Zavrieť

Ešte nedokončené obratisko Janíkov dvor

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Ostro sledovaná petržalská električková trať: aktuálny stav (15.12.2024) (18/38)
Stiahnuť materiál
Ešte nedokončené obratisko Janíkov dvor.
Príspevok:
Lokalita: Obratisko Janíkov dvor
Dátum: 14.12.2024
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Ostro sledovaná petržalská električková trať: aktuálny stav (15.12.2024)
Linka: S8
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 6194

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ma178rek

Ma178rek

20.12.2024
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #36:
Neviem nechcelo sa mi pozerať plán výluk ŽSR... Ale môže byť... 🙂
Odpovedať
david11

david11

20.12.2024
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #31:
Bud. rok je myslím plánovaná reko trate z N.Mesta do Petržalky.
Odpovedať
upravovač fotiek

upravovač fotiek

20.12.2024
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #33:
Áno.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

20.12.2024
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #33:
Nie. Ale keď argumentujem, že tade chodí veľa ľudí, tak by to chcelo nejaký dôkaz.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19.12.2024
#33 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #32:
A takúto štúdiu majú podľa teba robiť vo voľnom čase diskutujúci na imhd? 😀
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

18.12.2024
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Hovorím niečo iné? Chcem proste čislo, keď hovoríme, že treba, máme mať aj podklad. Všetko niečo stojí, aj peniaze, aj čas, aj ľudské zdroje.

Čo som zatiaľ zachytil, ľudia chcú zastávku vlaku na Janíkovom dvore, Digital parku, pri Starom moste, ako je cca KFC, aby mohli prestúpiť na električku (tak tiež treba vybudovať električkovú zastávku, lebo však pešo ďaleko), Popradskej, ako ide vlak nad ňou, niekde medzi Hornbach - Ružinov a Ivanskou cestou. V princípe nemám nič proti, čo to bude stáť? Čo nejaký jazdný rád? Keďže po koľajniciach by jazdilo aj iné vlaky. Počet cestujúcich? Ekonomická stránka veci? Budeme v pluse? Mínuse? Chápem, že verejná doprava je dotovaná, ale ak sa za rok tade prevezie 80 tisíc ľudí a vyprodukuje to stratu 2 milióny, asi to nemá zmysel riešiť. Tak isto, keď už dáme takto husto zastávky, malo by to chodiť hustejšie ako raz za 2 hodiny, či koľko to chodí teraz. Pokiaľ to má stáť každých 6km, potrebuješ aj na to uspôsobený vlak, inak ho rýchlo zničíš. Samozrejme, potom si môžeš položiť otázku, či má zmysel mať zastávku na Janíkovom dvore s napojením na električku, keď bude aj zastávka pri Starom moste, atď. Ďalších milión detailov, ktoré treba riešiť.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

18.12.2024
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david11 #29:
Ono to rýchle spojenie nebude pokiaľ neopravia kompletné trať
Síce viem že teraz sa robili nejaké práce na trati... Ale to je iba platanie
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

18.12.2024
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #26:
To že nie sú dáta neznamená že to nemôže priniesť zaujímavé spojenie...

A oplotenie celého areálu??? Nemyslím si
Bude vstupná brána k vozovni ináč obratisko nebude určite oplotené to by sme museli mat oplotené všetky obratiská a nielen Raču
Odpovedať
david11

david11

18.12.2024
#29 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #28:
Ráno chodia Delfíny plné po Petržalku. Na N.Mesto to nezmyselne jazdí až v sedle a večer a víkendy celý deň. Čiže aj keby si to chcel niekto skrátiť pri ceste do okolia N.Mesta má smolu. Inak zastávku Slnečnice by som tam dal vybudovať. Bolo by potom celkom rýchle spojenie aj do Ružinova, keď tam vybudujú zastávku aj s posunutým električkovým obratiskom.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

18.12.2024
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #27:
To neviem, preto som sa pytal. To vy tu píšete, že že tam treba zastávku. Koľko ľudí teda chodí na Petržalskú stanicu aspoň?
Odpovedať
810zssk

810zssk

18.12.2024
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #26:
Koľko ľudí podľa teba cestuje z Rajky na Nové Mesto?
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

18.12.2024
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
#24
Neviem, aký to bude mať areál, zrejme to oplotia, nech sa im tam neflákajú ľudia. Od železničnej trate po ten nadjazd je cca 400m. Tam už veľmi nemajú kam dať ďalšie domy, máš tam nejaké ochranné pásmo atď. To že vedľa je železničná trať ešte neznamená, že má nejaký zmysel tam mať prestupný uzol. Kde sú nejaké dáta? Všetci sa pozreli na mape a že sa to hodí, lebo však na mape to vyzerá dobre. Ale čo realita? Budú pasažieri? Koľko? Nikto nechce odpovedať.

#25
Kedy je to niekedy? A s čím sa to porovnáva? A odkiaľ? Aké sú podmienky? Ja netvrdím, že to je najrýchlejší spôsob dopravy, ale keď už v tom sedím z Rajky, budem vystupovať v Petržalke a 2x prestupovať aby som sa dostal na Nové mesto? A budem tam rýchlejšie ako keby som ostal v tom vlaku?

