Zavrieť

Koniec trate Viedenskej električky za stanicou Wolfsthal, stav 2018. Do Bratislavy chýba len 7 km...

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Výstava Medzimestské spojenia: Viedeň - Bratislava (19.4.2018) (12/23)
Stiahnuť materiál
Koniec trate Viedenskej električky za stanicou Wolfsthal, stav 2018. Do Bratislavy chýba len 7 km...
Príspevok:
Lokalita: Technické múzeum Viedeň
Dátum: 12.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Viedenská električka / Pressburgerbahn › Rôzne materiály
Výstava Medzimestské spojenia: Viedeň - Bratislava (19.4.2018)
Linka:
Autor: Braňo Bibel, reprofoto
Počet zobrazení: 4866

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

23.4.2018
#42 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: baran #40:
A tí niekedy mysleli aj za hranice Slovenska, najmä po odídení Kubáčka?
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

23.4.2018
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: baran #36:
Keď sa postaví v roku 20-čo ja viem tá nová trať zo Schwechatu do Parndorfu/Bruck, presmerujú sa REXy BA-Petržalka - Wien (- Nemecký kríž zlé napísaný) cez letisko...
Odpovedať
baran

baran

23.4.2018
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #39:
Sekcia železničnej dopravy a dráh MDV SR.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

23.4.2018
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: baran #36:
Čo je to SŽDD?
Odpovedať
810zssk

810zssk

22.4.2018
#38 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: baran #37:
Kedze nie som Andrej Danko, tak si uhadol ze moja odpoved je ano. Viac ako nas narodny poklad v podobe narodneho letiska, narodneho dopravcu a inych narodnych hluposti ma zaujima ako dosiahnut aby sa tu dobre zilo.

Letisko Vieden ma podstatne vacsi potencial, kedze vie sucasne obsluhovat jednym letom aj Vieden, aj Bratislavu a este celkom zaujimavu aglomeraciu a teda ponuknut podstatne lepsie frekvencie, ponuku destinacii ci leteckych spolocnosti. Mozme sa stavat na hlavu a tlacit BTS, ale potom akurat Bratislava prichadza o silnu ponuku na VIE. A narodne cokolvek mi za to nestoji.
Odpovedať
baran

baran

22.4.2018
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #18:
Len taká otázka (tvoja odpoveď je mi vopred jasná, t.j. len rečnícka): Je vôbec v záujme SR, aby podporovala rozvoj rakúskeho letiska (napr. zlepšením spojenia naň) na úkor vlastného štátneho v BA?
Odpovedať
baran

baran

22.4.2018
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #16:
A niekto zo Zločineckej, či nedajbože SŽDD o vlakoch BA - Schwechat vôbec niekedy rokoval?
Odpovedať
Solider

Solider

22.4.2018
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #30:
Tak dokonca už je to takto.
Odpovedať
810zssk

810zssk

21.4.2018
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #32:
Vsak to aj predpokladam ze Slovaci strcia hlavu do piesku a "nezaujem".
Odpovedať
810zssk

810zssk

21.4.2018
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #31:
Ten tam bol len docasne a ak sa nemylim suviselo to s infrastrukturou (obmedzenia v dosledku modernizacie uzla Vieden).
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

21.4.2018
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #24:
Zaujímavý myšlienkový pochod. Napojenie je síce primárne záujmom Slovenska, ale ako si predstavuješ realizáciu slovenského záujmu na rakúskej pôde? Slováci tam nenabehnú aby tam realizovali svoje záujmy. Preto bude Rakúšan stavať tak, ako to je najvýhodnejšie preňho...
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

21.4.2018
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #18:
No pozor, donedávna bol medzi Petržlenkou a Viedňou dvojhodinový takt ? Čo ale až tak nevadilo lebo na severe bol hodinový...
Odpovedať
Error 0x007

Error 0x007

21.4.2018
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #23:
"Preložená súčasná trať" je teda slabý výraz. Plánuje sa úplne nová trať približne popri diaľnici A4 medzi letiskom a Parndorfom, ma tuším byť aj odbočka do Brucku. Projekt "Götzendorfer Spange" bol už dávno pochovaný, a v podstate bol celkom nezmysel, lebo aj pri ňom by prakticky šlo o novú trať, ale išla by zbytočne na juh...
Odpovedať
Ike

Ike

21.4.2018
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #28:
Áno, sú divní. Tiež som napríklad pri mojej prvej skúsenosti s nimi neočakával, že bod "Lunch break" v rámci rokovacej agendy bude 0,5 chlebíčka na účastníka ? Kým som pochopil, že to nie je predjedlo, už som nemal obed ?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.4.2018
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #27:
A nielen ja ? . Mimochodom, na základe vlastných skúseností môžem povedať, že BMVIT je taká pružná inštitúcia, že zlatý DÚ.
Odpovedať
Ike

Ike

21.4.2018
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #17:
vedel som, že prídeš ?
Odpovedať
810zssk

810zssk

21.4.2018
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #25:
Letisko to samozrejme zaujima, ale letisko spravidla nestavia zeleznicne trate.
Odpovedať
Solider

Solider

20.4.2018
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #24:
Keďže Bratislava a okolie patrí do prirodzenej spádovej oblasti viedenského letiska, tak mi práveže príde celkom logické, že ich zaujíma aj prepojenie na ostatné regióny východne od letiska.
Odpovedať
810zssk

810zssk

20.4.2018
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #23:
Pre Rakusanov to samozrejme zaujimavejsi variant je, pretoze lepsie riesi miestnu obsluhu. Ale ako som pisal, prepojenie Bratislavy a letiska Vieden by malo byt v prvom rade zaujmom Slovenska a Bratislavy. Je zvlastne ak to tahaju najma rakusania.
Odpovedať
Solider

Solider

20.4.2018
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #22:
Má to byť preložená súčasná trať, ktorá vychádza z Götzendorferu a smeruje do Fischamendu. Jazdná doba – keďže pôjde o novú trať, tak asi krátku. Zmysel to vidím v tom, že touto spojkou napoja nielen Slovensko, ale aj Maďarsko (Rumunsko, Srbsko) na schwechatské letisko, čo je pre nich isto zaujímavejšie, ako predĺženie Pressburgerbahn len pre Slovensko.
Odpovedať