Close

Radlinského ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (9 Oct 2020) (13/18)
Download item
Discussion post:
Location: Radlinského ul.
Date: 6.9.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway tracks in city center
Route:
Author: DJJD
Times viewed: 2201

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Solider

10 Oct 2020
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: samkoh #4:
Tých dôvodov je samozrejme viac, okrem iného aj to, že sa tam prestupuje z autobusov na električky a opačne, takisto aj medzi rôznymi električkovými linkami. Preto sa to volá prestupný uzol. Bezpečnosť sa dá vyriešiť tým, že sa na najviac problematickom smere vylúči IAD (tzn. stav ako dnes počas výluky).
Reply

Solider

10 Oct 2020
#11 Rate positive Rate negative
Reply on: Ma178rek #7:
Na to už je neskoro. To sa malo riešiť pri rekonštrukcii v roku 2015. Navyše teraz sa umiestnila nová výhybka do starej polohy na odbočnú koľaj, čo tiež nepomôže tomu, že sa súčasný nevyhovujúci stav v blízkej dobe zmení.
Reply

kecho

10 Oct 2020
#10 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #9:
Otazka je, preco by na standardnej ceste vobec mali byt tie parkovacie miesta. 🙂
To by mohli aj rovno od Zochovej na Novy most zabrat pravy pruh parkovacimi miestami, “lebo su tam 2 pruhy” 🙂
Reply

Urbanway 2423

10 Oct 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: kecho #8:
Áno, tak som to myslel, len mi tiež napadlo to s tými parkovacími miestami. Možno by sa to dalo tak, že autá by jazdili za zastávkou (ako v opačnom smere) a aspoň zopár parkovacích miest by mohlo byť (iba pri zastávke) na chodníku (auto by bolo jedným kolesom na ceste, druhým na chodníku).
Reply

kecho

10 Oct 2020
#8 Rate positive Rate negative
Reply on: Urbanway 2423 #6:
Pre L9a1 by stacil ostrovcek oproti L1, ale to by “sa” muselo zrusit parkovanie na ceste. A je take nieco v BA realne?
Reply

Ma178rek

9 Oct 2020
#7 Rate positive Rate negative
Ja by som navrhoval keď sa tu riešia zastávky STU, všetky 3 umiesniť pred výhybkami... alebo za..
Reply

Urbanway 2423

9 Oct 2020
#6 Rate positive Rate negative
Reply on: samkoh #4:
Zastávka STU do Rače by sa dala urobiť tak, že tu: https://www.google.com/maps/@48.1524338,17.1150012,3a,59y,77.61h,80.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1so279iWbOylnblYYv8M5zrw!2e0!7i13312!8i6656 by sa zrušila výhybka a trať by plynulo pokračovala pararelne s druhou koľajou, zatiaľ čo na mieste koľaje do centra by bolo nástupište (pre L7). Výhybka by bola potom až niekde tu: https://www.google.com/maps/@48.1518932,17.116563,3a,22.6y,325.74h,85.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRdJaddLeBgDl9BTVwd2tJA!2e0!7i13312!8i6656ň Jediná nevýhoda by bola podľa mňa tá, že L1 by na výhybke odbočovala a nešla rovno (ako teraz), čo by asi znemožnilo osadenie rýchlostnej výhybky.

L1 by tu ale zastavovať nemusela, pretože súčasná zastávka STU je v tesnej blízkosti a dá sa tam aj prestúpiť na hrane. Takisto by bolo dobré zriadiť STU aj v opačnom smere pre L9.
Reply

kecho

9 Oct 2020
#5 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: samkoh #4:
Tak staci spravit zastavku oproti STU pre L1 a zrusit to dlhe zdvojkolajnenie.
Reply Comment has been edited by the author.

samkoh

9 Oct 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: kecho #3:
to je pravda, ale zasa z opačného pohľadu chýba zastávka medzi úradom vlády a blumentálom....nehovoriac už o nebezpečnestvách blumentálskych prechodov... zastávku l3 smer rača si viem predstaviť tesne pred semaforom..., aj keď bude potrebný presun, ale za čias, keď ešte na križovatke radlinského/májkova/fazuľová fungovali semafory, to bolo cez trať od am. námestia aj pruh od STU na jeden šup. Ale ok, kvôli tej l3 uznvam, že to nebol zlý nápad presunúť k daňovému úradu.
Reply Comment has been edited by the author.

kecho

9 Oct 2020
#3 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: samkoh #1:
A kde potom integrovane nastupis na L3?
Reply

Jak44

9 Oct 2020
#2 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: samkoh #1:
Skús si pozrieť mapu dráh a lokalizuj si zastávku. Určite na to prídeš aj sám. 😉
Reply

samkoh

9 Oct 2020
#1 Rate positive Rate negative 1
ono sa to možno nezdá, ale ja si pamätám, ako pred sprevádzkovaním zast. Blumentál toto bola celkom frekventovaná zastávka, navyše rozhodne bezpečnejšia, než obe vazovove na radlinského. Nevie niekto, prečo sa integrovaná zastávka blumentál aspoň smerom z mesta nespravila tu?
Reply