Zavrieť

#1245+1246 (ex DPP #8725+8724)

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Slovensko a svet › Vozidlá › Električky › ČKD Tatra (ex Českomoravská-Kolben-Daněk) › ČKD Tatra T6 › ČKD Tatra T6A5 (6/187)
Stiahnuť materiál
#1245+1246 (ex DPP #8725+8724).
Príspevok:
Lokalita: Merhautova ul., zastávka Venhudova
Dátum: 6.4.2022
Vozidlo: #1245
Galéria: Slovensko a svet › ČKD Tatra T6A5
Slovensko a svet › Brno › Električky › ČKD Tatra T6
Aktuálne z Brna (23.4.2022)
Linka: 5
Autor: d3k0
Počet zobrazení: 1461

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499.1023

S499.1023

25.4.2022
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mr. Rem #2:
To o nebezpečnosti není ode mne ale od Šalingraďanů - u origo šalingradských vozů 600 V propojka není ne proto, aby se ušetřilo ale proto, že tehdejší technické vedení DPMB to nechtělo, přesně jak píše Johnnyjanko, protože by v případě roztržení soupravy mohlo být na kupli nekrytých 600 V.
Odpovedať
johnnyjanko

johnnyjanko

25.4.2022
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mr. Rem #2:
Nie som odborník, ale tuto v diskusiách sa často spomína, že DPMB ma panický strach z prepojky 600 V, že by to mohlo byť nebezpečné v prípade roztrhnutia súpravy. Preto to brnenské vozy štandardne nemajú a musia jazdiť na oba zberače.
Odpovedať
Mr. Rem

Mr. Rem

24.4.2022
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #1:
V čem nebezpečné? Jezdilo to tak v cajzlově, sem to dotáhli a přepolovali. Díky propojce na 600V je možnost jezdit na jeden pantec zachována. Původní brněnské mašiny tuto propojku neměly, aby se ušetřilo. A po GO těchto vozů pravděpodobně příjdou i cajzlandy o tuto možnost.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

24.4.2022
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dokonca zachovali nebezpečnú možnosť jazdiť na jeden zberač 😃?
Odpovedať