Zavrieť

#363.134-8 na čele rýchlika do Košíc

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
#363.134-8 na čele rýchlika do Košíc.
Príspevok:
Lokalita: Bratislava, Jurská ul.
Dátum: 9.4.2016
Vozidlo: #363.134-8
Galéria: Bratislava › Železnica
Vlaky (30.10.2019)
Linka: R 611
Autor: Max
Počet zobrazení: 3491

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: LUK #9:
Samozrejme, tiež som radšej za dlhšiu jazdnú dobu so zvýšením spoľahlivosti na presnosť než sa pýšiť že cestu do KE skrátime o 3 minúty, ale polovica prípojov sa rozbije ak pôjde o dvoch cestujúcich viac než je plán....
Ešte na dvojkoľajkách je to fajn, ale také Ponitrie, ak jeden zamešká, v prdeli.


Dávnejšie kolovalo také dobré prirovnanie že prečo mešká električka na Popradskom plese? Lebo bola dlhšia pasová kontrola v Rumunsku....

Lebo EC z Bukurešti do Budapešti mešká, na neho čaká EC Budapešť-berlín, na neho čaká R6xx v BA do KE, na ten čaká TEŽka v Poprade, a tá zmeškaná na pleso zmeškáva protiidúcu z plesa na popradské pleso... 😃
Odpovedať
LUK

LUK

31.10.2019
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #8:
Furt lepšie mať jemnú vatu a jazdiť 99% prípadov načas, ako mať ostré časy a 70% prípadov meškať. Pri nestíhaní sa potom meškania rozliezajú po celej sieti.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: imhd68 #7:
Tá diskusia lietala aj na FCB

Viac menej okrem úseku Rača-Trnava všade stíhaš aj so 120tkovým vlakom pri ostrejšej jazde bez meškania. Jedine v tomto úseku nestíhaš, a naberieš 2-3min. Ovšem, opäť, pri dobrej čate, dobrom fírovi, vieš to stiahnuť a pri NMnV si v nule.

Čo do vaty, vata vznikla len a len skrz taktovú dopravu. Ak nastavíš takt, nastavuje sa podľa nejakého vlaku. No a samozrejme sa vyberá pomaly ten najdlhšie idúci, čiže nejaký v špičke s najdlhšími pobytmi (zaokrúhľovanie pobytov, rozjazdy na najlabšej mašine (aspoň takto kalkuloval jeden dynamik ŽSR). A logick vlak v najslabšom čase so státim aj v okresnom meste sekúnd sa všade vlečie.
Odpovedať
imhd68

imhd68

31.10.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pri 120km/h nemáš šancu dodržať grafikon ani s ľahšími RR pri skrátených prestojoch (btw pri vysokých meškaniach vedia výpravcovia vypraviť vlak v rozmedzí 28-60s mimo krajských miest).

Ale zas je pravda, že tam je dosť vaty.
Keď sa rozbehne ľahký večerný RR719 s Vectronom z Bratislavy, v Trnave je o minútu skôr, síce je to jediná stanica, kde sa premelie väčšie množstvo cestujúcich, stále tam 3 minúty len tak stojí. V Leopoldove je o 1-2minúty skôr, tam vystupuje aj nastupuje len pár ľudí, rovnako ako v ďalších staniciach. V PN je o 1-2minúty skôr, v NM o minimálne 2 minúty(2km do stanice sa už len vlečie), tam už skoro nikto nevystupuje, takže 3 a pol minúty len tak stojí a do Trenčína dôjde o 1-2minúty skôr (taktiež záleží podľa toho, ako veľmi sa ponáhľa rušňovodič ale často si to sviští ešte aj popri Hasičskej ul.). Takže v TN by dokázal byť o 10-15 minút skôr, samozrejme bavíme sa v teoretickej rovine. Mimochodom tie časy som si nevycucal z prsta. Všetko mám pekne odstopované desiatkami jázd.
Odpovedať
Mike

Mike

30.10.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
Už sa to rozoberalo v nejakej diskusií, mám pocit, že na vlakoch.net. Moja osobná skúsenosť je, že nedokážu a potvrdil to aj jeden rušňovodič.
Odpovedať
Hrošo

Hrošo

30.10.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #4:
Toto sme naposledy rozoberali na jednej prednáške (Osobná preprava). Vyučujúci bol pred pár rokmi v Japonsku a mal odtieľ niekoľko zaujímavých postrehov. Asi každý vie, že japonské vlaky sú legendárne svojou presnosťou. A to je, samozrejme, okrem celkovej organizácie dopravy a spoľahlivosti vozového parku, aj práve vďaka tej vate v grafikone. Aj vo veľmi frekventovaných staniciach, bolo ešte vždy po výmene cestujúcich niekoľko sekúnd do rezervy a vlak teda odchádzal presne na sekundu včas.
Odpovedať
Jadran

Jadran

30.10.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
Bodaj by nie, keď je toľko vaty v tom grafikone.

Mimochodom, na tom koridore od Rače po Leopoldov (možno aj Piešťany?) je vďaka GPK komfort cestovania posledné roky porovnateľný s novozámockou štrekou (hádže to miestami plus-mínus rovnako), čiže ja osobne ďakujem pekne, ale stačí aj tých kilo dvadsať.
Odpovedať
Miro

Miro

30.10.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Sranda je, že aj tak dokážu dodržať cestovný poriadok, takže 160 km/h vôbec nepotrebujú.
Odpovedať
imhd68

imhd68

30.10.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Fotka je z roku 2016 ty zločinec 😅
Odpovedať
BigMac

BigMac

30.10.2019
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Takže Vmax. = 120 km/h.
Zločineckej pospolitosti eSKá vôbec nevadí, že od Rače to má ísť 160 km/h.
Odpovedať