Zavrieť

Podvesná trolejová križovatka električka-trolejbus na výjazde zo zastávky Riviéra

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Podvesná trolejová križovatka električka-trolejbus na výjazde zo zastávky Riviéra.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 18.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Trolejové križovatky a výhybky
Bratislava › 4. etapa: Tunel - Jurigovo nám.
Montáž trolejového vedenia v uzle Riviéra (18.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2569

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
lostrail

lostrail

29.10.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 9 Tr #8:
OK, cize vyvazenie. To dava zmysel. Ta pevnost je diskutabilna, kedze sila sa prenasa cez kladky a to rameno, kde zacina krizenie a to by asi bolo rovnake v kazdom pripade. Ale s tym vyvazenim sa to uz da pochopit - t.j. aby elektricka neprevratila cely ansambel.
Odpovedať
9 Tr

9 Tr

28.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Tohle je normální tahové provedení, jen, asi z důvodu možného pohybu vedení tramvaje, je to na tu tramvaj jen zavěšeno, proto je křížení na kladkách. Jinak ty 2 dráty jsou pro to, asi aby se nepřevrátilo silou pantografu a byl zajištěn správný průjezd.
Odpovedať
Solider

Solider

19.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #6:
Pravdepodobne z toho dôvodu, aby to bolo pevnejšie.
Odpovedať
lostrail

lostrail

19.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Ak som to dobre videl na tom zabere zospodu, vdaka skutocnosti, ze to krizenie je sikme, zberac bude plynule pod drotom stale (treba zobrat do uvahy aj tie krajne, co su vyhnute smerom von). V dvoch miestach bude zberac pripojeny na krajny a ten stredovy vodic sucasne. Mechanicky je to kotvene na tych dlhych skrutkach.

Ja si zas neviem domysliet, naco su tam pre elektricku dva vodice (treti, ktory sluzi ako prepojenie a zaroven zaves neriesim). Jeden z tych dvoch dole je len "hlupo" zakonceny, kym ten druhy sa vyuziva na vytvorenie samotneho kontaktu. Ci je to len pre menej iskrenia alebo iba redundancia, ked odide ten hlavny, aby sa aspon ako-tak mohlo jazdit...
Najskor som mal pocit, ze sa tam nieco bude posuvat, otacat alebo nieco podobne. Ale to by asi nebol velmi trvacny sposob.
Odpovedať
lostrail

lostrail

19.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Taky maly Mordorcek.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
Tam sú ale ťahové. Ty by ma zaujímalo, prečo sa dalo podvesné kríženie. To si chcú vrukhári testovať rôzne varianty?
Odpovedať
Valec

Valec

19.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Veľmi podobné trolejové križovatky sú už roky na Záhradníckej.
Odpovedať
Maxi King

Maxi King

18.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #1:
Myslím že ďalšia fotka v poradí skrýva odpoveď.
Odpovedať
N/A

N/A

18.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Nemôže sa stať, že zberač električky v tomto bode strhne vedenie, lebo mu pružina zberača vytlačí zberač vyššie do tej medzery, kde je vedenie pre trolejbus?
Odpovedať