Zavrieť

Nový vs. starý označník

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Nový vs. starý označník.
Príspevok:
Lokalita: Páričkova ul., zastávka Autobusová stanica
Dátum: 2.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Označníky zastávok
Zrekonštruované Mlynské nivy pred otvorením (8.10.2020)
Linka: 21, 25, 88
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 10730

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.10.2020
#88 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #86:
Dovolím si tvrdiť (podľa toho obrázku), že to je taká istá mapa, ako máme my, len linky sú farebné a má košický design. Stále mi však príde, že zobrazuje veľmi veľkú oblasť, namiesto detailnešieho zobrazenia.
Odpovedať
Technopol

Technopol

12.10.2020
#87 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #81:
CH môžem osobne potvrdiť za roky 2010-2015 v kantóne Ticino/Tessin bol nástup možný všetkými dverami, lístok sa dal kúpiť u vodiča a videl som aj také, že človek nastúpil prednými dverami, pozdravil vodiča a pokračoval ďalej do voza bez akéhokoľvek preukázania lístka.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

12.10.2020
#86 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: martinah #66:
Nie, viď Košice (aj keď narozdiel od Brna tieto schémy majú iba na zastávkach; na fotke v pravo dole):
https://imhd.sk/ke/galeria-media/1231/Zast%C3%A1vky/193931/Vitr%C3%ADna-JCDecaux-na-zast%C3%A1vke-Dom-umenia
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
ceres

ceres

12.10.2020
#85 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #63:
+1 za londýnsky systém, veľmi mi to tam uľahčovalo orientáciu

https://tfl.gov.uk/cdn/static/cms/documents/bus-route-maps/old-street-and-moorfields-eye-hospital-a4-121019.pdf
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
perets

perets

12.10.2020
#84 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #83:
Vo Vilniuse som zažil pre mňa celkom iný prístup ku kontrole cestovných lístkov. Pri zastávke bola veľká červená dodávka, na zastávke 4-6 revízori v reflexných vestách, ktorí nabehli do vozidla do 20-40 sekúnd skontrolovali všetkých cestujúcich. Neplatičov zobrali von, do predmetnej dodávky, neviem čo sa dialo tam🤐 ( kamarát dostal pokutu lebo si neaktivoval mesačný lístok )
Slušné správanie, a každý hneď vedel čo sa deje keďže boli výrazne označený. Lístky tam majú skoro výlučne elektronické, mesačné alebo EP, appka..., v appke trvá 60 sekúnd aktivácia, čiže aj keď si videl revízorov na zastávke nebolo to platné. Bolo celkom bežné pri jednej ceste s prestupom zažiť 2 kontroly, v BA tak 2 ročne.
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.10.2020
#83 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #82:
Kontroly si predstavujem výlučne za jazdy, maximálne v prípade dlhšej zastávky plánovanej v CP. Cestujúci nemôžu byť obmedzovaní tým, že dopravca sa rozhodne realizovať kontrolu.
Odpovedať
810zssk

810zssk

12.10.2020
#82 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #79:
Nie je lepšie autobus raz za čas podržať 3 minúty kvôli kontrole ako ho zdržovať nástupom prednými na každej zastávke?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#81 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #77:
EDIT: Tak podľa aktuálnych informácií je v súčasnosti v CH nástup všetkými dverami, prvými len v prípade kúpy lístka u vodiča. Takže beriem Švajčiarsko ako príklad, že nástup všetkými dverami na prímeste je realizovateľný.
Odpovedať
martinah

martinah

12.10.2020
#80 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: 810zssk #78:
vsak mapovy know how, jeho zdroj, pripadne moznost uzavriet spolupracu a pozit ho tu
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.10.2020
#79 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #71:
Zase zdržiavať vozidlo kvôli kontrole hádam nechceme (mám skúsenosť s takýmito kontrolami u SAD-iek na východe).
Odpovedať
810zssk

810zssk

12.10.2020
#78 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: martinah #73:
Know-how si podľa mňa odovzdávajú. Ale tu treba mapový podklad, nie know-how. Jedine že by si to kreslili sami.
Odpovedať
810zssk

810zssk

12.10.2020
#77 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #74:
No veď rovnako špecifickí ako v MHD môžme byť aj v PAL, nie? V MHD sa nám to myslím celkom osvedčilo 🙂
Odpovedať
3pa3ck3

3pa3ck3

12.10.2020
#76 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak na dráhových zastávkach už musia byť mapy podľa novej vyhlášky, či?
Odpovedať
<a href='mailto:raituhoks [zavinac] gmail [bodka] com' >samkoh</a>

samkoh

12.10.2020
#75 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #10:
napr. mám pocit, že na Bulíkovej, Bosákovej ani Ekonomickej univerzite nie je na mape okolia zaznačené Tesco Blagoevova. Pritom budova na mape je, ale popis chýba. Z Bosákovej tam chodí asi málokto, ale Ekonomická univerzita a Bulíkova by si to zaslúžili.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

12.10.2020
#74 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #71:
V paranoickom Švajčiarsku sa nastupuje na prímeste prvými dverami a revízorov sú tam neuveriteľné húfy trebárs aj na tej železnici.
Treba si uvedomiť, že prvými dverami sa lezie do autobusu aj v Paríži, Londýne (okrem tých vozov, kde je konduktor), celom Holansku, trebárs v takom Solingene do trolejbusu (sovje zážitky s pohľadovou kontrolou bielych čipových kariet pre 20 rokmi som tu ppopisoval), takže my tu máme vysoký nadštandard, ktorý paradoxne vznikol tak, že dieficitné socialistické hospodárstvo, kde "nebyli lidé" nemalo ani tých konduktorov, tak muselo zaviesť MOC (v porovnaní so západom, kde, keď došli konduktori, tak sa riešilo roztiahnutie čiel vozidiel, aby boli všetky dvere v jednej rovine, optické závory na dverách, označovače s identifikáciou času a spoja etc.
Odpovedať
martinah

martinah

12.10.2020
#73 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #72:
moznost spoluprace dpb s dpmb je nerealna? vymena know how (aj ked asi skor jednosmerna)?
Odpovedať
810zssk

810zssk

12.10.2020
#72 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: martinah #66:
Otázka je najmä kde DPMB berie tie podkladové mapy lebo tie sú polovica úspechu.
Odpovedať
810zssk

810zssk

12.10.2020
#71 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #65:
To je samozrejme dobrá poznámka. Moja idea pre PAL v okrajových častiach by bol systém ktorý funguje na MHD v Rige, teda revízori by sa spojmi nevozili ale odstavovali ich niekde na trati a tam vykonali kontrolu. Samotná hliadka by teda v tomto prípade bola motorizovaná a medzi kontrolami sa presúvala autom.

Mal som pocit že všetkými dverami sa do PAL nastupuje vo Švajčiarsku, ale môžem sa mýliť. Bol som tam dávno a busmi cestoval málo.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

12.10.2020
#70 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #69:
Ako, dať mi na pivo, aj by som si sadol osobne k počítaču počas cesty domov vlakom a nakreslil to.....Nakoľko stačí na jeden uzol jedna mapa. Formát A4, na ležato.....
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12.10.2020
#69 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #67:
"Problematické" by to bolo len zo začiatku, lebo by bolo potrebné vytvoriť veľa (cca 30-40) máp, ale potom by už samotné spravovanie bolo jednoduchšie. Ja stále dúfam, že si raz niekto dá tú prácu a spraví to (aj napriek rečiam ostatných, že na čo, zbytočnosť a pod.) a potom už len z toho budeme všetci ťažiť.
Odpovedať