Aj známy je v robote zo Senca v Devínskej vo VW za 30 minút autom Kopa ľudí sa bude biť do hrude, že neexistuje. Existuje, keď chodím na 6. Ak by išiel na 8, tak sa bavíme o viac ako hodine.
Odpovedať
si

si

18.12.2024
#25 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #21:
skus sa odviezt dakedy vlakom medzi petrzalkou a zst nove mesto a sny o rychlosti tohto spojenia Ta velmi rychlo prejdu....
Odpovedať
Urbanway 2423

Urbanway 2423

18.12.2024
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #23:
Podľa mňa sa aj tak raz postaví aspoň električková zastávka v obratisku, keď sa dobuduje zástavba bližšie k obratisku. Ak to bude náhodou stavať investor (ako pri Vydrici), tak by sa tam nejaké jednoduché nástupište pre vlak dalo začleniť.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

18.12.2024
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: TomJ #22:
Pamätám si svojho času, že sa nadávalo, že n Novom Meste, či Trenčíne nebude stáť IC vlak, fuj hanba ZSSK. ZSSK to monitorovali a podľa ich zistení im tam vystúpilo/nastúpilo nejak 5 ľudí v priemere na 1 vlak. Že sa im tam neoplatí zastavovať. Drvivá väčšina používala rýchlik z Bratislavy, ktorému to trvalo o 15 minút dlhšie, ale bol o 7 či 8 € lacnejší. Teda nemalo zmysel tam zastavovať a IC mohlo skrátiť čas jazdy o 5 minút.

Takže chcem vedieť čísla:
1/ koľko ľudí v súčasnosti prepravuje vlak a kedy?
2/ aký je potenciál množstva prepravených osôb z daného územia? Ale reálny.
3/ kam cestujú? A za akým účelom? Asi sa zhodnene, že pre obyvateľov Jaroviec a Čunova je ten vlak zbytočný, ostávajú obyvatelia Rusoviec (aj pre nich je zbytočný, lebo autobusom sú skôr v meste, ostávajú obyvatelia Hegyeshalom a Rajky. O koľko ľuďoch sa teda bavíme? 50? 100? 150? 200?

Nemôžeš stavať veci, že možno bude.


Odpovedať
TomJ

TomJ

17.12.2024
#22 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #21:
Ak sa budeme odvolávať na to, že ten vlak využíva málo ľudí, tak doň nikdy ďalších ľudí nedostaneme a môžeme ho rovno zrušiť. Možno, keby tu bola zastávka, tak by zrazu tým vlakom začalo jazdiť viac ľudí, ktorým je teraz lepšie ísť autom alebo spojením 801 (či ako sa teraz volá ten bus z Rajky) + 90. A hádam si nemyslíš, že všetci majú cieľ v Rači alebo vo Vajnoroch. Prestup z vlaku na električku by bol super pre ľudí s cieľom v blízkosti Šafka a Kamenného námestia, kde sa z Petržalskej stanice priamo nedostaneš.
Odpovedať
bobitwo

bobitwo

17.12.2024
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 7
#19
Vyjadri mi verejný záujem v číslach. Koľko ľudí a kedy využíva ten vlak a koľko by ich potencionálne prestupovalo na električku.

#20
Prečo sa má štát a mesto starať o to, aby mal pohodlné cestovanie obyvateľ cudzieho štátu superluxusné napojenie na MHD? Taká bola otázka.
Železničná stanica je v Rusovciach, v Petržalke a neviem kam všade to ešte ide, myslím, že to stojí aj v Rači, na Predmestí, Vajnoroch a Novom meste, že vraj aj na Hlavnej Stanici. Rýchle, bez zápchy. Takže mi skús vysvetliť, pre koho by ten prestupný uzol bol? Aby som vystúpil v Petržalke a išiel električkou 40 minút do Rače? Alebo 50 minút do Vajnor? Keď ten vlak to zvláda za polovicu času, možno menej?
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
810zssk

810zssk

17.12.2024
#20 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #16:
A zo stanice vo Viedni ideš čím, ty trdlo? Lebo to je ekvivalent toho o čom sa tu bavíme. Prídeš vlakom zo ZAhrAnyČJa a oni ťa z tej stanice ďalej vezú za mestské peniaze. Des a hrôza! Bez rakúskeho pasu by mal byť aspoň 500% príplatok.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
Ike

Ike

17.12.2024
#19 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #16:
Znova sa dostávame do podobnej diskusie ako pri verejnom záujme. Viedeň na to môže hodiť bobek, rovnako ako Bratislava, ale potom nech sa nečuduje, že má problém s dopravou.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

17.12.2024
#18 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lupask #5:
Stačilo by rekonštruovať súčasnú trať a ver že by bola vlaková doprava využívaná... Lebo rýchlosť miestami 20km/h je za trest
Odpovedať