Close

Rusovská cesta

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Tracks › Tramway track in Petržalka (1/61)
Download item
Discussion post:
Location: Rusovská cesta
Date: 4.8.2025
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Tracks › Tramway track in Petržalka
Route:
Author: Public Transport
Times viewed: 1892

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

kecho

13 Aug 2025
#13 Rate positive 5 Rate negative
Reply on: MatejBA #10:
A to este budme radi, ze tam nie je ako bonus 1435 rozchod ako na Farskeho, to by tie 2x4 kolajnice boli nekonecne betonovanie...
Reply

hank

13 Aug 2025
#12 Rate positive 3 Rate negative
Reply on: perets #9:
Napr. kvoli tomu ako vyzeraju tie betonove priecestia, a to sa cez ne este ani nezacalo poriadne jazdit. Betonove casti elektrickovej trate napr. na nabrezi su kvoli svojmu stavu dlhodobo nepojazdne.
Kocky na tratiach ma Praha skoro vsade, Brno ma asfalt, BA ma beton 🤷
Reply

bobitwo

12 Aug 2025
#11 Rate positive 7 Rate negative
Reply on: MatejBA #10:
To padne argument mesta, že však električka jazdí, tak čo chceme viac.

Kvalita tých priecestí je katastrofálna. Ale čo čakať od mesta, ktoré má nulovú sebareflexiu a strká hlavu do piesku. Isto za to môže covid, vojna na Ukrajine a neviem čo v všetko. Pre porovnanie, rampy na Panónskej, ako je ten nadjazd spolu so zastávkami hore mesto robí už 14 mesiacov a stále to nie je hotové. Neďaleko BMW si spravilo vlastnú kancelársku budovu + servis, začali neskôr so stavbou ako zhotoviteľ s tými rampami. Už 1-2 mesiace sú tam nasťahovaní a celá tá budova a servisu BMW funguje.
Reply

MatejBA

12 Aug 2025
#10 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: bobitwo #8:
A to este nechcem vidiet po prvej zime, kedze predpokladaju (zatial) mrazivu a vlhku s castymi vykyvmi teplot, cize skvely adept na to popraskat uplne.
Reply

perets

12 Aug 2025
#9 Rate positive Rate negative 2
Reply on: hank #5:
Prečo by sa mali ?
Reply

bobitwo

12 Aug 2025
#8 Rate positive 11 Rate negative
Reply on: pharel #7:
Lebo je to legendárny projekt mesta, ktoré si neskôr samo ešte menilo. Tam už je len otázka, či je to dobre navrhnuté, alebo či to nepokazil zhotoviteľ, že to nespravil podľa projektu.

Všetky priecestia tam vyzerajú rovnako rozbito, a to sa každé robilo minimálne rok.
Reply

pharel

12 Aug 2025
#7 Rate positive 11 Rate negative
Reply on: david11 #4:
Nechapem tomuto preco to robia vzdy inak na kazdom priecesti. Preco to nemohli urobit presne tak isto ako priecestie pri NBS. Tam sa tak krasne hladko prechadza cez trat a nic sa nerozbija. To je take zmyslanie, co sa osvedcilo, netreba to aplikovat inde, skusme daco ine, lacnejsie.
Reply

upravovač fotiek

11 Aug 2025
#6 Rate positive 4 Rate negative 5
Reply on: hank #5:
Lebo betonárska lobby na tom nezarobí. Takto zarobí hneď dvakrát. Už raz a potom keď s to vydrolí, zvyšok sa vybúra a potom vyleje znova. A tak dokola...
Reply

hank

11 Aug 2025
#5 Rate positive 8 Rate negative
Preco sa vlastne taketo miesta nevykladaju kamennymi kockami?
Reply

david11

11 Aug 2025
#4 Rate positive 11 Rate negative
Je to aj na fotke vidieť ako keby bol betón na strane koľajnice v rovine s výškou žliabku, ktorý je však vyššie no nemá tam ako držať a tlak pneumatík to postupne rozdrobí. Prečo sa im im však drobí aj stredový aj v miestach, kde nie sú pod tlakom pneumatík netuším.
Reply

Perto

11 Aug 2025
#3 Rate positive 6 Rate negative
Reply on: david11 #2:
Ale to nevysvetluje prečo každá hrana betónu či už na styku s asfaltom, koľajnicou či v rámci dilatácie je "polámaná".
Reply

david11

11 Aug 2025
#2 Rate positive 1 Rate negative
Hrana žliabku je vyššie ako kolajnica. Preto ten zvýšený hluk pri prejazde
Reply

Petto

11 Aug 2025
#1 Rate positive 1 Rate negative
Ehm... To je nekvalitne urobene alebo zle technicke riesenie ?
Reply