf1

Pantograf1

16.12.2015
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
som rád, že boli dodržané tradície a aj v tomto projekte sa vyskytujú neestetické stĺpy v strede chodníka. ? ?
Odpovedať