Zavrieť

Vozidlá smerujúce na Kramáre v ranných hodinách pravidelne blokujú križovatku na Patrónke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Vozidlá smerujúce na Kramáre v ranných hodinách pravidelne blokujú križovatku na Patrónke.
Príspevok:
Lokalita: Lamačská cesta; Brnianska ul.
Dátum: 9.4.2025
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Ostatné dopravné fotografie
Autoslava: pohľady na dopravu v Bratislave (23.4.2025)
Linka:
Autor: mirec240
Počet zobrazení: 2416

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ike

25.4.2025
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Neviem, čo riešite. Stromová a Limbová boli stavané ako tranzitné komunikácie a nie ako zdrojovo-cieľové. Problém je, keď sa tranzit "vyleje" do zdrojovo-cieľovej a ešte sa tam jazdí rýchlo, pretože "keď idem skratkou, zákonite to musí byť rýchlejšie a ak by nebolo, tak tomu pomôžem".
Odpovedať

upravovač fotiek

25.4.2025
#35 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: samkoh #34:
Ak to tými uličkami bude rýchlejšie, tak nimi pôjdem.
Odpovedať

samkoh

25.4.2025
#34 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Ad tá definícia tranzitu a jeho obmedzenie: v praxi by som to zhrnul tak, že ak máš k dispozícii cestu s aspoň dvomi pruhmi v jednom smere, využívaj tú a nehľadaj všelijaké skratky úzkymi uličkami.
Odpovedať

samkoh

25.4.2025
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #29:
Na Jaskovom rade máš nejaké domy a máš do neho zapojené nejaké ulice, do ktorých nie je iný prístup, resp. ten iný prístup aj tak vychádza z Jaskového radu. Konkrétne Boskovičova, dolná časť Chrasťovej, Vidlicová, Horná vančurova, Pod Strážami, Matúškova a Na pažiti. Preferovaný vjazd z Jaskového radu je aj na Kurucovu a Černicovú.
Odpovedať

Adam3

25.4.2025
#32 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #30:
Dal som si do googlemap trasu Patronka - Riazanska a rozhodne ma to teda netaha na Bardosovu a Vlarsku. Primarne ponuka trasu po Prazskej, Sancovej a Dobsinskeho, pripadne alternativne cez Kramare a Jaskovy rad, co je o 400metrov menej (5.7 vs 6.1km). Mimo spicky je to podla mna +- casovo narovnako, zavisi ako clovek chyti semafor na Patronke. V spicke a pri upchatych Kramaroch ako na fotke to po Prazskej urcite musi byt rychlejsie.
Druha vec, ze ani ulice Jelenia a Dobsinskeho urcite nie su moc vhodne na tranzit dopravy, no ked si mam vybrat medzi tym a upchatymi Kramarmi...
EDIT:
Tretia alterntiva, ktoru mapy ponukaju je Prazska - Stefanovicova - Radlinskeho. A na bicykli obcas pouzijem trasu Prazska - Sancova - Mytna - Namestie Mateja Korvina - Radlinskeho.
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

bobitwo

25.4.2025
#31 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Aj ja ako Petržalčan sa môžem sťažovať, že mi vadí tranzit, teda všetko čo prichádza a pokračuje ďalej cez Azúrovú, Bratskú, cesta 61 čo ide do Rakúska, Kopčianska, D1, D2, cez Mosty SNP, Apollo, že chcem, aby tu žiaden tranzit nebol... O čo sme my horší od Starého mesta, či Kramárov...
Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

si

25.4.2025
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: upravovač fotiek #29:
neviem, ale urcite by sa ti podakovali ludia na bardosovej, vlasrskej, .... kde by ten vytlaceny tranzit dvihol dopravne zatazenie urcite poznatelne....
Odpovedať

upravovač fotiek

25.4.2025
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #28:
Zaujímalo by ma, o koľko by klesol tranzit cez Kramáre ak by uzavreli Jaskový rad obojsmerne.
Odpovedať

si

25.4.2025
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #26:
kedze ziaden tunel popod karpaty v dohlade nie je a po lesnych cestach cez hreben bez specialneho povolenia legalne nemozem, tak co myslis, kade pojdem ?

a z pohladu mesta, ked to rozkuskujes na dostatocne male segmenty (ako napriklad to co spravili s paas), tak tranzituje kazdy niekde....
Odpovedať

bobitwo

25.4.2025
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: keks #26:
Akú inú trasu? Kľudne buď konkrétny.
Odpovedať

keks

25.4.2025
#26 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #25:
A? Rieši sa skôr to, že ak vodič môže zvoliť inú trasu, kde je napr. viac pruhov, alebo aspoň menšie riziko upchatia cesty, tak by asi bolo vhodné využiť tú inú cestu.
Teda áno, ak tadiaľto niekto len tranzituje a môže využiť inú trasu, tak spôsobuje problém.
Odpovedať

bobitwo

25.4.2025
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: Andrej #24:
Pozri si diskusie, väčšina diskutujúcich kritizuje tranzit, že ten nemá čo robiť na miestach XY. Či už ľudia tu, alebo aj samotné mesto ukazuje prstom na tranzitujúcich šoférov, že oni sú to zlo, ktoré blokuje ulice a neviem čo všetko ďalšie. Oni sú ten problém.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať

Andrej

25.4.2025
#24 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #23:
Ale nikto nikde nepovedal že tí ktorí cez Kramare tranzitujú sú zlí ľudia. Veci sa môžu diskutovať a kritizovať aj bez nepriateľa.
Odpovedať

bobitwo

24.4.2025
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: Andrej #22:
Aký emocionálny extrém? Väčšina sa tu predsa oháňa tým, že tranzit je zlý a treba ho obmedziť, najlepšie zakázať.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať

Andrej

24.4.2025
#22 Ohodnotiť kladne 9 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #20:
Musíš každú diskusiu ťahať do týchto emocionálnych extrémov?
Odpovedať

Miro

24.4.2025
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #19:
Aj keby tam bol zákaz vjazdu pre tranzit, je takmer nemožné to sledovať.
Odpovedať

bobitwo

24.4.2025
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 7
Reakcia na: Adam3 #19:
Takže tvrdíš, že každý kto tam teda nebýva, alebo nepracuje, či tam nejde za nejakým biznisom, školou, či lekárom, tak tam nemá čo robiť, lebo je to zlý človek a robí tranzit.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

Adam3

24.4.2025
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: bobitwo #18:
Logicky to co prejde okolo zastavky Suchy mlyn a nasledne Stromova, pricom na Kramaroch nikto z auta nevystupi/nenastupi. Plati obojsmerne.
Odpovedať

bobitwo

24.4.2025
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Mhr1 #15:
Aká je tvoja definícia tranzitu?
Odpovedať

Andy

24.4.2025
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mhr1 #7:
Pravidelne som autom jazdil cez Kramáre, ak som z Patrónky chcel ísť na Račiansku. Keby som išiel cez Pražskú, tak sa dá ísť na Račiansku až cez Jeleniu a Pioniersku, alebo slučkou cez Mýtnu a Blumentál/Vazovovu, prípadne cez Jiskrovu. Cez Kramáre a Jaskový rad to bolo v priemere najlepšie.
Odpovedať