Zavrieť

Dilatačné zariadenie bolo nahradené obyčajnými koľajnicami

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie › Bratislava › Rôzne dopravné fotografie › Koľajové trate › Modernizácia Karlovesko-dúbravskej radiály (2019 - 2020) › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky (19/968)
Stiahnuť materiál
Dilatačné zariadenie bolo nahradené obyčajnými koľajnicami.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 28.9.2020
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Prebiehajúce rekonštrukcie električkových tratí (29.9.2020)
Linka:
Autor: W.I.
Počet zobrazení: 2493

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

kecho

1.10.2020
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: danlo #3:
Staci cast vety “pri kvalitne vybudovanej bezstykovej koľaji”. Takze v ramci stavieb v tomto meste ta dilatacia urcite potrebna bude...
Odpovedať

Jojan

30.9.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #5:
Pre upresnenie, vypadlo mi slovko koľajnice ohľadom dúbravských BKV panelov.
Odpovedať

Jojan

30.9.2020
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #4:
Aké príklady z Petržalky? Ak teda asi pokrivený oblúk - ten bol na klasickom železničnom zvršku a na neukotvené podvaly tlačil dvojnásobný počet koľajníc. Dúbravka - myslíme tie BKV panely? Tie boli iba ôobuté do gumy zboku a naspodu, nemali upevňovadlá, takže von sa vytiahnuť dali. Tieto koľajnice sú pevne prichytené na betónovej doske a pripevnené upevňovadlami, takže by asi museli vyrvať alebo zlomiť kus betónu.
Odpovedať

lostrail

30.9.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: danlo #3:
Priklady z Petrzalky a Dubravky hovoria nieco ine. Samozrejme nikto netvrdi, ze ide o kvalitu. Ja len tolko, aby sme v lete 2021 nemali mesacnu vyluku kvoli oprave pokrivenej trate.
Odpovedať

danlo

29.9.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
tak pri kvalitne vybudovanej bezstykovej koľaji je takáto dilatácia zbytočná (spôsobuje jedine hluk a nepohodlie pri prejazde) - koľajnice sa veľmi nemajú ako pokriviť
Odpovedať

shaggy

29.9.2020
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Čiže v rámci rekonštrukcie sa niečo osadilo a vzápätí sa to dalo preč, aby to mesto nemalo nedajbože lacné?
Odpovedať

lostrail

29.9.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Cize teraz bude v pohode, ked sa pokrivia, ci aky toto ma zmysel a efekt?
Odpovedať