Zavrieť

"Historické" vozidlo má na papieri H25, na dispeji x25

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Fotografie, ktoré ste nám poslali z podujatia Bratislavské mestské dni (28.4.2019) (5/14)
Stiahnuť materiál
"Historické" vozidlo má na papieri H25, na dispeji x25.
Príspevok:
Lokalita: Jesenského ul.
Dátum: 27.4.2019
Vozidlo: Karosa B 741 #2636
Galéria: Bratislava › Karosa B 741
Fotografie, ktoré ste nám poslali z podujatia Bratislavské mestské dni (28.4.2019)
Linka: H25
Autor: Public Transport
Počet zobrazení: 3325

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

trolejbus6207

29.4.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #11:
Vďakabohu za Kremeňa a spol, bez nich by tu nebolo vôbec nič 😥
Odpovedať

Mike

29.4.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #10:
To je vzťah DPB k historickým vozidlám.
Odpovedať

N/A

29.4.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Je celkovo dosť smutné že #1414 je nepojazdná, #4806 tiež mimo, #1512 nevyzerá ani reálne už a #2881, ktorá sa mala robiť je tiež out. Ešte stále však mohli nasadiť #3702, avšak neviem prečo o tom reč ani nie je.
Odpovedať

dupe

28.4.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Public Transport #8:
Denne vidam Vrakosky na linkach 31, 59 a 133.
Odpovedať

Public Transport

28.4.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #3:
Ráno na 133 vidím skoro každý deň B741. 😁
Odpovedať

Jak44

28.4.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: henko151 #6:
Povedal by som, že tie vozidlá na H1 sú okukané už aj pre verejnosť. Kým po iné roky bol problém sa narvať aj do 31+135, teraz som tie vozidlá extra plné chodiť nevidel. Ľudí mali, to ano, ale napríklad v 215 nebol pri niektorých kolách problém sadnúť si aj na Blumentáli.
Odpovedať

henko151

28.4.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mirec240 #4:
3 električky pri 30 minútovom intervale na linke ktorá má okolo 28 minút je fakt blbosť. Ale, uznávam že aj mne osobne chýbala T3ka, kedže historické vozidlá ktoré včera boli, sú pre mňa už trochu "okukané".

Ale zase treba si uvedomiť, že cieľ akcie to splnilo. Tie historičáky boli iba doplnkom akcie ktorá neriešila nejak šotoušov a ich problémy, že ktorý autobus je zaujímavejší. Pre verejnosť boli aj tieto vozidlá veľmi zaujímave.

Každopádne, čo skoro bude Noc múzeí a galérií, predpokladam že bude potreba viac historických vozidel. Kedže ten okruh býva väčší, takže verím že sa dočkáme aj nejakého šotoušsky zaujímavejšieho vozidla.
Odpovedať

mirec240

28.4.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Chyba nahlásená v tomto príspevku bola opravená. Ďakujeme za nahlásenie.

mirec240

28.4.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #3:
Tak mňa hnevá už len to, že popri tom, koľko historických kĺbových autobusov stojí vo vozovniach, sa nenájde žiadny, ktorý by bol schopný odjazdiť zopár kôl na tejto linke. Ako keby to bolo dopravnému podniku úplne jedno, pošlú tam premávkový voz a vôbec ich to neserie...
A ďalej, T3 vôbec jazdila? Nevidel som ju. A Tambus? Ten jazdil s cestujúcimi zatiaľ raz. Ikarusy nepojazdné, resp. bez TK...
Ale treba uznať, že aspoň trochu to účel splnilo, decká sa potešili keď uvideli starý autobus.
Odpovedať

dupe

28.4.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #1:
Suhlasim s Vikom. Plynofikovane klbove Karosy su tu s nami od roku 2001/2002. Takze je normalne ze sa zachova jedno vozidlo ako historicke v stave po vyrobeni, inde sa moze zachovat ako historicke vozidlo v stave po dojazdeni.

Osobne ma neuraza ze sa #2636 dostala na mimoriadnu linku. Predsalen B741 na uzemi byvaleho Ceskoslovenska casto clovek nestretne.
Podobne je to so 14Tr / 15Tr, ktore su prevadzkove, ale bezne ich ani v BA cestujuci neuvidi.

Naproti tomu sa stale da najst mesto, kde sa prevadzkuju trolejbusy 9 Tr, aj ked tento rok je asi ich posledny: http://transphoto.ru/list.php?did=109
Odpovedať

Viko

28.4.2019
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: jr1961 #1:
S tým by som nesúhlasil, je bežné zachovávať historické vozidlá aj v stave po nejakej významnej oprave, ak táto bola častým a dlhotrvajúcim javom - či už rôzne generálky napr. na električkách, alebo zmeny lakov na autobusoch... Nemá podľa mňa zmysel ignorovať túto vývojovú etapu, tiež je tam nezanedbateľná dokumentačná hodnota podobne ako pri pôvodnom prevedení.
Odpovedať

jr1961

28.4.2019
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Predstavovať každú starú kraksňu ako historický autobus je hodne pripriahnuté za vlasy. "Historický" autobus by aspoň trochu mal pripomínať verziu dodávanú z výroby:

https://en.wheelsage.org/karosa/700-series/karosa_b741/.1908/pictures/r3kwbg/
Odpovedať