Zavrieť

Koľajnice a podvaly zo starých tratí

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Koľajnice a podvaly zo starých tratí.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Jurajov dvor
Dátum: 5.5.2016
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Koľajové trate
Koľaje a koľajnice (1.1.2018)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 2108

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Miro

Miro

3.1.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Ďakujem za upresnenie, bol som vtedy žiak ZDŠ a o tebou spomínaných pojmoch som nemal tušenie. Len si spomínam na tú divokú jazdu, keď to vodič 6MT po takej trati rozfofroval. Myslím, že "najlepšie" to bolo v úseku medzi tunelom a Hviezdoslavovým námestím.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

2.1.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Ty pletieš konštrukciu pláne, zvršku a údržbu do jednej zmesi.
Koľajnice bez podvalov sa nikdy neukladali do zeminy ale vždy na zhutnený podklad.
Rozchodnice sa používajú aj dnes na pevnej jazdnej dráhe.
A morskú chorobu môžeš dostať aj na neudržiavanom klasickom zvršku.
Odpovedať
Miro

Miro

2.1.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Zaujala ma tá spojka koľajníc z oceľovej pásoviny. Takto bývali kedysi (60.-70. roky) položené koľaje v zemine bez podvalov, len s tými oceľovými spojkami držiacimi rozchod na trati do Karlovej Vsi. Potom tá trať aj podľa toho vyzerala, pri jazde po nej mohol niekto menej odolný dostať morskú chorobu, najmä v dvojnápravových vozoch.
Odpovedať