Close

Route 210, Olejkárska ul., zastávka Nové SND

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries
  2. Update
  3. (31 Aug 2018) (8/22)
Download item
Discussion post:
Location: Olejkárska ul., zastávka Nové SND
Date: 24.8.2018
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Information materials
Route: 210
Author: imhd.sk, archive
Times viewed: 10347

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
810zssk

810zssk

30 Aug 2018
#81 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #79:
A dobre riesenie je co? Ze ten jeden krat za rok tam proste holt vlak niekoho zramuje, lebo vsak bezne tade vlaky nejazdia, tak sa netreba pozerat? Alebo dame STOPku tomu vlaku, nech tam zastane a pekne pusti auta ked uz si dovoluje tam obcas prejst?
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Aug 2018
#80 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Technopol #78:
Pozoruhodné. Asi to používajú v špičke ako obchvat Šale. Lebo vždy, keď tam za bieleho dňa prechádzam, vyzerá to tam ako v krajine duchov.
Reply
Technopol

Technopol

29 Aug 2018
#79 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 810zssk #74:
To máš podobné ako s prechodom na Trnavskom mýte. Zlé riešenie jednoducho ľudia začnú ignorovať a potom ide polícia trestať dôsledky, namiesto toho aby sa odstránila príčina. Nepoznám pravidlá premávky na železnici, ale viem, že ak je niekde pokazené priecestie, tak tam idú vlaky min. rýchlosťou (veľmi často napr. Veľký Biel). A keďže na 134 nejazdí naozaj nič, viem si predstaviť takéto obmedzenie dať pred toto priecestie a pre autá dať tú stopku preč. V prípade obnovenia prevádzky na trati to vrátiť späť. Práve to že na trati kde ide vlak raz za uhorský rok príde k nešťastiu, môže byť zapríčinené tým, že ľudia sa naučili to priecestie ignorovať.
Reply
Technopol

Technopol

29 Aug 2018
#78 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #77:
http://www.ssc.sk/files/documents/dopravne-inzinierstvo/csd_2015/nr/scitanie_vuc_nr_2015.pdf
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Aug 2018
#77 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #70:
552 610 áut ročne na priecestí v Žihárci? Buhehe. To je 1.514 áut denne, prakticky jedno za minútu.
Reply
lostrail

lostrail

29 Aug 2018
#76 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #73:
Ale ked mas to "stastie", spravidla je to definitivne. Zas dobre, ludom vo vlaku sa pri strete s autom pravdepodobne nestane nic, takze je to len na tebe.
Reply
S499.1023

S499.1023

29 Aug 2018
#75 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #63:
Či sú načisto osprostení Nemci alebo Slováci, je pomerne viditeľné pri akomkoľvek porovnaní.
Reply
810zssk

810zssk

28 Aug 2018
#74 Rate positive Rate negative
Reply on: Technopol #70:
Cize co? 2 krat za rok sa niekto zabije, lebo vsak statistika?
Reply
N/A

N/A

28 Aug 2018
#73 Rate positive Rate negative
Reply on: lostrail #59:
Istý si nemôžeš byť nikdy, ale tak je pomerne málo pravdepodobné, že zariadenie nefunguje a zároveň práve ide vlak.
Reply
Ike

Ike

28 Aug 2018
#72 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: Technopol #70:
A pasažier lietadla musí absolvovať pri nástupe 4 kontroly vrátane vyzutia topánok a vyzlecenia opasku len pre to, že raz za 5 rokov pri prevádzke 15000 letov denne niekto použije zbraň.

Priecestie je sympatický traffic calming ?
Reply
Ike

Ike

28 Aug 2018
#71 Rate positive Rate negative
Reply on: S499.1023 #69:
Áno ?
Reply
Technopol

Technopol

28 Aug 2018
#70 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #64:
podľa sčítania dopravy 552 610 aut zastaví ročne na tom priecestí kvôli tomu že možno 1x za rok prejde vlak tam a 1x späť. Ideálne riešenie.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Aug 2018
#69 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #68:
Myslíš z Janoškovej? ?
Reply
Ike

Ike

28 Aug 2018
#68 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #64:
Ja vždy spomaľujem až zastavujem. A môj posledný zážitok z Janosikovej z roku 2008 ma v tom utvrdzuje. Zarastena trať dlho takmer mimo prevádzky a v momente môjho priblíženia bez fungujúcej signalizácie prefrcala muvka.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Aug 2018
#67 Rate positive Rate negative
Reply on: 3pa3ck3 #62:
Možné je všetko, aj keď je to vysoko nepravdepodobné. Zdokumentované prípady boli vždy spojené s nejakou hrubou zabezpečováckou chybou.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Aug 2018
#66 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #61:
V ČR a MR môže pozitívna signalizáci blikať aj ak je vlak v približováku ale priecestie je kryté (návestidlom, výkoľajkou etc.). Na Slovensku nesmie byť vlak ani v približováku, takže pravidlo je prísnejšie. Napriek tomu je tendencia pozitívky rušiť (viď Prešov - Levočská), lebo Siemens.
Reply
S499.1023

S499.1023

28 Aug 2018
#65 Rate positive Rate negative
Reply on: 810zssk #64:
Hej, presne tak mi pred rokmi (okolo 1998) volala kamoška z Piešťan: "Pri Krakovanoch ma skoro zostrelil vlak, však tam už roky nič nejazdí, to ako si môže dovoliť len tak ísť ?"?
Reply
810zssk

810zssk

28 Aug 2018
#64 Rate positive 3 Rate negative 1
Reply on: Technopol #46:
Nech sa odbavuju dalej. Clovek co pouziva princip "tu vlaky pravidelne nejazdia tak to preletim 100kou a nepozriem sa" nema mat vodicak. To je na urovni niektorych expertov ktorych z ich dogmy "v noci elektricky nejazdia" dostal az stret s namrazovkou.
Reply
N/A

N/A

28 Aug 2018
#63 Rate positive Rate negative 1
Reply on: S499.1023 #54:
Samozrejme, že som sa na to pozrel. Môže to byť vlak, môže to byť monorail, môže to byť metro, môže to byť pozemná lanovka, môže to byť húsenková dráha a môže to byť aj električka.

Napokon rozdiely medzi električkami a vlakmi sa stále viac a viac stierajú, v meste je to električka a mimo mesta je to už zrazu vlak.

Ak sú Nemci už načisto osprostení a nevedia, čo je parný rušeň, tak myslím, že sa nemusíme po nich opičiť aj v tomto a radšej si zachovajme nejaký zdravý rozum. V Bratislave má význam rozlišovať medzi električkami a vlakmi, preto nech je to jasne odlíšené.
Reply
3pa3ck3

3pa3ck3

28 Aug 2018
#62 Rate positive Rate negative
Reply on: Ike #61:
Neviem, či sa chápeme správne, ale na Slovensku som priecestie s pozítivnou signalizáciou v obvode stanice alebo v jej blízkosti ešte nevidel.

Inak je možné, aby PZZ malo poruchu a zároveň blikalo biele svetlo (napríklad nezaregistruje prejazd vlaku)? Predpokladám, že v takomto prípade by ani rušňovodič nemal ako byť ako o poruche informovaný a preletel by cez priecestie plnou rýchlosťou.
Reply