Zavrieť

Realizácia geodosky medzi Šintavskou a Pajštúnskou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Pokračujúca výstavba električkovej trate v Petržalke (28.10.2022) (15/21)
Stiahnuť materiál
Realizácia geodosky medzi Šintavskou a Pajštúnskou.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 12.10.2022
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Úsek Kutlíkova - Janíkov dvor
Pokračujúca výstavba električkovej trate v Petržalke (28.10.2022)
Linka:
Autor: Tragáčik
Počet zobrazení: 2860

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

N/A

12.12.2022
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: birch #12:
chapem ... tak to sa obyvatelia MČ Petržalka mozu aspon tesit na neustale prerusenia premavky tramvaje kvoli roznym koliziam na priecestiach a autam v kolajisku a podobne 🙂
Odpovedať

birch

31.10.2022
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #3:
Trochu zjednodušene existujú dva názorové prúdy: mimoúrovňové riešenia a s tým spojené zrýchlenie a zníženie rizika kolízií vs. úrovňové 'mestotvorné' riešenia s nižšími nákladmi na výstavbu, údržbu, s nižším rizikom vandalizmu a pre chodcov jednoduchšie dostupné. MČ Petržalka si vyžiadala ten druhý prístup.
Odpovedať

eMDi

31.10.2022
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #3:
lebo to odmietla MC Petrzalka, nakolko by sa museli starat o vytah a ludia by museli urobit dalsich metrov pesi ... to je info od ludi zo zastupitelstva ...
Odpovedať

jozin

29.10.2022
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Cancer #6:
aha, takze mame dalsieho kandidata na zatopenu trat po kazdom vacsom dazdi ? 😁
Odpovedať

jozin

29.10.2022
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: birch #8:
jasne, to uz dava zmysel.
Odpovedať

birch

29.10.2022
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jozin #1:
Pravdepodobne bolo výhodnejšie priestor po stavebnej jame, vyhĺbenej v minulosti pre plánované metro, upraviť po celej šírke rovnakým spôsobom než upraviť jednotlivé časti na iné únosnosti a v budúcnosti riešiť potenciálny problém s odlišným sadaním podložia.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Miro

29.10.2022
#7 Ohodnotiť kladne 8 Ohodnotiť záporne
Pokiaľ ide o tú šírku, je ideálna na vysadenie stromoradia, ktoré bude slúžiť ako protihluková stena.
Odpovedať

Cancer

29.10.2022
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #5:
Myslím, že nie. Na úroveň sa to dostane až v križovatke. 😁
Odpovedať

Miro

29.10.2022
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Takže to zasypú na úroveň okolitého terénu?
Odpovedať

Solider

29.10.2022
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: N/A #3:
Pretože to bolo politicky odmietnuté.
Odpovedať

N/A

29.10.2022
#3 Ohodnotiť kladne 10 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #2:
ked tam jama uz bola, preco nevyhrala moznost viest trat mimourovnovo? 🙂
Odpovedať

shaggy

29.10.2022
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: jozin #1:
Jama tam už bola. Čo mali urobiť? Zasypať 3/5 a zvyšok nechať dieru bez akejkoľvek úpravy?
Odpovedať

jozin

29.10.2022
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Laicka otazka - to fakt musi byt taka siroka trat ? Podla tohto pohladu to vypada, ze by sa sem zmestila dialnica.
Odpovedať