Close

#6817, route 42, Ul. 29. augusta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (12 Feb 2024) (1/17)
Download item
Discussion post:
Location: Ul. 29. augusta
Date: 24.6.2023
Vehicle: Škoda 31 Tr SOR #6817
Gallery: Bratislava › Škoda 31 Tr SOR
Route: 42
Author: insider
Times viewed: 2277

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S499.1023

S499.1023

13 Feb 2024
#13 Rate positive Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #11:
Grätz (https://cs.wikipedia.org/wiki/Usm%C4%9Br%C5%88ovac%C3%AD_m%C5%AFstek).
Reply
JamaVOku

JamaVOku

12 Feb 2024
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: upravovač fotiek #11:
Nove si same indikuju polaritu pred zapnutim automatu.
Reply
upravovač fotiek

upravovač fotiek

12 Feb 2024
#11 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Basty_Transit #10:
V trolejbuse bola páčka, ktorou sa dala otáčať polarita. Aj 14Tr ju ešte mali. Ako je to v moderných trolejbusoch neviem. Vozidlo v "správne" otočenej polarite išlo, v "nesprávne" otočenej nešlo.
Reply
Basty_Transit

Basty_Transit

12 Feb 2024
#10 Rate positive Rate negative
Reply on: si #2:
Ak môžem aj ja otázku, tak potom akým spôsobom fungovali obojsmerne jednostopové trate čo tu kedysi boli ako napríklad na Dostojevskeho rade a pred dnešným ministerstvom financií?
Reply
Brano2633

Brano2633

12 Feb 2024
#9 Rate positive 7 Rate negative
Chyba v popise fotky - vozidlo je 6817, nie 6717
Reply
si

si

12 Feb 2024
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #7:
ved netvrdim ze nie a cakal by som logicky viacej takychto miest (obvykle v triangloch) ale nenasiel som....
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

12 Feb 2024
#7 Rate positive Rate negative
Reply on: si #5:
Tam je to pochopiteľné riešenie, aby trate po Gagarinovej a Mierovej mohli fungovať nezávisle od seba a navzájom sa "zastupovať"
Reply
Ike

Ike

12 Feb 2024
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #4:
Díki, to som nevedel a bol to samozrejme prvý predpoklad mojej úvahy.
Reply
si

si

12 Feb 2024
#5 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #3:
neviem ci vobec jestvuje v tomto mieste miesto (mimo vozovni), kde by boli trakcne stopy umiestnene vedla seba napajane z roznych napajacich bodov... a detto u elektriciek.... (a u tych ak by sme niekedy chceli mat vyhybne a moznost jednokolajnej prevadzky tak by sa pytalo zmenit toto po vzore zeleznic)...
tak po trocha hladania som predsalen jedno kde by to mozno takto bolo nasiel (a to dokonca pri stopach v tom istom smere):
https://www.google.com/maps/@48.1433337,17.1902343,3a,75y,16.92h,113.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZYlz9dfuTborzS3jfEQwWQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
a tu (kusok vedla) druhe:
https://www.google.com/maps/@48.1433342,17.1906305,3a,48.9y,158.03h,104.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxIisPoAD1ZZYDN0KC_2UQA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
Reply Comment has been edited by the author.
S499.1023

S499.1023

12 Feb 2024
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #3:
Oba smery sú väčšinou napájané z jedného páru napájacích káblov.
Reply
Ike

Ike

12 Feb 2024
#3 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: si #2:
Teraz sa spýtam ako laik na trakčné vedenie:

Nie je tam (podobne ako v kúpeľniach) nejaký prúdový chránič, ktorý vypne napájanie, ak prúd na oboch póloch nie je rovnaký?

Pretože napätie v sieti kolíše podľa počtu trolejbusov v úseku a ich výkonu, tak či to nemá vplyv aj na prúd. Ak je však príkon trolejbusu vždy rovnaký, tak potom by to vadiť nemuselo.
Reply
si

si

12 Feb 2024
#2 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #1:
zrovna tak ako to tak trochu vyzera by ist nemohol, pretoze by bol zaveseny na tom istom pole elektrickeho zdroja....
pokial by vsak mal zberace vzdy na tej istej strane protismernych stop, tak (aspon po elektrickej stranke veci) mohol (teda ze by mal z tohto pohladu lavy zberac na z tohto pohladu lavom drote svojej stopy a pravy zberac na lavom drote protismernej stopy)
Reply
Urbanway 2423

Urbanway 2423

12 Feb 2024
#1 Rate positive Rate negative
Mohol by ísť trolejbus s jedným zberačom na stope smerom k AS a s druhým zberačom na stope smerom k Špitálskej, alebo musia byť oba zberače vždy len na rovnakej stope?
Reply Comment has been edited by the author.