Zavrieť

Rozvetvenie trate na Floriánskom námestí

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021) (82/133)
Stiahnuť materiál
Rozvetvenie trate na Floriánskom námestí.
Príspevok:
Lokalita: Floriánske nám.; Radlinského ul.
Dátum: 6.10.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (2020, 2021)
Rekonštrukcia trate na Americkom a Floriánskom námestí (15.10.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2137

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

guest

19.10.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Prečo ten oblúk nemohol byť plynulý? Lebo sme v Bratislave?
Odpovedať

N/A

15.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #2:
Možno hej, ale potom by nás v Škodách tak príjemne nehádzalo do stien.
Odpovedať

Urbanway 2423

15.10.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #5:
Na rozraďovacej výhybke to vždy hrkne dva-krát, (viď napr. Nám SNP) resp. pri ceste rovno (ak je trať rovno napojená na odbočku, ako tu) to hrkne raz (hrknutím myslím to, že Ťa to odstredivou silou odchodí na druhú stranu, nie že sa trasie električka). Škoda, že sa mi nepodarilo nájsť aj fotku výhybiek, lebo si pamätám, že trať na Americké nám. odbočuje na výhybke doľava a trať na STU ide na výhybke rovno. Ale tak uvidíme, len mi to prišlo trochu zvláštne, že sa použila rozraďovacia výhybka.
Odpovedať

Solider

15.10.2020
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #4:
Tak to určite nie, keďže trať v smere na Americké námestie je v rovnom smere a trať smerom k STU je v odbočke, v pravom oblúku. Akurát tá trať smerom na Špitálsku nemôže ísť úplne priamo podľa pravítka, kvôli tvaru križovatky a takisto by to nemalo úplne zmysel, keďže sa musí stočiť do ďalšieho oblúku smerujúcemu k parčíku.

Pôjdeš sa tam odviezť, keď to otvoria a zistíš, že tam nič hrkať nebude.
Odpovedať

Urbanway 2423

15.10.2020
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #3:
Prepáč, zle som sa vyjadril. V súčasnej verzii to je bližšie na prehadzovanie, tak som to myslel.

Oblúky síce ostré nie sú, ale keď pôjdeš rovno (na Americké nám.) tak na výhybke odbočíš mierne doľava na ľavú koľaj v dvojkoľajnom v úseku (to hrkne), za to keby bola v oblúku, tak by si pri ceste rovno išiel rovno (a hrklo by to menej).
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Solider

15.10.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
Ako bližšie na prehadzovanie? Veď takto keď bude voz v zastávke, bude si môcť počas pobytu v zastávke prehodiť výhybku. A nič nehrkne dvakrát. Tie oblúky vôbec nie sú ostré.
Odpovedať

Viko

15.10.2020
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Inak, tam by sa nevošiel plynulý oblúk?
Odpovedať

Urbanway 2423

15.10.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Prečo sa tu zvolili rozraďovacie výhybky a nedali sa klasické výhybky až do oblúku (aby to bolo bližšie na prehadzovanie)? Takto to v niektorých smeroch zbytočne dvakrát hrkne (pri "odbočovaní" na výhybke a potom aj v oblúku).
Odpovedať