Close

Karloveská ul.

imhd.sk imhd.sk
  1. Galleries › Bratislava › Other transportation pictures › Overhead lines & power supply › Trolley junctions (15/113)
Download item
Discussion post:
Location: Karloveská ul.
Date: 18.10.2020
Vehicle:
Gallery: Bratislava › Trolley junctions
Bratislava › 4th phase
Route:
Author: W.I.
Times viewed: 2614

Comments

More

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

lostrail

29 Oct 2020
#9 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: 9 Tr #8:
OK, cize vyvazenie. To dava zmysel. Ta pevnost je diskutabilna, kedze sila sa prenasa cez kladky a to rameno, kde zacina krizenie a to by asi bolo rovnake v kazdom pripade. Ale s tym vyvazenim sa to uz da pochopit - t.j. aby elektricka neprevratila cely ansambel.
Reply

9 Tr

28 Oct 2020
#8 Rate positive 2 Rate negative
Tohle je normální tahové provedení, jen, asi z důvodu možného pohybu vedení tramvaje, je to na tu tramvaj jen zavěšeno, proto je křížení na kladkách. Jinak ty 2 dráty jsou pro to, asi aby se nepřevrátilo silou pantografu a byl zajištěn správný průjezd.
Reply

Solider

19 Oct 2020
#7 Rate positive 2 Rate negative
Reply on: lostrail #6:
Pravdepodobne z toho dôvodu, aby to bolo pevnejšie.
Reply

lostrail

19 Oct 2020
#6 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #1:
Ak som to dobre videl na tom zabere zospodu, vdaka skutocnosti, ze to krizenie je sikme, zberac bude plynule pod drotom stale (treba zobrat do uvahy aj tie krajne, co su vyhnute smerom von). V dvoch miestach bude zberac pripojeny na krajny a ten stredovy vodic sucasne. Mechanicky je to kotvene na tych dlhych skrutkach.

Ja si zas neviem domysliet, naco su tam pre elektricku dva vodice (treti, ktory sluzi ako prepojenie a zaroven zaves neriesim). Jeden z tych dvoch dole je len "hlupo" zakonceny, kym ten druhy sa vyuziva na vytvorenie samotneho kontaktu. Ci je to len pre menej iskrenia alebo iba redundancia, ked odide ten hlavny, aby sa aspon ako-tak mohlo jazdit...
Najskor som mal pocit, ze sa tam nieco bude posuvat, otacat alebo nieco podobne. Ale to by asi nebol velmi trvacny sposob.
Reply

lostrail

19 Oct 2020
#5 Rate positive Rate negative
Taky maly Mordorcek.
Reply

S499.1023

19 Oct 2020
#4 Rate positive Rate negative
Reply on: Valec #3:
Tam sú ale ťahové. Ty by ma zaujímalo, prečo sa dalo podvesné kríženie. To si chcú vrukhári testovať rôzne varianty?
Reply

Valec

19 Oct 2020
#3 Rate positive Rate negative
Reply on: N/A #1:
Veľmi podobné trolejové križovatky sú už roky na Záhradníckej.
Reply

Maxi King

18 Oct 2020
#2 Rate positive 1 Rate negative
Reply on: N/A #1:
Myslím že ďalšia fotka v poradí skrýva odpoveď.
Reply

N/A

18 Oct 2020
#1 Rate positive 5 Rate negative
Nemôže sa stať, že zberač električky v tomto bode strhne vedenie, lebo mu pružina zberača vytlačí zberač vyššie do tej medzery, kde je vedenie pre trolejbus?
Reply