Zavrieť

Posledný úsek rekonštruovanej trate na Špitálskej dostáva svoju podobu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Posledný úsek rekonštruovanej trate na Špitálskej dostáva svoju podobu.
Príspevok:
Lokalita: Americké námestie
Dátum: 1.11.2017
Vozidlo:
Galéria: Bratislava › Rekonštrukcia trate na Špitálskej ul. (2017)
Práce na Špitálskej ulici už finišujú (14.11.2017)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2244

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
N/A

N/A

15.11.2017
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #15:
Však presne o tom hovorím, akurát nepoznám tú terminológiu, ale stačí trochu dôvtipu a je zjavné, čo som mal na mysli.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

14.11.2017
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #14:
Aké kĺby na nápravách? Nie je to tým že na tatre je jedna skrina na dvoch podvozkoch ktoré sa natáčajú, a skoduľa má okrem predných pod malými článkami pevne spojené podvozky, pričom zavesený stredný diel dostáva záber v momete prdkého vychýlenia podvozku? (súčasne s podvozkovými dielmi 2 a 4 ktoré sa prakticky chovajú identicky ako trať...)
Odpovedať
N/A

N/A

14.11.2017
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #3:
Hádžu iba Škody, lebo tie nemajú na stredných dvoch nápravách kĺby - majú ich iba na prednej a zadnej náprave. Tatry majú kĺby na všetkých nápravách a tie nikdy tak nehádzali ako Škody.
Odpovedať
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

14.11.2017
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #9:
Myslím, že aj dočasný prejazd cez Americké by uvoľnil Obchodnú a skrátil prejazd 4 a 9...
Odpovedať
Solider

Solider

14.11.2017
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #9:
Asfalt bude do 17. hotový a trať aj s nadväzujúcimi rekonštrukciami do 24., takže žiadne etapy, bude to naraz.
Odpovedať
lostrail

lostrail

14.11.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
No ano, ibaze v tomto pripade nepojde o len jednu prepravu a to je zaroven ta bieda takehoto riesenia. No nic, snad niekedy, ked budem na dochodku ;-P.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.11.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #8:
Ak by som to otočil na šotoušov príklad s autom: Mám staré auto presne definovaných parametrov a potrebujem s ním o týždeň uskutočniť lukratívnu prepravu. Opravím ho alebo budem vypisovať výberové konanie s desiatimi odvolaniami neúspešných uchádzačov na nové?
Odpovedať
Jojan

Jojan

14.11.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dnes som šiel okolo a môj typ je, že pokiaľ by to chceli čím skôr sprevádzkovať (o čo sa snažia a majú aj predbežné schválenie), tak asi to bude na dve etapy:

1. etapa, Kamenné n. - Výhybky pri Metropolke, na Kamennom už finišujú posledné zvary na výhybkách a pripojenie k zvyšku koľajovej siete a položenie dlažby a pri Metropolke (na obrázku) práve pokladali poslednú vrstu asfaltu.

Následne by sa nejaký čas muselo pokračovať ešte odklonom ku Blumentálu, lebo druhý úsek ešte nie je hotový, v oblúku na Americkom námestí ešte len vyťahovali staré koľajnice z VUIS panelov a výhybky na rozvetvení Kížna/Vazovova nie sú položené. Tie by boli otázkou druhej etapy.

Čo sa týka áut, v niektorých úsekoch na Špitálskej je ešte len čerstvo vyfrézovaná cesta, museli by zatiaľ jazdiť po koľajisku.
Odpovedať
Mike

Mike

14.11.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #7:
S499.1023 tu poukázal na byrokraciu z najvyšších miest, ktorá by mohla v prípade akýchkoľvek zmien (aj pozitívnych) škodiť. Tak, ako to už bolo nespočetne krát.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

14.11.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Len to je ako keď máš staré auto, a radšej budeš kupovať neustále denne nové diely za vysoké ceny, než kúpiť auto nové... Možnosť bola, prachy boli, a prakticky po rekonštrukcii "v pôvodnom znení" sme skončili bez zastávky....neviem, či je to zrovna víťazstvo...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

14.11.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ja by som to videl hlavne tak, že sa momentálne nejedná o nejakú prestavbu ale len o obnovu v pôvodných parametroch, aby sa nemuseii riešiť drevinaté problémy.
Odpovedať
Valec

Valec

14.11.2017
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jezo #4:
To sa tu už raz riešilo a prišlo sa (ak si dobre pamätám), že komplikovaná a problematická by bola pre Deltes.
Odpovedať
<a href='mailto:jessus [zavinac] centrum [bodka] sk' >Jezo</a>

Jezo

14.11.2017
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #2:
Pokial viem, oficialny dovod je trolejova krizovatka s trolejbusmi - vysla by priliz komplikovana a problematicka na zostavenie.
Odpovedať
Andy

Andy

14.11.2017
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #2:
Ja by som to videl skôr tak, že ľudia, ktorí to môžu ovplyvniť, si nechcú komplikovať život, keďže si rozdiel bežný človek aj tak nevšimne. To, že je tu nejaké esíčko, si uvedomujú akurát tak vodiči električiek, a zopár ľudí, ktorí sa o to zaujímajú. Bežný človek to má na háku, električky odjakživa hádzali. Proste 99% voličov to nezaujme, tak načo by si kompetentní pridávali prácu pri paušálnom plate.
Odpovedať
N/A

N/A

14.11.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Mohol by prosím niekto vysvetliť, prečo je táto výhybka robená tak komplikovane? Nerozumiem, prečo nemôže trať od Floriánskeho ísť proste rovno a tak sa napojiť, ale miesto toho najprv spraví esíčko a až tak sa napojí. Trať od Krížnej zase musí pozostáva z dvoch zákrut a jedného krátkeho rovného úseku, čo je pre cestujúcich (najmä v Škodách) dosť nepríjemné. To je akože problém vyrobiť tie diely?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

14.11.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Možno je to novými kusmi...ale...vyzerá to 100x rovnejšie 😃 už sa ani nezdá akénešťastné je to miesto....ak aj prejazd bude hladký ako na novootvorených tratiach....
Odpovedať