Zavrieť

Autá stojace v priestore zastávky Blumentál

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Autá stojace v kolóne v priestore zastávky MHD Blumentál počas popoludňajšej dopravnej špičky.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul., zastávka Blumentál
Dátum: 1.3.2017
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7530
Galéria: Bratislava › Ostatné dopravné fotografie
Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Lepšie aj horšie príklady preferencie MHD v Bratislave (26.6.2017)
Linka: 3
Autor: Max
Počet zobrazení: 3091

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
david1

david1

30.6.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tu je problém že za zastávkou sa tvorí lievik každé poobedie. Dva nezmyselné pruhy čo sa zbiehajú po sto metroch do jedného+tento priamy.
To vyblokuje aj električky v priamom smere.
Další problém je ako Valec písal že síce máme 65m zastávku no tesne pred výhybkou a viacerý jednoducho neotvoria dvere ako druhý v poradí. Aj keď sú ešte pred čidlom na prehodenie.

V smere do mesta to funguje bez problémov. Nájdu sa samozrejme aj tam výnimky.
Ide tade minimálny prúd áut.



Odpovedať
Miro

Miro

30.6.2017
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
Zrejme máš pravdu, pozerám zákon o premávke a našiel som tam len to, že vodič musí zastaviť za vozidlom hromadnej dopravy, ktoré zastavilo na zastávke bez nástupišťa, ale nič o tom, že nesmie zastaviť vozidlo na zastávke, keď tam vozidlo MHD ešte nie je. V tomto prípade zrejme vodiči zastavili vozidlo ešte pred príchodom električky, takže nič neporušili.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2017
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #4:
Počet áut, ktorý sa vojde KAM?
Odpovedať
810zssk

810zssk

29.6.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #9:
Problem je ze v tomto pripade vacsinou nejde o zastavenie, ale o zastavenie vozidla (co su v zakone dve rozne veci) a to je nepokutovatelne.
Odpovedať
piggee

piggee

29.6.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #10:
No lenze v mnohych pripadoch by to nepostihlo toho, kto tuto situaciu zapricinil. Ono totiz tesne pred koncom zastavky je taka pseudoodbocka do prava k tym barakom a ked tam niekto odbocuje, tak to tam zaseka cele, hoci pred nim nie je nic (lebo kym sa odtial odpracu ludia cakajuci na zastavke, aby mohol prejst). V idealnom pripade, ked neda ani smerovku, alebo ju dava az ked toci volantom.
Odpovedať
gejza

gejza

29.6.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #9:
zvýšili by sa príjmy štátneho rozpočtu a dopravný servis by mal o jeden oznam navyše .... to by na začiatok stačilo
Odpovedať
Miro

Miro

29.6.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #8:
To by dopadlo asi tak, že by privolaná hliadka by vybrala od vodičov pokutu za nedovolené zastavenie na zastávke a tým by to aj skončilo
Odpovedať
gejza

gejza

29.6.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
možno by bolo fajn každých päť minút volať políciu, že autá stoja na v priestore zastávky a hliadke, ktorá príde treba zdôrazniť, že takto idiotsky vyriešili túto zastávku ich kolegovia z KDI ?
Odpovedať
Solider

Solider

29.6.2017
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #6:
Viedenská zastávka tam bola z toho dôvodu, že niekto bol vtedy fascinovaný týmto typom zastávky a chcel ju aplikovať v bratislavských podmienkach, hoci v samotnej Viedni takýto typ zastávok nie je na významných prestupných uzloch. Navyše aj projektant nemal skúsenosti z projektovania takýchto zastávok, preto surovo prehodil jazdný pruh s prídlažbou v širke 4,39 metra na zvýšený jazdný pruh, a chodcom a cestujúcim ostalo tlačenie sa na uzúčkom dvojmetrovom chodníčku pod jedným malým prístreškom, bez mobiliáru, bez lavičiek. Navyše, takýto nezvyčajne široký jazdný pruh mätie samotných vodičov, ako aj dĺžka zastávky (65 metrov).

Navyše dodnes nie je vysporiadaný odrb zo strany polície, keď na ostatnom medializovanom stretnutí sa dohodlo vylúčenie dopravy z Blumentálu výmenou za zriadenie dvojpruhu na Radlinského, avšak k vylúčeniu dopravy neprišlo a dvojpruh ostal zachovaný ❗ Navyše odstránili aj klemmfix a neobnovujú VDZ, čo sa dá považovať za úmyselnú sabotáž MHD.
Odpovedať
Ike

Ike

29.6.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
Ja túto križovatku nemám rád ani ako cestujúci MHD, ani ako vodič IGK. Takmer vždy mám nejaký konflikt, buď ako peší s vodičom IGK, alebo ako vodič IGK s iným vodičom IGK. Alebo sa mi stalo aj to, že si starší pánko pomýlil zvýšenú vozovku s nástupným ostrovčekom a nechcel ma pustiť hoci žiadna električka/autobus nešla.

Ako vodičovi som tadiaľ raz išiel v špičke a akokoľvek som sa snažil, nedalo sa zavadzaniu cestujúcim vyhnúť. Naozaj obmedzenie dopravy je jediné riešenie. Zároveň nechápem, prečo sa takýto typ zastávky inštaloval na asi najnevhodnejšiu zastávku v meste. Pripomína mi to novomostskú sabotáž BUS pruhov.
Odpovedať
Solider

Solider

29.6.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Dispecer #4:
Tu jedine pomôže v tomto smere vylúčenie dopravy.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

29.6.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
Teoreticky by mohlo pomôcť zavedenie CSS pred zastávku s tým, že by zelená bola vyrátaná len na ten počet áut, ktorý sa tam vojde bez toho, aby stáli aj na zastávke, či?
Odpovedať
Miro

Miro

29.6.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #2:
Bolo by zaujímavé zorganizovať partiu viacerých ľudí a preliezť do/z električky cez zadné sedadlá ?

Na druhej strane, zákon je jasný, ale jeho dodržiavanie je v hustej premávke dosť problematické, podobne ako zákaz zastaviť v križovatke - stane sa, že ide cez križovatku plynule kolóna a zrazu sa zastaví, potom už nič iné nezostane, než v tej križovatke, alebo v priestore zastávky zastaviť. Iné riešenie by bolo vždy počkať, kým sa za križovatkou / zastávkou vytvorí dostatočný priestor, ale to by brutálne znížilo priepustnosť.
Odpovedať
gejza

gejza

28.6.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
vždy, keď som tam, tak im slušne zaklopem na bočné okno a poviem, nch uhnú .... ale asi bude treba začať kopať do dverí ....
Odpovedať
Ike

Ike

28.6.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Štandard... ?
Odpovedať