Zavrieť

#6505, linka 207, Lovinského ul., zastávka Lovinského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021) (8/18)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Lovinského ul., zastávka Lovinského
Dátum: 26.6.2021
Vozidlo: Škoda Sanos S 200 #6505
Galéria: Bratislava › Škoda Sanos S 200
Historické vozidlá v uliciach počas uplynulého víkendu (28.6.2021)
Linka: 207
Autor: Ike
Počet zobrazení: 3442

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

1.7.2021
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Edelweiß #20:
K tým stožiarom je Sanos príliš krásny. Mal by byť v prevádzkovom stave - hrdzou vyžraté diery nad blatníkmi a tak.
Odpovedať
Edelweiß

Edelweiß

30.6.2021
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Krasna fotografia. Aj som si hovoril, ze prave takyto zaber so stoziarmi by bol super. Do toho Sanos vyzera fakt pekne v tomto uhle. 🙂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

30.6.2021
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #18:
Tak buď to zobral plnou jazdou v malej rýchlosti alebo si precitlivený.
Odpovedať
Ike

Ike

29.6.2021
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #17:
Odporak mal Miško v sobotu a ten s ním išiel ako s Rolls Royce. Sekciu chytil tyristorak v nedeľu, ale príjemné to fakt nebolo.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2021
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #16:
Tyristorovou či odporovou? S odporákom je to samozrejme horšie.
Odpovedať
Ike

Ike

29.6.2021
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Tento víkend som šiel 9 Tr, keď ju nemala posádka s MZ, a vodič chytil s plnou jazdou sekciu. Na 30 Tr to oproti tomu len tak "jemne cukne". Mal som pocit, že tá 9 Tr sa v mikrosekunde vrátila o 3 m vzad 😃
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.6.2021
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #12:
Asi som už nejazdil, keď to takto zbastlili, za mojej éry sa prehadzovala štandartne
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.6.2021
#14 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Jazdilo sa "po pamäti", keďže výhybka bola nastavená vždy do jedného smeru, stačilo si zapamätať, kde musíš prehodiť jazdou, ako píše si v príspevku #6 (strom/stĺp/značka...), potom prišli Sanosy a všetky orientačné body sa museli posúvať... 🙂
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2021
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Bmpeer #9:
U nás sa teda význam tých znakov vykladal jednoduchšie: Nula - Zapnuté 😁 .
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.6.2021
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #6:
A výhybka do obratiska Lovinského sa vyznačovala (do polovice 90. rokov, potom to myslím otočili) tým, že sa prestavovala jazdou "do sekcií", čiže vodič musel výhybku prestaviť jazdou ale tú potom bleskove vypnúť, inak by za sprievodných zvukových a svetelných efektov tzv. "švihol sekciu".
Odpovedať
Solider

Solider

29.6.2021
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: stanod #10:
Áno.
Odpovedať
stanod

stanod

29.6.2021
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #6:
Takto funguje aj výhybka na Rádiovej smer garáž?
Odpovedať
Bmpeer

Bmpeer

29.6.2021
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #8:
Základný smer bol obvykle označený šípkou, resp. nejakým písmenkom. V ČB, kde aktuálne jazdím, boli tabuľky "O-Z", prípadne "Z-O". V prvom prípade to bolo vľavo "bez Odběru", vpravo "Zmáčkni jízdu". V Košiciach zase základné postavenie výhybky určovala šípka.
Odpovedať
N/A

N/A

28.6.2021
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #6:
A ako vodič z diaľky vedel smer prehodenia? Je to zaujímavé, nevedel som že to takto fungovalo..
Odpovedať
Miro

Miro

28.6.2021
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #4:
Keby bolo po tvojom, tak aj ten trolejbus mal byť historizujúco hrdzavý 😃
Odpovedať
si

si

28.6.2021
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #5:
predtym ako boli vyhybky ovladane radiom (tlacidla A,B,C,D) sa pouzivalo ovladanie odberom z troleja, pokial si siel cez trolejovu vymenu s jazdou, prechadzajuci prud cez cievku pritiahol a pridrzal jazyky do "sekundarneho" smeru, pokial si siel vybehom, presiel si vyhybkou tak ako bola postavena v zakladnom smere... a usek cez jazyky bol odizolovany a napajany cez cievky
po prejazde sa vyhybka vratila do zakladneho smeru
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.
N/A

N/A

28.6.2021
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Môžem sa spýtať, ako funguje prehadzovanie vyhýbiek dnes a ako v minulosti? Nikdy som nechápal, ako to funguje, len si pamätám tlačidlá A/B, alebo A/B/C/D či niečo také na palubnej doske. 😁
Odpovedať
N/A

N/A

28.6.2021
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Maxi King #1:
Možno to bude znieť divne, ale mne sa tá hrdzavá farba páči. 🙂
Odpovedať
Ike

Ike

28.6.2021
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Výhybka bola vymenená za rádio v 2013. A dokonca tam pribudol aj jeden delta záves 😃 Ale inak ostatné po starom.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

28.6.2021
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Maxi King #1:
Tak ako majú v Pardubiciach historicky dokumentačnú trolejbusovú trať, je v Bratislave historicky dokumentačná konečná.
Mňa by zaujímalo, či sa tamojšia "Kremnica" stále prehadzuje jazdou "do sekcií", lebo ak ju prerobili na rádio, tak súčasní vodiči o veľa prišli.
Odpovedať