Zavrieť

Zrekonštruované nástupištia ŽST Podunajské Biskupice krátko pred obnovením zastavovania vlakov

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Regionálna doprava v IDS BK › Infraštruktúra IDS BK (19/357)
Stiahnuť materiál
Zrekonštruované nástupištia ŽST Podunajské Biskupice krátko pred obnovením zastavovania vlakov.
Príspevok:
Lokalita: ŽST Podunajské Biskupice
Dátum: 1.11.2024
Vozidlo: #VT 228
Galéria: Bratislava › Infraštruktúra IDS BK
Bratislava › Leo Express
Farby jesene (1.11.2024)
Linka: R70
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 1474

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
andy27

andy27

3.11.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja hlavne nechápem, prečo to už dávno nie je elektrifikované.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

3.11.2024
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Joyki #6:
Aj Nová Baňa, prestupná stanica do NAD pri výlukách. Betónové hrany sú vysadené do výšky oproti nespevnenému nástupišťu, akoby rátali s nikdy nepoloženou dlažbou. Pred začiatkom terajšej výluky to dosypali jemným kamenivom, ale keďže na druhej hrane šikmého nástupišťa ho nemá čo držať, za pol roka výluky všetok kameň "odišiel" do jamy medzi hranou a koľajnicou - a sme zas tam, kde sme boli.
Odpovedať
Solider

Solider

2.11.2024
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
Aby si tam urobil širšie nástupištia, potreboval by si prekonfigurovať koľajisko a upraviť zabezpečovacie zariadenie. A to je podstatne drahšia záležitosť, ako len z výzisku zrekonštruovať existujúce nástupištia. Zásadnejšiu úpravu by som očakával spolu s elektrifikáciou/zdvojkoľajnením.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Joyki

Joyki

1.11.2024
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: B K #4:
Bol si uz v Galante ? Prechody nie sú, cize žiadne zníženie nikde

A v Senci? Nízke, rozpadnute a ešte aj krivé, teda vyspadovane od vlakov preč. V zime nepoužiteľné. Normálne nizkopodlazne vstupy majú výškový rozdiel tak 40 cm, pri znizeninach 70.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

1.11.2024
#5 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #2:
To,ze je na Slovensku ešte horšie je síce pravda, ale to nemôže byť argument, ze prečo ma hlavne mesto stále takýto bullshit aj 2024 po rekonštrukcii.
Odpovedať
B  K

B K

1.11.2024
#4 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Hypermoderné nástupištia inšpirované nástupišťami v Japonsku (rok 1842).

Celé nástupište je z recyklátu z pozostatkov na koridore. Takže mohli nájsť aspoň peniaze na Strail, aby kočíky a osoby s obmedz. schopnosťou pohybu nemuseli chodiť po krivých paneloch.
Odpovedať
Choke

Choke

1.11.2024
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
Podla mna to nie je az tak zle... Predsa je to teraz aj tak cele spinave od prachu a strku.
Odpovedať
Solider

Solider

1.11.2024
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #1:
V čom? Takýto štandard spevneného nástupišťa stále nemá množstvo staníc a zastávok na Slovensku.
Odpovedať
<a href='mailto:PettoG [zavinac] gmail [bodka] com' >Petto</a>

Petto

1.11.2024
#1 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne 1
Myslel som si, ze vacsia tragedia ako Bratislava Vrakuna nemoze byt, ale vidim moze.
Odpovedať