Zavrieť

Popoludňajšia špička na zastávke Blumentál

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Update
  3. Dopravné i nedopravné všeličo (1.11.2017) (24/25)
Stiahnuť materiál
Popoludňajšia špička na zastávke Blumentál.
Príspevok:
Lokalita: Radlinského ul., zastávka Blumentál
Dátum: 24.10.2017
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7529
Galéria: Bratislava › Zastávky
Bratislava › Škoda 30T ForCity Plus
Dopravné i nedopravné všeličo (1.11.2017)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 3300

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
david1

david1

6.11.2017
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #17:
Tu má maslo na hlave magistrát. Absolútne netlačí už tri roky na doriešenie tohto problému.
Na Račianskej ešte pribudnú ďalšie zdržania. Svetelné križovatky na Kominárskej a Legerského ul. , ktoré budú určite "skvelo" fungovať ako tá na Malokrasňanskej.
Odpovedať
Solider

Solider

5.11.2017
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #16:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/13941/Pri-Blumentali-auta-ohrozuju-cestujucich
Odpovedať
david1

david1

5.11.2017
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: juraj.k #10:
ZKarvaša na Mýtnu neodbočíš. Je tam zákaz aj ostrá hrana.
Samozrejme sa to dá obísť ešte cez Kolárko.
Najväčšia blbosť bolo vytvorenie zbiehacích prúdov v dráhe električky. To tam neviem prečo vzniklo , keď nechali Blumentál prejazdný IAD.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

4.11.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
Takže by kolóny áut stáli na koľajniciach a blokovali aj MHD.
Odpovedať
Solider

Solider

3.11.2017
#14 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
Presne tak ako píše kecho, je tam príliš veľká frekvencia vozov aj IAD počas dopravnej špičky. Takáto zastávka je vhodná do ukľudneného územia alebo niekde na periférii.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

3.11.2017
#13 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
A v smere na Racko by sa kedy dostala mhd(tram/bus) na zastavku pri tych kolonach?
Odpovedať
810zssk

810zssk

3.11.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Mike #11:
Podla mna by vylucenie IAD nebolo nutne, ak by bola realizovana zastavka brnenskeho typu, t.j. auta by pojazdovali elektrickou trat.
Odpovedať
Mike

Mike

3.11.2017
#11 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: juraj.k #10:
Najhoršie je, že od toho vylúčenia IAD sme už pár krát boli dosť blízko, ale vždy sa našiel niekto kto bol buď proti, alebo povedal že ešte počkajme .... (a nebolo to vždy KDI).
Odpovedať
juraj.k

juraj.k

3.11.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ten chodník(nástupište) je tam dosť úzky. Jediné riešenie je odtiaľ vylúčiť IAD okrem dopravnej obsluhy. Podľa mňa by to až taká tragédia nebola. Zachádzka cez Mýtnu a Vazovovu nie je nijak strašná.
Odpovedať
Ámos

Ámos

3.11.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
Popripade daju blinker az ked prichadzaju k oznacniku, cize vozidla vojdu do zastavky.
Dalsi problem su ludia, ktory nechapu, ze sa jedna o vozovku a castokrat po vystupeni ostavaju stat na vozovke, tukaju si do mobilov, ci rozhliadaju sa kam vlastne chcu ist.
Odpovedať
Solider

Solider

3.11.2017
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #7:
Pre objektívnosť treba dodať, že ku kolónam vozov prispieva aj dosť veľa vodičov električiek, ktorí neotvoria ako druhí v poradí, hoci stoja ešte pred sánkami a cestujúci majú na druhý voz dostatočný rozhľad a prístup.
Odpovedať
dupe

dupe

3.11.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Problem len prehlbila rekonstrukcia Spitalskej, ked aj elektricky, autobusy a degese stoja v kolone aby sa vobec mohli otvorit dvere.

Nic to nemeni na fakte ze mnohi autisti nepoznaju predpisy a snazia sa o Carmageddon aj v nedelu rano ked tam prejde jedno auto za minutu.
Odpovedať
Solider

Solider

3.11.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #5:
Variant č. 3 s niekoľkými modifikáciami by bol úplne najlepší, takto sa urobil najhorší variant v najhoršom prevedení. Dúfam, že sa po uplynutí doby nájdu peniaze na prebudovanie.
Odpovedať
Ike

Ike

3.11.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #4:
To by autá blokovali pomaly Kollárko. Tá zastávka je jednoducho zlá. Mali byť buď ostrovčeky (zmestili by sa), alebo IAD úplne preč.
Odpovedať
lostrail

lostrail

3.11.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Neviem, co stale brani osadeniu semaforu na tomto mieste.
Odpovedať
gejza

gejza

2.11.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
KDI = kreténi, debili a idioti
Odpovedať
Ike

Ike

2.11.2017
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
To je tak, keď sa pri vhodnej lokalite pre zastávku viedenského typu zvolí suverénne najnevhodnejšie miesto v celej sieti.
Odpovedať
volod

volod

2.11.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
typické "debilkovo"....keď vystúpiš a vyletíš niekomu na kapotu máš proste smolu....
Odpovedať