#1071 pri obrovskom nástupišti električiek na ulici Północna. Na obratisko zavíta električka v priemere raz za 20 minút.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.10239.9.2019 17:53 #8 Re:
Reakcia na #6 od Hrošo:
Tak ale zrejme z nej pokračujú nejaké bezdrôtové šturcy.
Viko9.9.2019 15:25 #7 Re:
Reakcia na #4 od mku81:
Som zvedavý, ako to dopadne v Martine. Zdalo sa mi, že prvé nástupište bude mať väčšiu výšku než tie novovydláždené slížiky medzi koľajami, tak by bola škoda to nevyužívať.
Hrošo9.9.2019 15:15 #6 Re:
Reakcia na #5 od S499.1023:
Nie nevyhnutne. V Takých Leviciach je koľaj č.5 (priľahlá k 1. nástupišťu) manipulačná (VNVK) a je pod drôtom 🙂
S499.10239.9.2019 13:48 #5 Re:
No, prvá koľaj od staničnej budovy bývala totiž manipulačná, tak tam by s Fahrdrahtom boli problémy.
Tuná to asi kvôli manipulácii nebude ale pozerám, že tá prvá koľaj je aj vytrhaná.
mku819.9.2019 8:55 #4 Re:
Reakcia na #3 od Dispecer:
Do rekonstruksie koridoru Puchov a Povazska Bystrica, Dubnica tusim aj teraz
Dispecer8.9.2019 22:53 #3 Re:
Reakcia na #2 od Viko:
Z fleku ma napadá taký Ružomberok... 😂
Viko8.9.2019 21:58 #2 Re:
Reakcia na #1 od jr1961:
Mnohé naše stanice dodnes tak fungujú, že by default sa pristavuje na druhú a tretiu koľaj, kým prvú treba zakaždým len preliezať...
jr19618.9.2019 21:12 #1 Re:
Pripomína mi to naše železničné stanice (pred 30+ rokmi). Prvá koľaj nie je zatrolejovaná, evidentne sa nepoužíva, teda pri tom obrovskom nástupisku, ktoré by stačilo aj na medzinárodný rýchlik, nezastaví električka nikdy. Rozmýšľam aj uvažujem, či je v tom nejaká logika.